Napsal: pon 23.08.2004 15:09
Klakson píše:po nastartování se roztrhne na sračkuMikeT píše:A co životnost motoru a agregátu jako celku?![]()
![]()





Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Klakson píše:po nastartování se roztrhne na sračkuMikeT píše:A co životnost motoru a agregátu jako celku?![]()
![]()
Rika ti neco postupny preplnovani?MikeT píše:Proč jako?Lukas H. píše:U twinturba je reakce na plyn okamzita...
myslis neco jako patecni vecer v baru?Lukas H. píše:
Rika ti neco postupny preplnovani?
Horsi je kdyz dojde k preplneni a pak to jde pres ventyl ven...LOPOLO píše:myslis neco jako patecni vecer v baru?Lukas H. píše:
Rika ti neco postupny preplnovani?
Jj to je taky jeden ze zpusobu...LOPOLO píše:myslis neco jako patecni vecer v baru?Lukas H. píše:
Rika ti neco postupny preplnovani?
v Mohelnici se přeplním jako sviňa "quattroturbo"LOPOLO píše:myslis neco jako patecni vecer v baru?Lukas H. píše:
Rika ti neco postupny preplnovani?
Jen aby si to nepreplnil az moc a nestrhal prutok pres horni ventil...Klakson píše:v Mohelnici se přeplním jako sviňa "quattroturbo"LOPOLO píše:myslis neco jako patecni vecer v baru?Lukas H. píše:
Rika ti neco postupny preplnovani?
Ten termín jsem jěště neslyšel, co to je?Lukas H. píše:Rika ti neco postupny preplnovani?MikeT píše:Proč jako?Lukas H. píše:U twinturba je reakce na plyn okamzita...
Tzn. ze mas dve turba, jedno malicky ktery se roztoci okamzite po seslapnuti plynu a druhe ktere se pridava ve vyssich otackach... Odpada tak dira po seslapnuti plynu...MikeT píše:Ten termín jsem jěště neslyšel, co to je?Lukas H. píše:Rika ti neco postupny preplnovani?MikeT píše: Proč jako?
Jestli trochu víš, co všechno se musí stát, aby turbo zafungovalo, tak ti dojde, že ta "díra" tam bude vždycky, navíc sekvenční přeplňování je naprosto nová technologie (když neberu raritku Porsche 959, která ale zrovna měla "díry" jako prase), která podle odborníků svého vrcholu dosáhne až někdy za 5 let.Lukas H. píše:Tzn. ze mas dve turba, jedno malicky ktery se roztoci okamzite po seslapnuti plynu a druhe ktere se pridava ve vyssich otackach... Odpada tak dira po seslapnuti plynu...MikeT píše:Ten termín jsem jěště neslyšel, co to je?Lukas H. píše: Rika ti neco postupny preplnovani?
Aha, to znám, ale česky se tomu říká dvoustupňové přeplňování. Postupný přeplňování, to jsem teda ještě neslyšel. Smyslem tohoto řešení ale není eliminování turboefektu - to by byla moc drahá legrace. Na to tady máme jiné techniky, viz zmíněný ALS nebo různé tzv. pop-off ventily.Lukas H. píše:Tzn. ze mas dve turba, jedno malicky ktery se roztoci okamzite po seslapnuti plynu a druhe ktere se pridava ve vyssich otackach... Odpada tak dira po seslapnuti plynu...
od toho tam ten ventil jeZave_M50 píše:Jen aby si to nepreplnil az moc a nestrhal prutok pres horni ventil...Klakson píše:v Mohelnici se přeplním jako sviňa "quattroturbo"LOPOLO píše: myslis neco jako patecni vecer v baru?
Aha...Klakson píše:
od toho tam ten ventil je
Kompresor snad prodlevu nemá, ten se točí pořád.Speedy píše:No, co jsem koukal po různých webech a i videích, tak jsem došel k názoru, že M3 + kompresor je docela dobrá volba, jak zvýšit radikálně výkon. A jestli to má malou prodlevu, tak myslím, že to zastak nevadí, protože tenhle motor má výkonu už tak docela dost i bez turba.
Skoro zvažuju zapokusovat na svojí 323i a vrznout tam ten kompresor
jj, máš pravdu..MikeT píše:Kompresor snad prodlevu nemá, ten se točí pořád.Speedy píše:No, co jsem koukal po různých webech a i videích, tak jsem došel k názoru, že M3 + kompresor je docela dobrá volba, jak zvýšit radikálně výkon. A jestli to má malou prodlevu, tak myslím, že to zastak nevadí, protože tenhle motor má výkonu už tak docela dost i bez turba.
Skoro zvažuju zapokusovat na svojí 323i a vrznout tam ten kompresor