Stránka 2 z 3

Napsal: ned 28.11.2004 13:05
od M3maniac
Andrej píše:
M3maniac píše:
Andrej píše: 3.2 myslim nejni uplne to pravy, to je lepsi trilitr, je za lepsi penize, je min poruchovej je to ctverec atd, na 3.2 se mi libi akorat ten sestikvalt :)
Jasně :D 3,2ka je úplně napiču :D je to sice kompletně předělané auto od podvozku,přes motor,brzdy a již zmíňovanou převodovku,ale je úplně napiču... mimochodem právě ta převodovka chodila v 3,0litru líp :D To je jako kdybych měl Porsche 911 GT3 a říkal,že je lepší než GT2 :D ale tím nechci říct,že 3,0 je špatný ,je to supr kára! ale třeba do 5000 tisíc to jede jak 328ma,nevěřil jsem co udělá 200cm a double vanos (ikdyž ten se rád sere po nějakých 100-130tkm)No a jako důkaz auta na piču,které je sice konstrukčně staré asi 9let je to,že úřadující mistr evropy v závodech do vrchů je Šenkýř s tímto vozem :D

nevim proc se zbytecne vysiras, rek sem vlastni nazor, 3.2 sem nemel a mit nebudu mimo jine z tech duvodu co sem rek, proste si myslim ze za ten rozdil (krom toho ze je to novejsi auto) nestoji.
Co to meleš? kdo se vysírá ? mám tam asi 10 smajlíků,takže nechápu tvý reakce... a navíc si nemyslím,že ten rozdíl je tak obrovskej mezi 3,0 a 3,2 jako mezi 3,2e36 a M3 e46 tam zaplatíš za 20 ferdů 500-700k víc :D to už je rozdíl :D jo a taky nechápů jak můžeš napsat ,že je lepší 3,0 než 3,2 když tu veřejně přiznáváš,žes ji nikdy neměl :D a kde tě napadlo,že se víc sere? pokud se o toto auto člověk stará vydrží strašně hodně.... pokud na to člověk sere zničí cokoli... taky veřejně přiznávám,že rozdíl mezi 3,0 a 3,2 není rapidní,ale je to hold novější auto s nějakýma vychytávkama navíc.Zároveň přiznám,že raději budu mít 3,0litr v top stavu než mrdku 3,2ku!Toď vše k tomu vysírání! Ale 90% lidí si u nás klidně mrdku koupí,protože jim jde hlavně o cenu a o to mít M3 :D

Napsal: ned 28.11.2004 13:16
od M3maniac
Jo a taky jsem zapoměl dodat,že jsem tu nepsal o emku proto,že je to nej kompromis e36ky,jen jsem reagoval na článek o tom že za to 3,2ka nestojí...

Pro mě byl vždy NEJ kompromis 325i kupé z roku 94-95. Prostě 192 koníků z obsahu 2,5litrů ,prostě slušná spotřeba,výkon i pojistka.(jasně starej motor...) No a pokud se mám vrátit k 3,2 emku... tak si myslím,že je to asi nejlepší kompromis v poměru výkon-cena-praktičnost.Prostě 321 koní v autě co s ním můžete jezdit kdykoli a kdekoli a za slušnou spotřebu. Teda pokud to zrovná netestujete :D

Napsal: pon 06.12.2004 22:47
od M@rtin
fly_or_die píše:No to jo, jasný čím větší objem...
Ale já to myslel z praktickýho hlediska, jako je spotřeba v poměru na výkon a výdrž motoru. Je asi jasný, že nejlepší jsou motory 6ti válce.. (jako u Porsche 911) Ale přeci jenom je pro mě BMW dostupnější :)
A co třeba diesly? Ty 320 a 325? To by taky mohol být ještě sportovnější svezení, ne?
No taky by me zajimalo jestli ma nekdo skusenosti s dieslama jak jedou??? :)

Napsal: pon 06.12.2004 23:09
od Lukas H.
bbbmw píše:
fly_or_die píše:No to jo, jasný čím větší objem...
Ale já to myslel z praktickýho hlediska, jako je spotřeba v poměru na výkon a výdrž motoru. Je asi jasný, že nejlepší jsou motory 6ti válce.. (jako u Porsche 911) Ale přeci jenom je pro mě BMW dostupnější :)
A co třeba diesly? Ty 320 a 325? To by taky mohol být ještě sportovnější svezení, ne?
No taky by me zajimalo jestli ma nekdo skusenosti s dieslama jak jedou??? :)
Kdyz mu das cip tak to trosku jede... :)

Napsal: pon 06.12.2004 23:18
od coupe328
myslim,ze je to tezke rici o nejakem bmw ,ktere je nejlepsi. :idea:
Kazde je urceno pro neco jineho,kazde ma sve kouzlo.Od compactu pocinaje az po M konce. :wink:

Napsal: úte 07.12.2004 00:31
od TOMMANO_V12
Zave_M50 píše:ee!! Obrázek Proste 2,8micka to je nejlepsi pomer vykon cena a spotreba.. Obrázek
EEE... :!: Daleko lepsi pomer vykon a spotreba je podle me 325i a jeste platis daleko min za ruceni :!: :wink: :banana:

Napsal: úte 07.12.2004 02:09
od JFK
328 jezdi za stejny prachy jako 325-ka, ale co se týče poměr cena/ výkon je pro mě jasné M-ko... tech pár drobných navíc za benál za to stojí...

Napsal: úte 07.12.2004 09:34
od skautik
bbbmw píše:
fly_or_die píše:No to jo, jasný čím větší objem...
Ale já to myslel z praktickýho hlediska, jako je spotřeba v poměru na výkon a výdrž motoru. Je asi jasný, že nejlepší jsou motory 6ti válce.. (jako u Porsche 911) Ale přeci jenom je pro mě BMW dostupnější :)
A co třeba diesly? Ty 320 a 325? To by taky mohol být ještě sportovnější svezení, ne?
No taky by me zajimalo jestli ma nekdo skusenosti s dieslama jak jedou??? :)
co to je jede?

diesel je auto na pohodu ne nakraveni ikdyz Lukas s tim dela uplne vsechno :), dokaze to jet rychle, zatah docela ujde, ale na benzin to zdaleka nema :)

ja s tim jezdim v klidku a prumerna spotreba do 7l

auto netlacim a mam to bez chipu :)

Napsal: úte 07.12.2004 09:52
od nehpo
skautik píše:
bbbmw píše:
fly_or_die píše:No to jo, jasný čím větší objem...
Ale já to myslel z praktickýho hlediska, jako je spotřeba v poměru na výkon a výdrž motoru. Je asi jasný, že nejlepší jsou motory 6ti válce.. (jako u Porsche 911) Ale přeci jenom je pro mě BMW dostupnější :)
A co třeba diesly? Ty 320 a 325? To by taky mohol být ještě sportovnější svezení, ne?
No taky by me zajimalo jestli ma nekdo skusenosti s dieslama jak jedou??? :)
co to je jede?

diesel je auto na pohodu ne nakraveni ikdyz Lukas s tim dela uplne vsechno :), dokaze to jet rychle, zatah docela ujde, ale na benzin to zdaleka nema :)

ja s tim nejezdim opravdu na pohodu a prumerna spotreba do 7l

auto netlacim a mam to bez chipu :)
presne tak, diesel je na pohodovu jazdu, s 2,5 tds sa da jazdit aj sportovo a nemusis to vytacat
ja mam teraz 1,8 tds a a to je uz len na pohodu :D
ale je mimoriadne usporny, spolahlivy (zatial ma len 155000) a ked jazdim sam tak sa kompaktik dokaze aj rozbehnut :wink:

Napsal: úte 07.12.2004 10:23
od Hanz
M3maniac píše:
Andrej píše:
Filozof píše:Určitě 328i coupátko v plné palbě 8)
Ale kdo má více peněz, tak jedině M3 3,2 coupe v plné :P
3.2 myslim nejni uplne to pravy, to je lepsi trilitr, je za lepsi penize, je min poruchovej je to ctverec atd, na 3.2 se mi libi akorat ten sestikvalt :)
3,2ka je úplně napiču ... mimochodem právě ta převodovka chodila v 3,0litru líp ... ale tím nechci říct,že 3,0 je špatný ,je to supr kára! ale třeba do 5000 tisíc to jede jak 328ma,nevěřil jsem co udělá 200cm a double vanos (ikdyž ten se rád sere po nějakých 100-130tkm)
mno, 328 ma slabej spodek(1-2k ot/min), vybornej stred(3-5) a zadnej vrsek(5+)... (ve srovnani s M3 3,0).... a ze jede stejne? tatik jel prede mnou s M3 do kopce a ja mu stihal dejchat na zada, ale pak mi rika, ze jel na 4ku, kdezto ja mel 3ku v optimalnich otackach :-)
jinak mam ted beznou jizdou spotrebu 10,6 (po cca 2k km)... s 328 jsem mel 8,9-9,6

Napsal: úte 07.12.2004 10:41
od Pawllos
Moje volba je 325i a potom 320i Vanos.... Ve verzi sedan...

Kdyz teda clovek chce auto na denni provoz a ne jen na radeni o vikendech...

Das ist meine Wahl. :bigups:

Napsal: úte 07.12.2004 11:35
od cabadaj
Kup si 323i nebo 320i . To tě ale bude stát asi 200k

Napsal: úte 07.12.2004 11:50
od Fatal Design
To jsem z toho srnec. Když jsem se ve fóru ptal co koupit, skoro všichni co mi odpověděli se shodli na 323i a v tématu Super motory M52 si chrochtáte blahem jaké to nejsou super motůrky, ale když příjde na krájení chleba (spíše motorů :lol: ) tak kromě cabadaje tady vydím samé 328i (což mě tak neudivuje), ale hlavně 325i.
Tak co je potom lepší ?? 325i nebo 323i (samosebou Vanos) .. ???

Napsal: úte 07.12.2004 11:56
od cabadaj
323i je novější a taky lepší . Hlavně proto že (jak správně píšeš) má vanos .
Jinak ale kluky celkem chápu. Ono je rozdíl mezi tím co je supr motor a tím co je rozumné koupit.
Mě by se taky líbila M3 ale na každodenní ježdění po městě je to škoda.

Napsal: úte 07.12.2004 12:07
od M3maniac
cabadaj píše:323i je novější a taky lepší . Hlavně proto že (jak správně píšeš) má vanos .
Jinak ale kluky celkem chápu. Ono je rozdíl mezi tím co je supr motor a tím co je rozumné koupit.
Mě by se taky líbila M3 ale na každodenní ježdění po městě je to škoda.
Si to napsal jako by 325ky vanos neměly :D no 323i je motor novější koncepce,má lepší průběh krou?áku a jde prý kultivovaněji .... takže jsou výkonově srovnatelné ,ikdyž mě by se v TP líbilo víc 192 PS než 170 :D můj klukovskej sen byla 325i kupé ,šup tam nějakej výfuk,filtr KN,kat ven a už by tam byla pro mě tenkrát tak magická hranice 200 koníků :D Myslím,že na tuto otázku,co je lepší,jestli 323 nebo 325 může objektivně odpovědět jen ten co měl obě a to já nejsem,takže.... jinak si myslím,že 323ka bude o něco úspornější... ale rozdíl 1-1,5 litrů myslím nehraje roli,protože 323ka bude zas při koupi dražší ...

Napsal: úte 07.12.2004 12:11
od cabadaj
Máš zase pravdu . :roll:

Napsal: úte 07.12.2004 13:39
od Fatal Design
cabadaj, m3maniac :
No, to přesně řeším i já. Chtěl bych 323i kvůli motoru M52, ale zase mám pocit, že za stejné peníze koupím buď "mrdku" 323i, protože na 323i je to málo, nebo super 325i, protože na tohle auto je to už dost.

Jediné co řeším a čeho se nechci vzdát je dig.klima, protože jsem takový HiTech človíček a ikdyž vím, že s dig.klimou jsou problémy, tohle musím v autě mít, protože mým heslem je : "čím více čudlíků tím lépe" :lol:

Nevím ale, jestli se do 325i vůbec kdy dig.klima dávala a pokud ne, jde to předělat ??

... s tím číslem v TP jsem natom stejně jako m3maniac :)

Napsal: úte 07.12.2004 13:53
od M3maniac
no myslím ,že digi klima v 325ce nebyla,ale možná se pletu a pár posledních kusů ji mělo :? v tom roce co se začala dělat digiklima myslím 95 se končila dělat 325ka... a zapamatuj si,že nejde o digi klimu,ale o stav 10let starého auta !!!

Napsal: úte 07.12.2004 15:12
od Speedy
Záleží, jestli chceš 2-dvéř nebo 4-dvéř. Coupé je sportovnější, saloon praktičtější. Jinak co se týká nákladů na pojištění, provoz, spolehlivost a výkon, je asi nejlepší motor M52 2,5.

Napsal: úte 07.12.2004 16:07
od skautik
nejlepsi je touring, mista nic moc, ale da se v tom spat :D
taky ho temer nikdo nema

jo a dival jsem se do etk tak nektere 325i rv 95 meli i digi klimu