Stránka 2 z 3
Napsal: ned 02.04.2006 09:07
od Bombarder
Baxon píše:Bombarder píše:
Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..
já jsem to s mojí 520i zkoušel několikrát. Do cca 160-170km/h jedeme vždycky naprosto stejně jak na laně, ale potom si sní až překvapivě lehce vytřu prdel. Od těch 170 rapidně zvadne.
Maník má tady passata 1.8T. Když v tom jedeme, tak to příjde strašnej masakr, ale pokud jedu za ním, tak už to takovej mazec není...............
Potom možná těch 120kW bude pro 325i problém, protože v naftě to má o celkem dost větší moment.
Napsal: ned 02.04.2006 10:00
od Baxon
Bombarder píše:Baxon píše:Bombarder píše:
Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..
já jsem to s mojí 520i zkoušel několikrát. Do cca 160-170km/h jedeme vždycky naprosto stejně jak na laně, ale potom si sní až překvapivě lehce vytřu prdel. Od těch 170 rapidně zvadne.
Maník má tady passata 1.8T. Když v tom jedeme, tak to příjde strašnej masakr, ale pokud jedu za ním, tak už to takovej mazec není...............
Potom možná těch 120kW bude pro 325i problém, protože v naftě to má o celkem dost větší moment.
ani Superb 2.5TDI kterej má snad všechny písmenka červený má mslím taky nějak 120kW, mně taky neujel. Z PHY do LBC je kousek za Prahou na dálnici hodně dlouhá rovinka. Jel jsem za ním na chlup, ale opravdu na chlup stejně. Nemohl jsem se k němu ani na 1cm přiblížit a ani on mi o mm neujel až do nějakých 210km/h. Na konci tý rovinky se to mírně zvedá do kopce a tam jsem ho v tý maximálce cca o 10km/h víc předjel.
Dál pokračuje pár zatáček, který nejsou nějak extra ostrý, ale zatáčky. Ne káždý auto je projede 220km/h a ten Superb na to asi opravdu neměl, protože za chvilku už se ztratil ve zpětným zrcátku.
Tak si myslím, že toho diesla 325i pojede jako prd., ale asi ne 15let stará hyjena, která si o původních 192 kobylách může nechat jenom zdát

.
Napsal: ned 02.04.2006 11:32
od Bombarder
Baxon píše:Bombarder píše:Baxon píše:[quote="Bombarder"]
Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..
já jsem to s mojí 520i zkoušel několikrát. Do cca 160-170km/h jedeme vždycky naprosto stejně jak na laně, ale potom si sní až překvapivě lehce vytřu prdel. Od těch 170 rapidně zvadne.
Maník má tady passata 1.8T. Když v tom jedeme, tak to příjde strašnej masakr, ale pokud jedu za ním, tak už to takovej mazec není...............
Potom možná těch 120kW bude pro 325i problém, protože v naftě to má o celkem dost větší moment.
ani Superb 2.5TDI kterej má snad všechny písmenka červený má mslím taky nějak 120kW, mně taky neujel. Z PHY do LBC je kousek za Prahou na dálnici hodně dlouhá rovinka. Jel jsem za ním na chlup, ale opravdu na chlup stejně. Nemohl jsem se k němu ani na 1cm přiblížit a ani on mi o mm neujel až do nějakých 210km/h. Na konci tý rovinky se to mírně zvedá do kopce a tam jsem ho v tý maximálce cca o 10km/h víc předjel.
Dál pokračuje pár zatáček, který nejsou nějak extra ostrý, ale zatáčky. Ne káždý auto je projede 220km/h a ten Superb na to asi opravdu neměl, protože za chvilku už se ztratil ve zpětným zrcátku.
Tak si myslím, že toho diesla 325i pojede jako prd., ale asi ne 15let stará hyjena, která si o původních 192 kobylách může nechat jenom zdát

.[/quote]
V žádném případě netvrdím, že něco od Škody bude mít lepší jízdní vlastnosti. Každopádně by to nebylo špatné vyzkoušet.

Napsal: ned 02.04.2006 14:37
od Baxon
Bombarder píše:Baxon píše:Bombarder píše:[quote="Baxon"][quote="Bombarder"]
Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..
já jsem to s mojí 520i zkoušel několikrát. Do cca 160-170km/h jedeme vždycky naprosto stejně jak na laně, ale potom si sní až překvapivě lehce vytřu prdel. Od těch 170 rapidně zvadne.
Maník má tady passata 1.8T. Když v tom jedeme, tak to příjde strašnej masakr, ale pokud jedu za ním, tak už to takovej mazec není...............
Potom možná těch 120kW bude pro 325i problém, protože v naftě to má o celkem dost větší moment.
ani Superb 2.5TDI kterej má snad všechny písmenka červený má mslím taky nějak 120kW, mně taky neujel. Z PHY do LBC je kousek za Prahou na dálnici hodně dlouhá rovinka. Jel jsem za ním na chlup, ale opravdu na chlup stejně. Nemohl jsem se k němu ani na 1cm přiblížit a ani on mi o mm neujel až do nějakých 210km/h. Na konci tý rovinky se to mírně zvedá do kopce a tam jsem ho v tý maximálce cca o 10km/h víc předjel.
Dál pokračuje pár zatáček, který nejsou nějak extra ostrý, ale zatáčky. Ne káždý auto je projede 220km/h a ten Superb na to asi opravdu neměl, protože za chvilku už se ztratil ve zpětným zrcátku.
Tak si myslím, že toho diesla 325i pojede jako prd., ale asi ne 15let stará hyjena, která si o původních 192 kobylách může nechat jenom zdát

.[/quote]
V žádném případě netvrdím, že něco od Škody bude mít lepší jízdní vlastnosti. Každopádně by to nebylo špatné vyzkoušet.

[/quote]
Je jasný, že 160 koňový malý auto, který trochu jede, v provozu potrápí kde koho.
Napsal: ned 02.04.2006 15:29
od Lukas H.
Tady jsem vystrachal neco pro pobaveni, kort dobry jsou hlasky Bombardera...
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ight=nafta
Napsal: ned 02.04.2006 16:10
od Baxon
Jak člověk stárne, tak se mění a pořád vyvíjí. Přehodnocuje své názory a dostává rozum

. Určitě tu někde vyhrabeš i diskusi, jak tvrdím, že je automat úplně k hovnu a že bych to nikdy nechtěl. A dneska

.
Napsal: ned 02.04.2006 17:10
od skautik
Baxon píše:Jak člověk stárne, tak se mění a pořád vyvíjí. Přehodnocuje své názory a dostává rozum

. Určitě tu někde vyhrabeš i diskusi, jak tvrdím, že je automat úplně k hovnu a že bych to nikdy nechtěl. A dneska

.
myslim, ze ta diskuze se odehravala nekdy k ranu v Rudoshove TDS a ne na foru

Napsal: ned 02.04.2006 17:20
od Baxon
Napsal: čtv 06.04.2006 22:04
od bavo
mě přijde divnej už prvotní výběr auta tvýho šéfa:
úsporný praktický rodinný sedan X dvoumístný roadster..
nerozhodoval se původně třeba mezi motorkou a dodávkou?

Napsal: čtv 06.04.2006 22:35
od petrh
bavo píše:mě přijde divnej už prvotní výběr auta tvýho šéfa:
úsporný praktický rodinný sedan X dvoumístný roadster..
nerozhodoval se původně třeba mezi motorkou a dodávkou?

Ochcavka je jeho jak píšeš:úsporný praktický rodinný sedan ,krasanec Z 4 jen pujčený na projetí stejně si to nevychutnal

.
Napsal: sob 08.04.2006 17:37
od M3maniac
Bombarder píše:Mám Fabii 1.9TDi 74kW. V pátek jsem volal do Bit power, na kolik a za kolik mi to přečipují. Říkali, že u tohoto motoru na bezpečných 115-120kW, kroutící moment přes 300Nm. V brzké době se na to chystám, takže potom klidně můžeme zkusit. Věřím, ale tomu, že to pro 325i bude problém..
Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..
jj,zas jeden jistý zákazník ....

bodejd když maj bezpečných 120kW

při tvé jízdě tak na těch 30tkm jak už tu někdo psal.... řek bych že bezpečných by bylo kolem 100kW,je sranda že někteří tuneři klído pído přidělaj 60PS bez vlivu na životnost motoru....nejsem proti čip tuningu,ale tady je třeba se k tomu postavit trochu realisticky... a nejezdit nonstop plnej,pak totiž strácí smysl vlastnit úspornou tdi jednotku ,když se spotřeba pohybuje kolem 9-10l nafty....
Napsal: sob 08.04.2006 17:51
od M3maniac
tady je jedno tdi z dob mého čip tuningu

sériových 110PS....čip,KIT sání JR,laděnej vejfuk cca 130-140PS a musím říct ,že to jelo pěkně,když majitelé audi A6 2,5tdi za 1,5 mega kroutili hlavou,stejně tak 325i prý 200PS nechápal co že se mu nalepilo na nárazník,říkal si vytuněná VR6 a když jsem kolem něj prohučel s kouřovou clonou tak prostě nechápal...na benzince u kávičky jsme to probrali

Napsal: sob 08.04.2006 20:12
od bavo
Bratranec mýho kámoše(servisák od Škody) načipoval ochcávu tdi 66kw
a zanedlouho ohnul kliku
Ten kámoš má zase zánovní Audi Allroad 2,5tdi 132kw a do 150km/h si ani
neškrtne na mýho kadetta kombi 85kw a s mým bávem se mu hrubě
vysmívám...
Jinak na cestování jsou to motory k nezaplacení, ty tdi-čka.
Napsal: sob 08.04.2006 20:19
od Bombarder
bavo píše:Bratranec mýho kámoše(servisák od Škody) načipoval ochcávu tdi 66kw
a zanedlouho ohnul kliku
Ten kámoš má zase zánovní Audi Allroad 2,5tdi 132kw a do 150km/h si ani
neškrtne na mýho kadetta kombi 85kw a s mým bávem se mu hrubě
vysmívám...
.. a potom jsi se probudil..

Napsal: sob 08.04.2006 20:55
od bavo
Bombarder píše:bavo píše:Bratranec mýho kámoše(servisák od Škody) načipoval ochcávu tdi 66kw
a zanedlouho ohnul kliku
Ten kámoš má zase zánovní Audi Allroad 2,5tdi 132kw a do 150km/h si ani
neškrtne na mýho kadetta kombi 85kw a s mým bávem se mu hrubě
vysmívám...
.. a potom jsi se probudil..

si nevymejšlím..no tak ani neškrtne je možná silnej výraz,ale mě prostě na asfaltu neujede ani o vlas do těch 150-ti(když jedu v kadettu),má to v automatu,4kolka a těžkopádný jako sviňa..
0-100 má za 10s.
a na bávo absolutně nemá,na to vem jed!

Napsal: ned 09.04.2006 12:16
od xsun
Bombarder píše:Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..
jo a nedala to, drzi se tak do tech 180 celkem f poho, potom to ale slabne ...
Napsal: ned 09.04.2006 12:36
od Bombarder
xsun píše:Bombarder píše:Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..
jo a nedala to, drzi se tak do tech 180 celkem f poho, potom to ale slabne ...
No a právě proto si myslím, že 120kW bude kritických..
Napsal: ned 09.04.2006 13:23
od M3maniac
Bombarder píše:xsun píše:Bombarder píše:Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..
jo a nedala to, drzi se tak do tech 180 celkem f poho, potom to ale slabne ...
No a právě proto si myslím, že 120kW bude kritických..
jojo ,ale pro tvůj agregát

Napsal: ned 09.04.2006 13:31
od Bombarder
M3maniac píše:Bombarder píše:xsun píše:[quote="Bombarder"]
Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..
jo a nedala to, drzi se tak do tech 180 celkem f poho, potom to ale slabne ...
No a právě proto si myslím, že 120kW bude kritických..
jojo ,ale pro tvůj agregát

[/quote]
Ne-éé, ja bude jezdit slušně. Plyn na podlahu opravdu jen ve vyjímečných případeh..
Napsal: úte 11.04.2006 09:24
od vally
Bombarder píše:M3maniac píše:Bombarder píše:[quote="xsun"][quote="Bombarder"]
Možná se už někdo zkoušel nahánět s oktávkou 1.8T 110kW..
jo a nedala to, drzi se tak do tech 180 celkem f poho, potom to ale slabne ...
No a právě proto si myslím, že 120kW bude kritických..
jojo ,ale pro tvůj agregát

[/quote]
Ne-éé, ja bude jezdit slušně. Plyn na podlahu opravdu jen ve vyjímečných případeh..[/quote]
To pak ale celý trošku ztrácí smysl, nemyslíš?