Normalnim automatem jsem myslel cokoliv bez moznosti "sekvencniho razeni" kde to je osetreny, a nema se to protoze tu prevodovku znicis. Znicis ji kvuli tlakum oleje. Strucne receno ale jako odpoved ti to stacijohny121 píše:Mozna hloupa otazka, ale co je to normalni automat a proc ne neutral za jizdy?darmon píše:este tu chybi ze u normalniho automatu se nema radit neutral za jizdy
Automatická převodovka
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
-
MK
- Registrovaný
- Příspěvky: 308
- Registrován: stř 03.03.2004 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 205
-
abdul
- Registrovaný
- Příspěvky: 808
- Registrován: ned 06.07.2003 00:00
- Bydliště: svetoobcan
"zrachovat " znamena spocitat ze by tim prerazenim mohlo dojit k rizikovemu chovani vozu a dalsim milionum veci co si ve fabrice neprali aby k nim dochazelo a proste ta prevodovka nepreradi... proste kdyz si svistis do zatacky na 4-ku a pred zatackou by sis podradil na 3-ku tak pouze do urcite rychlosti, pak uz si neskrtnes... asi nemusim podotykat ze to ma nastavenou veeeelikou rezervu...MK píše:"Zrachovat" ve světoobčanštině znamená po pražsku "vydejchat" nebo "nevyhodnotit"?abdul píše:nic by se nestalo, almara to zrachuje a ten kvalt tam proste nehodi...
ani u steptronicu te to nenecha radit jak chces, pouze v mezich ktery to ma nastaveny z fabriky...Nebo jak
-
Pitr
- Registrovaný
- Příspěvky: 173
- Registrován: pát 12.09.2003 00:00
- Bydliště: Napajedla
Mno, tak ja už mám víc jak měsíc a půl auto v servise právě kuli pevodovce. To auto mělo takovou neřest už když jsem ho koupil. Když se zahřálo tak to právě v pravotočivé prudke zatáčce zachroustalo. A šlo to jakoby od praveho předniho kola. Ale vono hovno. Dělalo to přesně pod řadící pákou. Pocitově z auta. Pak to začalo dělat častěji a častěji. Při zahřáte převodovce. rozehřálo to i řadičku a ty vibrace na ni šly cítit. Jako když se dře ocel na ocel. Pak začal chcát olej z místa kde jde z převodovky kardan. V servise jsou lenoši a ještě na to nekoukli. A ja absolutně nevím o co jde. Jestli je vysrana komplet převodovka, nebo se jen rozsypalo ložisko a to zničilo simering. Přitom ta převodovka řadí myslím si uplně v pohodě. Necuka, neblbne, řadí hladce. Tak mě zajímá jestli to má smysl opravovat vubec. Nechci do toho nasypat dalši desetitísíce. To to raději střelím za třicítku.
-
karosmyk
- Registrovaný
- Příspěvky: 169
- Registrován: pát 02.01.2004 01:00
pokud budete automat potřebovat táhnout dál odpojte kardanku od diferáku a můžete směle mastit převodovka se nebude točitM3maniac píše:jo super pro začátečníky s automaty,já dodám je to,že se u každé automatické převodovky snažím co nejvíc jezdit na D,ta mašina ví sama co je pro ni nejlepší,myslím že u aut typu 530dA jede auto úplně stejně na D nebo ruční řazení,rozdíl 00 nic,možná setina.Takže je to pro auto šetrnnější a určitě dýl vydrží,jasně že u aut za XX mega s pádly pod volantem či na něm je to o něčem jiném,ale buďme na zemi.Jinak dej pozor na darmona,patrně ti dá kartáč,že píšeš u bmw o tiptroniku,je to steptronic
Jo a dovolím si ještě jednu technickou,neroztahujte auta s automatem a pokud ho táhnete na laně tak v co nejmenší rychlosti cca do 80km/h a co nejkratší vzdálenost .
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
-
honzys
- Registrovaný
- Příspěvky: 71
- Registrován: ned 07.03.2004 01:00
- Bydliště: brno
ja jem osobne nejakou dobu take jezdil s automatem teda se steptron.. a nutno rict ze jsem v manualnim rezimu112345M mohl radit jak jsem chtel delat pro prevodovku vse mozna zverstva ale jak mile vych treba ve120ti chtel zaradit za 2 nebo je t za4 30km/h tak se mi to proste nepovede protoze to tam kompl proste nezaradi proste kazdy kvalt ma svuj rozsah od do v km/h a tim padem se neda ani podtocit ani pretocit tak ze vylagrovane prevodovky z duvodu nesetrneho vlasten moc nechapu to auto jou vlastne komfortne schopni ridit i zensky
jo ale nemyslet na vymenu oleje nebo cpat tam nekvalit olej nebo turovat za tudena tak to uz si dovedu predstavit to am co jsem psal plati treba u razni z D na 3 nebo za2 z vysoke ryhlosti ....bud to to jde nebo ne a kdyz to jde tak je tam z fabriky jeste dost velka rezerva nez by doslo k nejakemu poskozeni to same trebau omez otacek motoru....jen muj nazor
-
cabadaj
- Registrovaný
- Příspěvky: 249
- Registrován: pát 17.10.2003 00:00
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Klubové ID: 68
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
S automatem jsem jezdil jen pul roku (E34 525tdsA) a pouzival jsem pri rizeni obe nohy - levou na brzde a pravou na plynu. Z dob jezdeni fabrickyma Favoritama a Feliciema mi zbyl grif na brzdeni levou nohou.Mad Max píše:Opět to byl z mé strany překlep. Samozřejmě pravou nohou. Levá celou dobu lenoší...DejvX píše:No nevim, ale ja levou nohu pouzivam akorat pri vystupovani z auta, abych se mel o co oprit. S automatem pouzivam vzdy jenom pravou nohu.Mad Max píše: Aby jste se mohli rozjet, nastartujete motor, sešlápnete levou nohou brzdový pedál, pravou rukou přesunete volič převodových stupňů na R (pro jízdu vzad), na D (pro jízdu vpřed) a lehce sešlápnete plynový pedál. .
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
JFK
- Čestný člen
- Příspěvky: 4718
- Registrován: pát 15.03.2002 01:00
- Bydliště: Lhota
- Klubové ID: 2
jedina vec co automat nema rad (a ani se mu nedivim) je ta, ze se nesmi behem jizdy prepinat na neutral a zpatky preradit na D. Neco podobneho plati pri stani s neutralem: po neutralu zaradit D, "chvilku" (asi 1/2 vteriny pockat az se opravdu zaradi kvalt (auto sebou lehce trhne) a ppotom teprve seslapnout gas 
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
uz to mam skoro dopsany, jinak k tomu od jfk, za jizdy to nema rado protoze na neutral vetsina skrini netlakuje tolik aby to dostatecne mazalo a kurvi se lamely, ostatne ty "sekvence" tam ani neutral snad nemaj (nevim jak baworacka ale este jsem to nevidel ani jinde) Pred rozjetim tak to je jasny proc
-
JFK
- Čestný člen
- Příspěvky: 4718
- Registrován: pát 15.03.2002 01:00
- Bydliště: Lhota
- Klubové ID: 2
nemyslel jsem sekvence, myslel jsem z neutralu tam radit D (za jizdy)darmon píše:uz to mam skoro dopsany, jinak k tomu od jfk, za jizdy to nema rado protoze na neutral vetsina skrini netlakuje tolik aby to dostatecne mazalo a kurvi se lamely, ostatne ty "sekvence" tam ani neutral snad nemaj (nevim jak baworacka ale este jsem to nevidel ani jinde) Pred rozjetim tak to je jasny proc
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
-
Maca
- Registrovaný
- Příspěvky: 460
- Registrován: ned 18.01.2004 01:00
- Klubové ID: 57
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
-
JFK
- Čestný člen
- Příspěvky: 4718
- Registrován: pát 15.03.2002 01:00
- Bydliště: Lhota
- Klubové ID: 2
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
setrilci nevyrazujou, protoze pri jizde z kopce s kvaltem to zere povetsinou nic, volnobeh je volnobeh. A na dojizdeni do krizovatky staci sundat nohu z plynuJFK píše:tak to by jsi se divil, když jede třeba šetřílek z kopce a vyřadí si, protože s D-čkem ho brzdí motor, nebo když někdo dojíždí na křižovatku a než stačí zastavit tak tam padne zelená...
-
JFK
- Čestný člen
- Příspěvky: 4718
- Registrován: pát 15.03.2002 01:00
- Bydliště: Lhota
- Klubové ID: 2
to my nemusíš vysvětlovatdarmon píše:setrilci nevyrazujou, protoze pri jizde z kopce s kvaltem to zere povetsinou nic, volnobeh je volnobeh. A na dojizdeni do krizovatky staci sundat nohu z plynuJFK píše:tak to by jsi se divil, když jede třeba šetřílek z kopce a vyřadí si, protože s D-čkem ho brzdí motor, nebo když někdo dojíždí na křižovatku a než stačí zastavit tak tam padne zelená...
