Stránka 2 z 5

Napsal: čtv 10.03.2005 19:51
od Zave
zjistil si to tim promerenim nejakym multimetrem nebo na diagnostice?

Napsal: čtv 10.03.2005 19:59
od xsun
Zave píše:zjistil si to tim promerenim nejakym multimetrem nebo na diagnostice?
mno tak asi, padali me otacky a volnobeh misto 800ot sel az na 500 a cukalo to jak skoro pred chcipnutim, tak jsem to hodil do servisu ke znamymu a ten mi to promeril ... jak to nevim, ale rekl bych ze klasicky zmeril jestli jdou nejaky hodnoty od sondy k ridici jednotce nejak podobne jak tady lukash posilal ten navod, zjistil ze lambda nevykazuje cinnost a bylo to ... zadna hloubkova diagnostika se myslim nekonala ...

nejsem takovej kutil jak ty, ja si max vymenim tak olej :)

Napsal: čtv 10.03.2005 20:04
od MIKI
hmm... :sly: ze bych to taky nechal promerit?

Napsal: pát 11.03.2005 17:26
od Speedy
darmon píše:no to nevim jestli vi,podle toho jak pise tak zrovna nemam jistotu ze vi o cem mluvi a co se tam deje :) nic osobniho, jen mne bavi takovy lidi co meri neco aniz by vedeli vlastne co a proc, takovej mi zni popis, a hrozne mi to pripomina ty lidi co chipujou td co vo nich rad vypravi Cimbu :)
Jj, jsem se špatně vyjádřil, to má Lukášh recht. Tak to trochu rozepíšu:
1 drát - signál, kostra přes závti
2 dráty - signál + kostra přes kablík
3 dráty - signál + kostra přes závit + 2drátky vyhřívání
4 dráty - signál + kostra přes kablík + 2 drátky vyhřívání

Narozdíl od Cimbu nekecám a zjisitl jsem si, co mám měřit.

Napsal: pát 13.03.2009 02:08
od radekc
Mám problém s lambdou. Diagnostika doslova napsala tohle: Obvod ohřevu lambda sondy (skupina 2 snímač 1)
Potřeboval bych vedět jaká z těch dvou to je a kde ji najdu, jedna je na svodech a druhá? Jde o motor M52. A jak postupovat při řešení problému? Vyčistit kontakty a co dál, pomůžu si když někde budu meřit multimetrem třeba odpor nebo vodivost?

Myslíte, že s tu lambdou souvisí, že mi pomale klesají otáčky? Sundám nohu z plynu a asi po vtěřině teprve začnou klesat. Zatím sem vypozoroval, že asi jen než se motor pořádně ohřeje.

Napsal: pát 13.03.2009 02:12
od radekc
Sem si nevšiml, že téma je 4 roky starý, tak sorry jestli budete zbytečně číst víc než muj příspěvěk :oops:

Napsal: pát 13.03.2009 02:23
od Killca

Napsal: pát 13.03.2009 03:00
od radekc
Killca píše:zde, ale nevim co s tim :-D
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/32 ... l-11_1471/
Tohle sem si našel, ale je mi divný, že jsou 2 lambdy na svodech, nemá bejt jedna za katem? A hlavne bych potreboval vedet u ktery mam hledat problem :)

Napsal: pát 13.03.2009 03:24
od Killca
nooooo hochuuu, nevim :-D ale jestli to je skupina 2, tak to zrejme bude za katem a pozice 1 bude na svodu od tri prvnich valcu, ale to za katem neni lambda, jen nejaky katalyzator monitor, meric, jestli je kat v haji a ty tam mas katy dva ze, co ti to dela zaproblem? sviti check engine? auto houpe volnobehem? vic zere?

Napsal: pát 13.03.2009 08:28
od radekc
Tak kat tam mam jeden a jedinej problem je s tím, že pomalé klesají otáčky, volnobeh je v pohodě, spotřeba se zda bejt taky dobrá

Napsal: pát 13.03.2009 13:57
od Killca
radekc píše:Tak kat tam mam jeden a jedinej problem je s tím, že pomalé klesají otáčky, volnobeh je v pohodě, spotřeba se zda bejt taky dobrá
me taky klesaj otacky po zahrati pomalu jak prase, nevim jestli je to chyba, i kdyz mi to vadi

ta lambda nevim hele, spis bych to videl treba na ucpany kat nez lambdu

Napsal: pát 13.03.2009 19:39
od Martin330
Asi mám podobný problém. Že by lambda a váha vzduchu(air mass intake)?

Kdo tomu krapet rozumí, můžete mi poradit? DÍKY.
Obrázek

Napsal: pát 13.03.2009 19:41
od Martin330
A ještě tady :)
Obrázek

Napsal: pát 13.03.2009 19:46
od nicoczech
Přesně tento problém jsem řešil universal lambda 4 drátá na E36 1400bosch... a teda s tou spotřebou mě bylo řečeno killčou že ještě čidlo teploty chladící kapaliny a váha...

Napsal: pát 13.03.2009 19:46
od radekc
S tou lambdou to je stejnej problém jako u mě, jsou nejaký problémy s chodem motoru? Colkoliv neobvyklýho...

Napsal: pát 13.03.2009 19:48
od radekc
nicoczech píše:Přesně tento problém jsem řešil universal lambda 4 drátá na E36 1400bosch... a teda s tou spotřebou mě bylo řečeno killčou že ještě čidlo teploty chladící kapaliny a váha...
Projevoval se ten problém před vyřešením nějak?

Napsal: pát 13.03.2009 19:53
od nicoczech
radekc píše:
nicoczech píše:Přesně tento problém jsem řešil universal lambda 4 drátá na E36 1400bosch... a teda s tou spotřebou mě bylo řečeno killčou že ještě čidlo teploty chladící kapaliny a váha...
Projevoval se ten problém před vyřešením nějak?
Takže vůbec mě to nejede, žere to víc než tank a celkově to je takový přichcíplí... a co bude po výměně napíšu za tejden v sobotu protože mě kluk bude zapojovat na tu lambdu konektor... a hele řešil jsem to na druhím BMW fóru a tam mě řekli to samé....ale otáčky mě drží normálně... ale je to přichcíplé

Napsal: pát 13.03.2009 20:05
od Martin330
Problémy jsou: cca ve třech tisícich otáček mi při plném plynu mírně cuká, hlavně teda na pětku a šestku.
A taky malinko nepravidelný volnoběh, ale to si jen občas zavrní jiným tónem. Ten volnoběh spíš v létě, když je vedro.

Napsal: pát 13.03.2009 20:26
od Martin330
nicoczech píše:Přesně tento problém jsem řešil universal lambda 4 drátá na E36 1400bosch... a teda s tou spotřebou mě bylo řečeno killčou že ještě čidlo teploty chladící kapaliny a váha...
A jak jste přišli na to čidlo teploty chladící kapaliny?

Napsal: pát 13.03.2009 20:29
od nicoczech
Martin330 píše:
nicoczech píše:Přesně tento problém jsem řešil universal lambda 4 drátá na E36 1400bosch... a teda s tou spotřebou mě bylo řečeno killčou že ještě čidlo teploty chladící kapaliny a váha...
A jak jste přišli na to čidlo teploty chladící kapaliny?
Jo tak tendle dotaz směřuj na člena Killca ten to poradil mě a já pouze šířím dál co mě řekl...