Stránka 2 z 2

Napsal: pon 22.11.2004 17:11
od Speedy
No, záleží, jestli máš nebo nemáš :-) Já mám, takže si trocufám tvrdit, že si mi do Saloona vejde stejně, jako do Coupé 8)

Napsal: pon 22.11.2004 19:02
od Lion
Speedy píše:No, záleží, jestli máš nebo nemáš :-) Já mám, takže si trocufám tvrdit, že si mi do Saloona vejde stejně, jako do Coupé 8)
No já zase pro změnu u Saloona zadní sklopný sedáky nemám takže Coupátko o dost prostornější...Však když sem si od Hanze vezl M3 nárazník tak on ho měl v poho v kufru a sklopený sedáky a já jak vocas ho musel dát přez celou polovičku interieru, jen stačilo zapnout pás u spolujezdce aby byl nárazníček v bezpečí... :)...Samo sebou sklopný sedáky sou velkým PLUSem... :wink:

Napsal: čtv 25.11.2004 11:40
od Peet
Mohl byste mi někdo pomoct v rozpoznání rozdílu VANOS x NEVANOS?
Vím, že se to tady už řešilo, byly tam k tomu nějaké fotky, ale ty už tam nejsou. Mohl byste mi sem někdo hodit foto 325 motoru s vanosem a bez něj? Abych se nenechal nachytat na nevanos. Bez vanosu ta 325i nemá smysl, že? Dá se to poznat dle typu motoru? myslím tím dle jeho kódového označení.
A dále pak jsem tady někde četl, že vanos se dělá od 9/92, ale že jsou i 93ky bez vanosu, je to asi pravda, že?
Prosím, pomozte mi vychytat ten rozdíl a na co si mám dát při koupi 325i s vanosem pozor? Co se motoru týče!
Dík

Napsal: čtv 25.11.2004 11:50
od Fatal Design
Peet píše:Mohl byste mi někdo pomoct v rozpoznání rozdílu VANOS x NEVANOS?
Vím, že se to tady už řešilo, byly tam k tomu nějaké fotky, ale ty už tam nejsou. Mohl byste mi sem někdo hodit foto 325 motoru s vanosem a bez něj? Abych se nenechal nachytat na nevanos. Bez vanosu ta 325i nemá smysl, že? Dá se to poznat dle typu motoru? myslím tím dle jeho kódového označení.
A dále pak jsem tady někde četl, že vanos se dělá od 9/92, ale že jsou i 93ky bez vanosu, je to asi pravda, že?
Prosím, pomozte mi vychytat ten rozdíl a na co si mám dát při koupi 325i s vanosem pozor? Co se motoru týče!
Dík
ÁÁÁÁle jsou tam ty obrázky ...
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ight=vanos

Napsal: čtv 25.11.2004 11:56
od Speedy
Peet píše:Mohl byste mi někdo pomoct v rozpoznání rozdílu VANOS x NEVANOS?
Vím, že se to tady už řešilo, byly tam k tomu nějaké fotky, ale ty už tam nejsou. Mohl byste mi sem někdo hodit foto 325 motoru s vanosem a bez něj? Abych se nenechal nachytat na nevanos. Bez vanosu ta 325i nemá smysl, že? Dá se to poznat dle typu motoru? myslím tím dle jeho kódového označení.
A dále pak jsem tady někde četl, že vanos se dělá od 9/92, ale že jsou i 93ky bez vanosu, je to asi pravda, že?
Prosím, pomozte mi vychytat ten rozdíl a na co si mám dát při koupi 325i s vanosem pozor? Co se motoru týče!
Dík
Kamo, je rozdíl mezi: do provozu 93 a vyrobeno po 9/92. Každopádně jak již jsem psal a nejen já, tak VANOS poznáš podle boule na čele hlavy motoru. Ty fotky tu pořád jsou, stačí prohledat fórum.
Do motoru bez VANOSU bych já osobně nešel, ten motor je línější a víc si vezme benálu. Pamatuju si, jaxem se byl dívat na docela pěknou E36 v moc dobrý výbavě ještě s LukášemH a LOPOLEM (kluci jistě pamatuji :-)) a nakonec jsem ji nevzal, páč to byla volejnička bez VANOSU.

Napsal: čtv 25.11.2004 13:13
od Peet
OK, pánové, už jsem to hledal a fotky tam prostě nebyly, asi jste je našli jinde v jiném tématu. Přiřkňeme to mojí neschopnosti :D .
Jinak díky za ten odkaz s fotkama i za info. Taky myslím, že bez vanosu to nemá smysl. Co se týče 9/92 verzus 93, já jsem nemluvil o uvedení auta do provozu, ale o roku výroby.
Co se týče toho kódového označení typu motoru, info nemáte? I když to je asi k ničemu.

Napsal: čtv 25.11.2004 13:27
od Fatal Design
Mě by zajímalo jestli se 325i dělala někdy s 2-mi airbagy, dig.klimou a 4x el.okny ??

Víte to někdo ??

Dikes

Napsal: čtv 25.11.2004 13:38
od Speedy
Fatal Design píše:Mě by zajímalo jestli se 325i dělala někdy s 2-mi airbagy, dig.klimou a 4x el.okny ??

Víte to někdo ??

Dikes
325i se s 4x el. okny dělala, dvojitou klimou taky ,ale myslím ne digi, 2 bagy dle ETK bylo možné již od začátku výroby E36, každopádně byly za příplatek.

Napsal: čtv 25.11.2004 14:16
od cabadaj
Je to v rychlosti , ale pro názornost to snad stačí

Napsal: čtv 25.11.2004 15:17
od Speedy
cabadaj píše:Je to v rychlosti , ale pro názornost to snad stačí
Tohle je M52 motor, ten ma ten výstupek plastovej u M50 je kovovej. To je pro doplnění.

Napsal: čtv 25.11.2004 17:14
od Fatal Design
Speedy píše:
Fatal Design píše:Mě by zajímalo jestli se 325i dělala někdy s 2-mi airbagy, dig.klimou a 4x el.okny ??

Víte to někdo ??

Dikes
325i se s 4x el. okny dělala, dvojitou klimou taky ,ale myslím ne digi, 2 bagy dle ETK bylo možné již od začátku výroby E36, každopádně byly za příplatek.
Škoda, nedá se ta klima přehodit (na digital) :?: :?:
... asi ne, co :?: :cry:

Napsal: pát 26.11.2004 22:45
od adam
Ja pomalu ztracim iluze o tom, ze sezenu e36 325 coupe do 150 tisic treba. A to bych mohl zit i bez vanosu... asi to budu resit az na jare az roztaje snih :(

Napsal: sob 27.11.2004 14:11
od bergos
adam píše:Ja pomalu ztracim iluze o tom, ze sezenu e36 325 coupe do 150 tisic treba. A to bych mohl zit i bez vanosu... asi to budu resit az na jare az roztaje snih :(
S tím časovým řešením to vidím skoro stejně, ikdyž já sháním něco krapet jinýho. Nějaký sedan v TOP stavu.

Další zima ve škůdce :cry: Aspoň nerozšířím statistiky bouraček BMW. :wink: