Stránka 2 z 3

Napsal: úte 14.02.2006 00:13
od Lukas H.
JaraX píše: proč je tam max rychlost 182???
Kolik to jede tobe na ctyrku v 5000tis ot. ?

Napsal: úte 14.02.2006 09:01
od JaraX
Lukas H. píše:
JaraX píše: proč je tam max rychlost 182???
Kolik to jede tobe na ctyrku v 5000tis ot. ?
to by sedělo

Napsal: úte 14.02.2006 10:50
od skautik
no nejakej lukasuv graf skoncil u me, nascanuju a postnu

Napsal: úte 14.02.2006 11:13
od Hanz
JaraX píše:Mno tak asi si koupim 330d :D
a to pak ujedu i 325, ted se jen musim naucit srat prachy :D
s 328i coupe das 330d limo (pred faceliftem) uplne v klidu (oba ve 2 lidech), od nejakych 150 do cca 230ti na D1 a do kopce... takze s 325i taky

Napsal: úte 14.02.2006 11:16
od JaraX
Hanz píše:
JaraX píše:Mno tak asi si koupim 330d :D
a to pak ujedu i 325, ted se jen musim naucit srat prachy :D
s 328i coupe das 330d limo (pred faceliftem) uplne v klidu (oba ve 2 lidech), od nejakych 150 do cca 230ti na D1 a do kopce... takze s 325i taky
tak chcu d3 :-)
tomu uz snad ujede jen M3.

Napsal: úte 14.02.2006 11:29
od LOPOLO
Hanz píše:
JaraX píše:Mno tak asi si koupim 330d :D
a to pak ujedu i 325, ted se jen musim naucit srat prachy :D
s 328i coupe das 330d limo (pred faceliftem) uplne v klidu (oba ve 2 lidech), od nejakych 150 do cca 230ti na D1 a do kopce... takze s 325i taky
tak tak ... Lukkeho sem dal na sprintu tak pri zrychleni z kila ... jen nad 230 uz lehounce ujizdel

Napsal: úte 14.02.2006 11:55
od Fikop
Lukas H. píše:
JaraX píše: proč je tam max rychlost 182???
Kolik to jede tobe na ctyrku v 5000tis ot. ?
Jen pro zajimavost 323 uhání na 4ku 200 za hodinu.

Napsal: úte 14.02.2006 12:53
od Lukas H.
Fikop píše:
Lukas H. píše:
JaraX píše: proč je tam max rychlost 182???
Kolik to jede tobe na ctyrku v 5000tis ot. ?
Jen pro zajimavost 323 uhání na 4ku 200 za hodinu.
Pri 5000 tis ot? :D

Napsal: úte 14.02.2006 12:56
od Lukas H.
Hanz píše:
JaraX píše:Mno tak asi si koupim 330d :D
a to pak ujedu i 325, ted se jen musim naucit srat prachy :D
s 328i coupe das 330d limo (pred faceliftem) uplne v klidu (oba ve 2 lidech), od nejakych 150 do cca 230ti na D1 a do kopce... takze s 325i taky
Jj sprintoval jsem s mym TDS s e46 330d 184ps nebo kolik to ma a byli jsme nastejno... Takze 328i ho musi v poho setrit... :)

Napsal: úte 14.02.2006 13:00
od Lukas H.
LOPOLO píše:
Hanz píše:
JaraX píše:Mno tak asi si koupim 330d :D
a to pak ujedu i 325, ted se jen musim naucit srat prachy :D
s 328i coupe das 330d limo (pred faceliftem) uplne v klidu (oba ve 2 lidech), od nejakych 150 do cca 230ti na D1 a do kopce... takze s 325i taky
tak tak ... Lukkeho sem dal na sprintu tak pri zrychleni z kila ... jen nad 230 uz lehounce ujizdel
Na tech 250-300m jste byli nastejno, bylo to jen o lip povedenem startu, tezko rict jak by to dopadlo na 400m, podle me stejne... :) Skoda ze Lukke nikdy nenatocil 0-200... :(

Napsal: úte 14.02.2006 13:16
od Speedy
kua, musim taky natocit 0-200 :-)

Napsal: úte 14.02.2006 13:17
od LOPOLO
Lukas H. píše:
LOPOLO píše:
Hanz píše: s 328i coupe das 330d limo (pred faceliftem) uplne v klidu (oba ve 2 lidech), od nejakych 150 do cca 230ti na D1 a do kopce... takze s 325i taky
tak tak ... Lukkeho sem dal na sprintu tak pri zrychleni z kila ... jen nad 230 uz lehounce ujizdel
Na tech 250-300m jste byli nastejno, bylo to jen o lip povedenem startu, tezko rict jak by to dopadlo na 400m, podle me stejne... :) Skoda ze Lukke nikdy nenatocil 0-200... :(
zkouseli sme to mockrat ale to je fuk ... jede to vicemene stejne .. ted by to bylo asi diky diferaku vic v muj prospech ... asi jako s cliem

Napsal: úte 14.02.2006 13:53
od Lukas H.
Speedy píše:kua, musim taky natocit 0-200 :-)
Jj taky to chci natocit, ale hlavne 0-160-0 tam se testnou i brzdy... :wink:

Napsal: úte 14.02.2006 13:58
od Lukas H.
LOPOLO píše:
Lukas H. píše:
LOPOLO píše: tak tak ... Lukkeho sem dal na sprintu tak pri zrychleni z kila ... jen nad 230 uz lehounce ujizdel
Na tech 250-300m jste byli nastejno, bylo to jen o lip povedenem startu, tezko rict jak by to dopadlo na 400m, podle me stejne... :) Skoda ze Lukke nikdy nenatocil 0-200... :(
zkouseli sme to mockrat ale to je fuk ... jede to vicemene stejne .. ted by to bylo asi diky diferaku vic v muj prospech ... asi jako s cliem
Jj je to fuk, dobry je ze si u toho diesela za par korun zvednes vykon o 40Ps a uz to jede zase jinak.. :)

Napsal: úte 14.02.2006 13:59
od LOPOLO
Lukas H. píše:
Speedy píše:kua, musim taky natocit 0-200 :-)
Jj taky to chci natocit, ale hlavne 0-160-0 tam se testnou i brzdy... :wink:
dej vedet .. natocime to poradne

Napsal: úte 14.02.2006 13:59
od LOPOLO
Lukas H. píše: Jj je to fuk, dobry je ze si u toho diesela za par korun zvednes vykon o 40Ps a uz to jede zase jinak.. :)
jeste aby ne kdyz to ma vetsi objem a turbo k tomu :-)

Napsal: úte 14.02.2006 14:21
od Lukas H.
LOPOLO píše:
Lukas H. píše:
Speedy píše:kua, musim taky natocit 0-200 :-)
Jj taky to chci natocit, ale hlavne 0-160-0 tam se testnou i brzdy... :wink:
dej vedet .. natocime to poradne
Muzeme na prvni mimoni pokud vyjde pocasi...

Napsal: úte 14.02.2006 14:21
od RuDoSh
LOPOLO píše:
Lukas H. píše:
Speedy píše:kua, musim taky natocit 0-200 :-)
Jj taky to chci natocit, ale hlavne 0-160-0 tam se testnou i brzdy... :wink:
dej vedet .. natocime to poradne
a jak poznate kdy jede 160 a ma brzdit? ;-)

Napsal: úte 14.02.2006 14:26
od Fikop
Lukas H. píše:
Fikop píše:
Lukas H. píše: Kolik to jede tobe na ctyrku v 5000tis ot. ?
Jen pro zajimavost 323 uhání na 4ku 200 za hodinu.
Pri 5000 tis ot? :D
Néé, 6742 tis ot.

Napsal: úte 14.02.2006 14:30
od Lukas H.
RuDoSh píše:
LOPOLO píše:
Lukas H. píše: Jj taky to chci natocit, ale hlavne 0-160-0 tam se testnou i brzdy... :wink:
dej vedet .. natocime to poradne
a jak poznate kdy jede 160 a ma brzdit? ;-)
Co treba takhle? :) http://www.gtechpro.com/ss.html