Stránka 2 z 3

Napsal: stř 17.03.2004 21:19
od Pavel
Já také dnes už přezul.Sice mám letni "pouze" 205/55 R16 ale také jsem to dnes řešil,že mi to příjde nějaké tvrdší.Ale vypadá to líp... :D :D

Napsal: stř 17.03.2004 21:51
od Maverick
Já přezuju, až u nás zalepí všechny díry na silnici. V některých totiž by mohli trénovat potápěči. Je to všude tak hrozné, jako na ostravsku? :shock:

Napsal: stř 17.03.2004 21:57
od Pavel
Tak to si teda ještě hodně dlouho počkáš... :lol:

Napsal: stř 17.03.2004 22:03
od M3maniac
LOPOLO píše:
Lukke píše:
LOPOLO píše:Tak jsem prezul a nejradeji bych svy zimaky zpet :) ... auto sice vypada o 100% lip, lip sedi v rychlejch zatackach ale je tvrdy jako prase a jede o poznani lineji :) ..... ach jo. To zas bude trvat dva tejny nez si zvyknu. :roll: :lol:


Teď by mělo jet ještě lépe, když má tvrdší gume neee? Jak je to možný? Tím, že jsou širší? O kolik?


235/45/17 takze vo 3 nebo 4 centaky na kole .. coz je asi dost.

No ideální by bylo 235/45/17 nebo 225/45/17 ty tvoje jsou vyšší než by měly bejt myslím....ale podle mně musí bejt jízda lepší ,neplaveto tolik,nemáš pocit že ji za zatáčkou vyzuješ atd...

Napsal: stř 17.03.2004 22:08
od M3maniac
Dande píše:No jo ale vzhled je vzhled me to taky strili z leva do prava jak pominuty,ale ta prilnavost.Sem ted himl hergot na sumpersku pri sjizdeni z kopce dostal takovej smyk v zatacce asi ve sto dvacitce ze sem z toho byl jeste hodinu na vetvi,mam auto chvilu takze se da rict ze se jeste seznamuju.


To je fajn,prostě musíš hledat tu hranici tak dlouho ...až ji na střeše najdeš.... :D pak budeš teprve dobře seznámen.... :D

Napsal: stř 17.03.2004 22:44
od Hanz
asi budu letos davat 215/45R17 nebo 225/40R18, jeste uvidim jak co dopadne :-)

Napsal: stř 17.03.2004 23:04
od Bombarder
darmon píše:toci se ti snad vsechny nebo ne :D


bych rekl, ze jo, ale je to vztazeno k te vrtacce. zbyle kola (nepohanene) delaji pouze vahu "chlapa"..

Napsal: stř 17.03.2004 23:46
od Hanz
tak to teda nedelaji /krome rezervy/... bud to ber jako fakt nebo tomu never, ale nechtej, abych ti vysvetloval fyziku 7me tridy... :wink:

Napsal: čtv 18.03.2004 01:36
od Francis
Bombarder píše:
darmon píše:toci se ti snad vsechny nebo ne :D


bych rekl, ze jo, ale je to vztazeno k te vrtacce. zbyle kola (nepohanene) delaji pouze vahu "chlapa"..

Jsem nevedel ze LOPOLO ma takovou akceleraci ze jezdi po zadnich a predni kola se mu netoci. :-)

Neco podobneho uz tu bylo: http://www.anagramsro.cz/vision/camaro.mpeg

Napsal: čtv 18.03.2004 09:08
od Honza
Já jsem to trochu přehnal a přezul už před měsícem.

Napsal: čtv 18.03.2004 09:09
od Bombarder
Hanz píše:tak to teda nedelaji /krome rezervy/... bud to ber jako fakt nebo tomu never, ale nechtej, abych ti vysvetloval fyziku 7me tridy... :wink:


no zkus mi to vysvetlit, rad si to prectu.

Napsal: čtv 18.03.2004 11:34
od Pivson
ja jeste vydržím, ale moc se mě nechce :-)

Napsal: čtv 18.03.2004 15:40
od Lukke
Bombarder píše:
darmon píše:toci se ti snad vsechny nebo ne :D


bych rekl, ze jo, ale je to vztazeno k te vrtacce. zbyle kola (nepohanene) delaji pouze vahu "chlapa"..


:shock: Ty jo, ty si fakt myslíš, že když budou kola o 20kg težší že by se to auto tahlo úplně stejně těžce jako kdyby těch 20kg bylo uvnitř kabiny? Představ si to na modelu auta, které budeš tlačit. Na jednom budeš mít lehoučký kola, ale závaží na modelu. Na druhém kola těžký jako kráva které budeš roztáčet kolem své osy (všechny 4). Které auto se ti bude tlačit lépe? Zamysli se chlape.

Napsal: čtv 18.03.2004 21:41
od 530DAT
Ma to cenu?????

I kdybych sem napsal vzorce tak stejne bude odporovano :wink: :wink: :lol:

Napsal: čtv 18.03.2004 21:49
od LOPOLO
napis vzorce

Napsal: čtv 18.03.2004 22:24
od 530DAT
Jednoduse byla nadsázka:

ale pokud je potreba udelit zrychleni jakokoliv vaze (kola ci zatez) je uplne jedno!!!! Vzdy je potreba predat energii a i kdyz je to kolo pouze se zacne otacet (snizeni treni)

Jen nechapu o cem tu je tedy rec????

Je jasne ze jakakoliv vaha je PRITEZ

PS: (vzorce neumim) matika je pro me asi jako thaiština

Napsal: čtv 18.03.2004 22:29
od LOPOLO
530DAT píše:Jednoduse byla nadsázka:

ale pokud je potreba udelit zrychleni jakokoliv vaze (kola ci zatez) je uplne jedno!!!! Vzdy je potreba predat energii a i kdyz je to kolo pouze se zacne otacet (snizeni treni)

Jen nechapu o cem tu je tedy rec????

Je jasne ze jakakoliv vaha je PRITEZ

PS: (vzorce neumim) matika je pro me asi jako thaiština


Mno ja bych podle svyho laickyho nazoru rek, ze bude kurevskej rozdil dat do pohybu 20kg kolo a 20kg kvadr :-) ... zertuju. :) Dokonce si myslim ze cim lehci kolo ( vpredu i vzadu ) tim min bude potreba energie k pohybu celyho auta. ( za predpokladu ze jsou shodny loziska )

Napsal: pát 19.03.2004 00:51
od Francis
530DAT píše:... ale pokud je potreba udelit zrychleni jakokoliv vaze (kola ci zatez) je uplne jedno!!!! Vzdy je potreba predat energii a i kdyz je to kolo pouze se zacne otacet (snizeni treni)

Jen nechapu o cem tu je tedy rec????

Pokud pridam nejakou "mrtvou" hmotu kamkoli do auta, je treba udelit ji pri akceleraci linearni zrychleni.
Pokud pridam hmotu do auta kamkoli do systemu pohonu (treba na kolo), je treba udelit ji pri akceleraci nejen linearni zrychleni, ale soucasne jeste ROTACNI zrychleni nebot se zvysuji otacky. Vykon pro rotacni zrychleni je umerny momentu setrvacnosti rotacni soucasti, zvysuje se se vzdalenosti hmoty od osy rotace. 17" kolo ma rafek o 1" dale od stredu rotace nez 15" kolo, ma na rafku vetsi hmotu nebot rafek ma vetsi obvod. Vetsi hmota na vetsim polomeru jiste znamena vyssi moment setrvacnosti a vyssi energeticke naroky pri zrychlovani.

Zkuste si nekdo rukou roztocit na zvednutem predku auta kolo 195/65x15 a potom prehodit a roztocit rukou 235/45x17 nebo neco podobne velikosti.

Napsal: pát 19.03.2004 10:15
od Bombarder
Lukke píše:
Bombarder píše:
darmon píše:toci se ti snad vsechny nebo ne :D


bych rekl, ze jo, ale je to vztazeno k te vrtacce. zbyle kola (nepohanene) delaji pouze vahu "chlapa"..


:shock: Ty jo, ty si fakt myslíš, že když budou kola o 20kg težší že by se to auto tahlo úplně stejně těžce jako kdyby těch 20kg bylo uvnitř kabiny? Představ si to na modelu auta, které budeš tlačit. Na jednom budeš mít lehoučký kola, ale závaží na modelu. Na druhém kola těžký jako kráva které budeš roztáčet kolem své osy (všechny 4). Které auto se ti bude tlačit lépe? Zamysli se chlape.


ja se zamyslel uz davno a tvrdim, ze je rozdil, ktere kola mas hnane a ktere ne. ty, ktere nejsou bych prirovnal k vaze v aute. :twisted:

Napsal: pát 19.03.2004 11:15
od psena
Bombarder píše:
Lukke píše:
Bombarder píše:[quote="darmon"]toci se ti snad vsechny nebo ne :D


bych rekl, ze jo, ale je to vztazeno k te vrtacce. zbyle kola (nepohanene) delaji pouze vahu "chlapa"..


:shock: Ty jo, ty si fakt myslíš, že když budou kola o 20kg težší že by se to auto tahlo úplně stejně těžce jako kdyby těch 20kg bylo uvnitř kabiny? Představ si to na modelu auta, které budeš tlačit. Na jednom budeš mít lehoučký kola, ale závaží na modelu. Na druhém kola těžký jako kráva které budeš roztáčet kolem své osy (všechny 4). Které auto se ti bude tlačit lépe? Zamysli se chlape.


ja se zamyslel uz davno a tvrdim, ze je rozdil, ktere kola mas hnane a ktere ne. ty, ktere nejsou bych prirovnal k vaze v aute. :twisted:[/quote]

To je pi...ovina...Tady jde o rotujici vahu, te hmotnosti je jedno jestli ji roztaci motor ze stredu nebo vozovka zespodu!Proste je to rotujici neodpruzena vaha.