RedBaron píše:Anonymous píše:no ja se nestacim divit...plyn je asi to nejlepsi co na svete vubec je
kua oni sou vsichni tak blbi ze ty auta nedelaji rovnou na plyn...
Ale dělají, 518i na LPG lezla přímo z továrny BMW.
Problémy jsou přece s plynem přimíchávaným do sání, nedostatečnýma směšovačema, střílením do sání, vzduchováhama v hajzlu a hlavně amatérskýma firmama.
Jenže je tomu už pár let, co je tady VSTŘIKOVANÝ plyn s řídící jednotkou. Znám několik lidí, kteří to mají v osmiválcových autech a postřehy jsou následující:
- Montáž je dražší (přes 40.000,- Kč)
- Častější výměna svíček
o Spotřeba stejná
+ Výkon i krou?ák maličko vyšší (ale asi o 400 otáček výš)
+ Olej po 12 tisících km jako když ho tam naleju
+ Problémy žádné
+ Návratnost do roka
Podle mě je docela dobrý užívat si 300PS a 400Nm a jezdit přitom za 2,- Kč kilák. Navíc pokud chci jet kládu, prostě přepnu na benál a tradá.
Jenom mi maličko vrtá hlavou, jak se to snese s klasickým bavoráckým neduhem, že pánové z Mnichova ještě donedávna (nevím jak dnes) neuměli udělat kvalitní těsnění pod hlavu.
Argumenty o sockách jsou taky vynikající, ale myslím, že vaše zahraniční dovolená potěší víc než zahraniční dovolená vašeho pumpaře...
asi tak