Normalnim automatem jsem myslel cokoliv bez moznosti "sekvencniho razeni" kde to je osetreny, a nema se to protoze tu prevodovku znicis. Znicis ji kvuli tlakum oleje. Strucne receno ale jako odpoved ti to stacijohny121 píše:Mozna hloupa otazka, ale co je to normalni automat a proc ne neutral za jizdy?darmon píše:este tu chybi ze u normalniho automatu se nema radit neutral za jizdy
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Automatická převodovka
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
"zrachovat " znamena spocitat ze by tim prerazenim mohlo dojit k rizikovemu chovani vozu a dalsim milionum veci co si ve fabrice neprali aby k nim dochazelo a proste ta prevodovka nepreradi... proste kdyz si svistis do zatacky na 4-ku a pred zatackou by sis podradil na 3-ku tak pouze do urcite rychlosti, pak uz si neskrtnes... asi nemusim podotykat ze to ma nastavenou veeeelikou rezervu...MK píše:"Zrachovat" ve světoobčanštině znamená po pražsku "vydejchat" nebo "nevyhodnotit"?abdul píše:nic by se nestalo, almara to zrachuje a ten kvalt tam proste nehodi...
ani u steptronicu te to nenecha radit jak chces, pouze v mezich ktery to ma nastaveny z fabriky...Nebo jak
-
Pitr
- Registrovaný
- Příspěvky: 173
- Registrován: pát 12.09.2003 00:00
- Bydliště: Napajedla
- Kontaktovat uživatele:
Mno, tak ja už mám víc jak měsíc a půl auto v servise právě kuli pevodovce. To auto mělo takovou neřest už když jsem ho koupil. Když se zahřálo tak to právě v pravotočivé prudke zatáčce zachroustalo. A šlo to jakoby od praveho předniho kola. Ale vono hovno. Dělalo to přesně pod řadící pákou. Pocitově z auta. Pak to začalo dělat častěji a častěji. Při zahřáte převodovce. rozehřálo to i řadičku a ty vibrace na ni šly cítit. Jako když se dře ocel na ocel. Pak začal chcát olej z místa kde jde z převodovky kardan. V servise jsou lenoši a ještě na to nekoukli. A ja absolutně nevím o co jde. Jestli je vysrana komplet převodovka, nebo se jen rozsypalo ložisko a to zničilo simering. Přitom ta převodovka řadí myslím si uplně v pohodě. Necuka, neblbne, řadí hladce. Tak mě zajímá jestli to má smysl opravovat vubec. Nechci do toho nasypat dalši desetitísíce. To to raději střelím za třicítku.
pokud budete automat potřebovat táhnout dál odpojte kardanku od diferáku a můžete směle mastit převodovka se nebude točitM3maniac píše:jo super pro začátečníky s automaty,já dodám je to,že se u každé automatické převodovky snažím co nejvíc jezdit na D,ta mašina ví sama co je pro ni nejlepší,myslím že u aut typu 530dA jede auto úplně stejně na D nebo ruční řazení,rozdíl 00 nic,možná setina.Takže je to pro auto šetrnnější a určitě dýl vydrží,jasně že u aut za XX mega s pádly pod volantem či na něm je to o něčem jiném,ale buďme na zemi.Jinak dej pozor na darmona,patrně ti dá kartáč,že píšeš u bmw o tiptroniku,je to steptronic
Jo a dovolím si ještě jednu technickou,neroztahujte auta s automatem a pokud ho táhnete na laně tak v co nejmenší rychlosti cca do 80km/h a co nejkratší vzdálenost .
ja jem osobne nejakou dobu take jezdil s automatem teda se steptron.. a nutno rict ze jsem v manualnim rezimu112345M mohl radit jak jsem chtel delat pro prevodovku vse mozna zverstva ale jak mile vych treba ve120ti chtel zaradit za 2 nebo je t za4 30km/h tak se mi to proste nepovede protoze to tam kompl proste nezaradi proste kazdy kvalt ma svuj rozsah od do v km/h a tim padem se neda ani podtocit ani pretocit tak ze vylagrovane prevodovky z duvodu nesetrneho vlasten moc nechapu to auto jou vlastne komfortne schopni ridit i zensky
jo ale nemyslet na vymenu oleje nebo cpat tam nekvalit olej nebo turovat za tudena tak to uz si dovedu predstavit to am co jsem psal plati treba u razni z D na 3 nebo za2 z vysoke ryhlosti ....bud to to jde nebo ne a kdyz to jde tak je tam z fabriky jeste dost velka rezerva nez by doslo k nejakemu poskozeni to same trebau omez otacek motoru....jen muj nazor
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
S automatem jsem jezdil jen pul roku (E34 525tdsA) a pouzival jsem pri rizeni obe nohy - levou na brzde a pravou na plynu. Z dob jezdeni fabrickyma Favoritama a Feliciema mi zbyl grif na brzdeni levou nohou.Mad Max píše:Opět to byl z mé strany překlep. Samozřejmě pravou nohou. Levá celou dobu lenoší...DejvX píše:No nevim, ale ja levou nohu pouzivam akorat pri vystupovani z auta, abych se mel o co oprit. S automatem pouzivam vzdy jenom pravou nohu.Mad Max píše: Aby jste se mohli rozjet, nastartujete motor, sešlápnete levou nohou brzdový pedál, pravou rukou přesunete volič převodových stupňů na R (pro jízdu vzad), na D (pro jízdu vpřed) a lehce sešlápnete plynový pedál. .
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
jedina vec co automat nema rad (a ani se mu nedivim) je ta, ze se nesmi behem jizdy prepinat na neutral a zpatky preradit na D. Neco podobneho plati pri stani s neutralem: po neutralu zaradit D, "chvilku" (asi 1/2 vteriny pockat az se opravdu zaradi kvalt (auto sebou lehce trhne) a ppotom teprve seslapnout gas 
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
uz to mam skoro dopsany, jinak k tomu od jfk, za jizdy to nema rado protoze na neutral vetsina skrini netlakuje tolik aby to dostatecne mazalo a kurvi se lamely, ostatne ty "sekvence" tam ani neutral snad nemaj (nevim jak baworacka ale este jsem to nevidel ani jinde) Pred rozjetim tak to je jasny proc
nemyslel jsem sekvence, myslel jsem z neutralu tam radit D (za jizdy)darmon píše:uz to mam skoro dopsany, jinak k tomu od jfk, za jizdy to nema rado protoze na neutral vetsina skrini netlakuje tolik aby to dostatecne mazalo a kurvi se lamely, ostatne ty "sekvence" tam ani neutral snad nemaj (nevim jak baworacka ale este jsem to nevidel ani jinde) Pred rozjetim tak to je jasny proc
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
setrilci nevyrazujou, protoze pri jizde z kopce s kvaltem to zere povetsinou nic, volnobeh je volnobeh. A na dojizdeni do krizovatky staci sundat nohu z plynuJFK píše:tak to by jsi se divil, když jede třeba šetřílek z kopce a vyřadí si, protože s D-čkem ho brzdí motor, nebo když někdo dojíždí na křižovatku a než stačí zastavit tak tam padne zelená...
to my nemusíš vysvětlovatdarmon píše:setrilci nevyrazujou, protoze pri jizde z kopce s kvaltem to zere povetsinou nic, volnobeh je volnobeh. A na dojizdeni do krizovatky staci sundat nohu z plynuJFK píše:tak to by jsi se divil, když jede třeba šetřílek z kopce a vyřadí si, protože s D-čkem ho brzdí motor, nebo když někdo dojíždí na křižovatku a než stačí zastavit tak tam padne zelená...
