Stránka 2 z 2

Napsal: úte 28.12.2004 16:10
od patras
Speedy píše:
patras píše:
Speedy píše:[quote="patras"][quote="Speedy"][quote="patras"]ma rada zni :

pokud se ti vejde kuzelovej filtr do boxu puvodniho filtru, voddelej viko, udelej si redukci a strc ho do stavajiciho boxu ... bez vika !!! tim budes mit zarucen privod studenyho vzduchu od stavajiciho sani a odstineni od motoru a hlavne chladice !!! od tamtud to saje nejvic tepla ! zvuk je citelnej - vykon ne (trochu lepsi spodek) :D


A ty si myslíš, že vrchem ty nezakryty krabice tam ten teply vzduch nepujde? :lol:

nee, protoze pri jizde je horkej vzduch vytlacovan studenym, ktery jde zespoda nahoru od vyvodu v plast. boxu a box ma zvednuty steny az k polstrovani :wink:
Otazkou pak je, jestli tu samou službu neudělá jenom sportovní vložka, protože množstí přiváděnýho vzduchu tím nezvětšíš..[/quote]

mozna jo ale saje to z daleko vetsiho prostoru a box je zvedlej jen od motoru a od chladice .. taky je upravenej privod vzduchu do boxu :)[/quote]

O žádné úpravě přívodu vzduchu jsi nemluvil. Ale to je jedno. Každopádně rozdíl mezi vložkou v airboxu a kuželem v airboxu bude na výkonu 0,01. Jedinej efekt ot bude mít zvukovej. To si myslím, že je lepší si dát tu práci a ten kužel odstínit pořádnou přepážkou a ten přívod vzduchu zlepšit nějakým třeba husím krkem.[/quote]

souhlasim .... ale prece jen kuzel sezenes mozna levnejc (protoze bude noname) nez vlozku .... takze lenost nebo cena .

Napsal: úte 28.12.2004 16:28
od Martinéz
treba u Td/s nema cenu o zadnym konusovym filtru ani uvazovat, pac prostor pro vlozku je tak velkej, ze by se tam vzduch mlel a nebyl usmernenej..mozna by se to dalo poresit nejakou hadisoidni vlozkou do boxu + konus, ale stejne jedina rozumna volba je sportovni vlozka s origo rozmery..

Napsal: úte 28.12.2004 18:07
od Zave
patras píše:souhlasim .... ale prece jen kuzel sezenes mozna levnejc (protoze bude noname) nez vlozku .... takze lenost nebo cena .


myslis klasicky vzduchac? vzdyt ten stoji nejaky 2 stovky...

Napsal: úte 28.12.2004 18:13
od DC
Zave_M50 píše:
patras píše:souhlasim .... ale prece jen kuzel sezenes mozna levnejc (protoze bude noname) nez vlozku .... takze lenost nebo cena .


myslis klasicky vzduchac? vzdyt ten stoji nejaky 2 stovky...


ne myslel levnej konus Vs sportovní vložka třeba od K&N

Napsal: úte 04.01.2005 15:51
od Fikux
Tady jsem našel jednu fotečku konického filtru s odstíněním na pětce e34 8)

Napsal: čtv 06.01.2005 10:12
od britva
e36 filtr01

Napsal: čtv 06.01.2005 10:14
od britva
e36 filtr02

Napsal: čtv 06.01.2005 10:25
od Speedy
díky za fotky

Napsal: čtv 06.01.2005 10:45
od Fikux
Taky pěkně udělaný na tý e36 :!:

Napsal: čtv 06.01.2005 11:35
od Hanz
ja to mel podobne na 318iS z slzickovyho plechu, chyceny na origo silentblokach filtru, dole na tom sroubu co je na nem chycena guma a zadni naber (od kapoty) byl prinytovany na klobouk McPersonu.
Vpredu jsem to protahnul kolem chladice az dopredu skoro k ledvinam, aby tam nemohl jit zadnej teplej vzduch ani v klidu. Bylo to celkem dost poznat. Kdo tvrdi opak, ma to spatne udelany nebo opakuje co slysel od lidi, kteri to maji spatne odstineny.
Kdo chce nechat seriovej airbox, mel by udelat upravu dle Fogarty ci jak se ten chlapek jmenuje, udelal dole v boxu diru a natahl tam vzduch zespod od narazniku. Nebo nejjednodusi je si koupit nasavac z M3ky, ktera saje od ledviny i od nafuku na brzdy.

Napsal: čtv 06.01.2005 13:20
od Fikux
Hanz píše:Nebo nejjednodusi je si koupit nasavac z M3ky, ktera saje od ledviny i od nafuku na brzdy.


Tohle zní dost zajímavě :!: ale jak udělat na e34?