Stránka 2 z 3

Napsal: pát 15.10.2004 12:20
od Zave
MartyH: Je ty jsi z Brna... :wink: Kde jsi to nechal delat? V Brne? :D

Napsal: pát 15.10.2004 12:26
od patras
napiste nekdo jak se projevuje, ze je usazenej karbon v motoru (sani) a jak se projevi zmena po dekarbonizaci ??

Napsal: pát 15.10.2004 12:39
od patras
alp píše:ja jsem pocitil mensi spotrebu (cca o litr a pul), lepsi odpich a tak nejak dynamiku a min se ten motor kuckal (asi vstriky).
tak to asi vyzkousim taky :)

Napsal: pát 15.10.2004 12:42
od Zave
patras píše:
alp píše:ja jsem pocitil mensi spotrebu (cca o litr a pul), lepsi odpich a tak nejak dynamiku a min se ten motor kuckal (asi vstriky).
tak to asi vyzkousim taky :)
Ja taky, ale nepred musim zjistit od MartyHo kde to v Brne delaji....

Napsal: pát 15.10.2004 12:55
od MartyH
už jsem tu!!!
trochu těžká nestíhačka, hrůza su v zaměstnání a musím pracovat :lol:

Takže s tím jak se projevuje: menší spotřeba, lepší dynamika! Je to opravdu znatelné.

Jinak ano, su z Brna, ale tuhle kůru jsem dělal u známýho v servisu v Uherským Hradišti kde bývám dost často. Dnes za ním jedu dám s ním řeč o aktualních cenách a kromě toho bude určitě vedět kterej jeho "známej" :lol: to dělá tady v Brně (já totiž tady svoje auto mechanikovy do ruk po jistých zkušenostech nedám a dělám na něm sám nebo v Hradiš?u) za ty háky o jsem psal. Napíšu Vám přesnej typ toho třísložkovýho sajrajtu s kterým dělá.
zjistím co se dá................
.............sorry průser, musít jít někoho sprdnout, za chviklu se zas ozvu.................

Napsal: pát 15.10.2004 13:15
od MartyH
.......tak mám zas pár minut.
Padlo tu menší kuckání.......tak to přesně jak ALP psal....vstřiky, protože jeden ten ....se pouští přes sání a jde přes vstřiky, ten je určenej na čištění sání a vstřiků. Další plechovku do paliva a další do oleje.

Co ale doporučuju tak tuto "akci" provést souběžně s výměnou palivovýho filtru!

Zkusím o víkendu zjistit, jestli jsou kluci s kterýma dspolupracuje v brně schopni to případným zájemcům za nějaký socialní peníz obstarat nebo minimálně dám vědět přesný typ toho co používá on a co je na 100% vyzkoušené a funkční.

jinak ještě nevím jestli to tu zaznělo, ale ta kůra fakt trvá běžne tak 20 min (u BMW troch déle! :cry: ) ale po ní je potřeba to trochu prohnat aby veškerý přebytky šly z motoru ven :wink:

2ZAve: jasně štatl je můj rodilý domov, jen mám smůlu se Váma ostatníma z Brna někde srazit, málo který čtvrtek stíhám :oops: ale hodlám to brzo napravit. Snad hned příští týden...........

Napsal: pát 15.10.2004 13:17
od Dande
Prohnat auti nedela asi nikomu problem 8) .Sem zvedavej na nazory ostatnich co do toho pujdou :roll: .

Napsal: pát 15.10.2004 13:23
od MartyH
já zatím neznám nikoho kdo tím prošel a litoval toho :wink: já ne (zvlášt vzhledem ke kvalitě našeho benzinu).

Mě by spíš zajímalo jestli má někdo nějaké zkušenosti s nějakým dobrým aditivem do převodovky.

Napsal: pon 18.10.2004 09:00
od MartyH
Tak víkend je za námi :? a já slíbil aktualní ceny, takž tady jsou:
disel :1000,-
benzin klasika:1100,-
bemzin emisní:1300,-

jsou to ceny +/- nějaká korunka včetně práce a DPH, takže trochu méně jak v Praze.
Materiál je původem z USA.... JB (justice bros).

tak to byly ty pozitivní zprávy! Ty negativní: tento system tady v Brně prý nikdo nedělá, takže zajet bud do hradiště, nebo je tu ještě jedna možnost a to , že se najde nějakej mechoš co by to chtěl dělat, pak by mohlo jít domluvit mu zastoupení v Brně nebo jinde................

Napsal: pon 18.10.2004 21:35
od Standa
matal píše:Podle origo příručky se karbon odstraňuje jízdou v otáčkách nad 3.500.
U všech benzíňáků? jestli jo tak to tam snad nemám po karbonu ani stopy. Při 3.500 tam mám 90 km/h (nj 4-kvalt :( ) a 90 já rozhodně nejezdim (pokud se předemnou neobjeví nějakej sasík, kterej zasere celou silnici a tvoří 2km kolonu :evil: ). Jinak se mi podařilo vytočit na 6.000 a neuvěřitelných 160km/h :D těch 50PS je holt znát :lol:
Jedinej problém... nemá to ten nejlepší náhon zadní nápravy... to mi chybí... :cry:

Napsal: úte 19.10.2004 07:03
od MartyH
alp píše: Ono by stacilo sehnat jen nekde ty plechovky .. aplikace se da zvladnout doma ....
plechovky ti klidně seženu NO PROBLEM,
ale k té aplikaci potřebuješ ještě tu nádobu (já říkám "kapačku" :D ) z které to ženeš do sání. Tu asi každej doma nemá.

Napsal: úte 19.10.2004 10:10
od MartyH
alp píše:
MartyH píše:
alp píše: Ono by stacilo sehnat jen nekde ty plechovky .. aplikace se da zvladnout doma ....
plechovky ti klidně seženu NO PROBLEM,
ale k té aplikaci potřebuješ ještě tu nádobu (já říkám "kapačku" :D ) z které to ženeš do sání. Tu asi každej doma nemá.
no to se da dodelat ... ono nejde zase az tak o tlak ... takze vzit trysku z rozprasovace, propojit hadickou s nadobkou kam se da kapalina a kompresurkem treba na pneumatiky ... sikovne ceske rucicky si poradi :)
souhlas. koukám, že jsi tayk dobrej kutil, tak to jsem už dva :wink:
jen jediný a podstatný tomu tvýmu návodu chybí. Je potřeba na tu hadičku dát štelování průtoku, každej motor to totiž bere jinak a konkretně třeba moje BMW se musí dělat pomalleji, ale zas třeba 5,2 V8 to má vysrklý za 10 minut i s projetím.

Ty plechovky by se dalo dodat..............v tom nevidím problém, pokud je někdo šikovnej tak ušetří cca 1500,-

2 Alp: jen takovej dotaz jak s tím DVD? Má ho už od tebe někdo tady v Brně?

Napsal: stř 20.10.2004 07:16
od MartyH
všichni ne :oops:
mně to na okruh nevyšlo :(

Napsal: úte 02.11.2004 12:54
od Jawak
Na dekarbonizaci je nejlepší hlavu dolů a pěkně projet drátěným kartáčem :)

Napsal: úte 02.11.2004 16:30
od Zave
Jawak píše:Na dekarbonizaci je nejlepší hlavu dolů a pěkně projet drátěným kartáčem :)
No tak to klobouk dolu... :lol:

Uz jsi rozjel komp?

Napsal: úte 02.11.2004 16:40
od Jawak
No sichr, já jsem přece technik, aneb software-hardware všeho druhu :)

Napsal: stř 09.02.2011 13:52
od Fx
Tak jsem se rozhodl vybufetit toto staré téma. Je jich tu několik, ale ostatní se zabývaly spíš dekarbonizací tím, že se chrstla voda do sání, což mi je nějak proti srsti.

Zajímalo by mě, jestli někdo máte zkušenost se systémem, který je popisovaný tady, tj. "kapačka" s rozprašovačem speciální tekutiny/aditiva v sání. Vloni jsem viděl dva M52 motory se ztrátou komprese kvůli karbonu a nechce se mi čekat, až se mi třeba stane něco podobného. Může tohle pomoct, nebo je to jenom placebo?

Koukal jsem na tohle: http://www.iob.cz - řekli mi, že doba aplikace je cca 2 hodiny a cena 1700 Kč. Má někdo zkušenost přímo s touhle firmou?

Napsal: stř 09.02.2011 15:42
od Fatal Design
Jen doufej, že ti tam nebudou sadit ty kytky :)

Napsal: stř 09.02.2011 15:57
od Fx
Srandičky a prdelky, to jo... Ale že bys s tím měl zkušenost, to sem nenapíšeš, že jo... :cry: Mě to fakt docela zajímá... Kecy okolo toho mají na videu jak od Horsta Fuchse, což mě trochu odrazuje. Na druhou stranu mi to bylo doporučeno u TDI Chip... Asi holt budu jeden z prvních pokusných králíků tady z klubu, pak sem nahodím výsledek.

Napsal: stř 09.02.2011 16:01
od Fatal Design
Fx píše:Srandičky a prdelky, to jo... Ale že bys s tím měl zkušenost, to sem nenapíšeš, že jo... :cry: Mě to fakt docela zajímá... Kecy okolo toho mají na videu jak od Horsta Fuchse, což mě trochu odrazuje. Na druhou stranu mi to bylo doporučeno u TDI Chip... Asi holt budu jeden z prvních pokusných králíků tady z klubu, pak sem nahodím výsledek.
Kdybych měl, tak se podělím. Ta kytička mě dojala .... :)
Až bude zkušenost, tak dej echo ... taky mě to zajímá ...