Napsal: pon 22.11.2004 17:11
No, záleží, jestli máš nebo nemáš
Já mám, takže si trocufám tvrdit, že si mi do Saloona vejde stejně, jako do Coupé 


Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
No já zase pro změnu u Saloona zadní sklopný sedáky nemám takže Coupátko o dost prostornější...Však když sem si od Hanze vezl M3 nárazník tak on ho měl v poho v kufru a sklopený sedáky a já jak vocas ho musel dát přez celou polovičku interieru, jen stačilo zapnout pás u spolujezdce aby byl nárazníček v bezpečí...Speedy píše:No, záleží, jestli máš nebo nemášJá mám, takže si trocufám tvrdit, že si mi do Saloona vejde stejně, jako do Coupé
ÁÁÁÁle jsou tam ty obrázky ...Peet píše:Mohl byste mi někdo pomoct v rozpoznání rozdílu VANOS x NEVANOS?
Vím, že se to tady už řešilo, byly tam k tomu nějaké fotky, ale ty už tam nejsou. Mohl byste mi sem někdo hodit foto 325 motoru s vanosem a bez něj? Abych se nenechal nachytat na nevanos. Bez vanosu ta 325i nemá smysl, že? Dá se to poznat dle typu motoru? myslím tím dle jeho kódového označení.
A dále pak jsem tady někde četl, že vanos se dělá od 9/92, ale že jsou i 93ky bez vanosu, je to asi pravda, že?
Prosím, pomozte mi vychytat ten rozdíl a na co si mám dát při koupi 325i s vanosem pozor? Co se motoru týče!
Dík
Kamo, je rozdíl mezi: do provozu 93 a vyrobeno po 9/92. Každopádně jak již jsem psal a nejen já, tak VANOS poznáš podle boule na čele hlavy motoru. Ty fotky tu pořád jsou, stačí prohledat fórum.Peet píše:Mohl byste mi někdo pomoct v rozpoznání rozdílu VANOS x NEVANOS?
Vím, že se to tady už řešilo, byly tam k tomu nějaké fotky, ale ty už tam nejsou. Mohl byste mi sem někdo hodit foto 325 motoru s vanosem a bez něj? Abych se nenechal nachytat na nevanos. Bez vanosu ta 325i nemá smysl, že? Dá se to poznat dle typu motoru? myslím tím dle jeho kódového označení.
A dále pak jsem tady někde četl, že vanos se dělá od 9/92, ale že jsou i 93ky bez vanosu, je to asi pravda, že?
Prosím, pomozte mi vychytat ten rozdíl a na co si mám dát při koupi 325i s vanosem pozor? Co se motoru týče!
Dík
325i se s 4x el. okny dělala, dvojitou klimou taky ,ale myslím ne digi, 2 bagy dle ETK bylo možné již od začátku výroby E36, každopádně byly za příplatek.Fatal Design píše:Mě by zajímalo jestli se 325i dělala někdy s 2-mi airbagy, dig.klimou a 4x el.okny ??
Víte to někdo ??
Dikes
Tohle je M52 motor, ten ma ten výstupek plastovej u M50 je kovovej. To je pro doplnění.cabadaj píše:Je to v rychlosti , ale pro názornost to snad stačí
Škoda, nedá se ta klima přehodit (na digital)Speedy píše:325i se s 4x el. okny dělala, dvojitou klimou taky ,ale myslím ne digi, 2 bagy dle ETK bylo možné již od začátku výroby E36, každopádně byly za příplatek.Fatal Design píše:Mě by zajímalo jestli se 325i dělala někdy s 2-mi airbagy, dig.klimou a 4x el.okny ??
Víte to někdo ??
Dikes
S tím časovým řešením to vidím skoro stejně, ikdyž já sháním něco krapet jinýho. Nějaký sedan v TOP stavu.adam píše:Ja pomalu ztracim iluze o tom, ze sezenu e36 325 coupe do 150 tisic treba. A to bych mohl zit i bez vanosu... asi to budu resit az na jare az roztaje snih