Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Jak bude vypadat moje dalsi kara...

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Lopatta
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: ned 14.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Lopatta »

Je to už sice starší kára, ale ten motor.......... :twisted: :lol:
Přílohy
TUN40.JPG
TUN40.JPG (30.56 KiB) Zobrazeno 923 x
TUN41.JPG
TUN41.JPG (27.84 KiB) Zobrazeno 921 x
TUN35.JPG
TUN35.JPG (31.42 KiB) Zobrazeno 919 x
530DAT
Registrovaný
Příspěvky: 553
Registrován: stř 31.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od 530DAT »

raff píše:Já jsem takovej praktickej, takze sedma, ten kombajn a klidne i tu M5, co tu ukazujete, to vsechno jo, jo, a jo :roll:

Nicméně tady je malá alternativa...omlouvám se, je to jiná stáj, ale snad mi tu diverzi prominete 8)


joo me se taky libi, jen jsem nejakou dobu byl v kontaktu s clvekm ktery byl testovacim teknikem volva a prej po par tkm je treba radici paka jako klacek v kyblu apod....
530DAT
Registrovaný
Příspěvky: 553
Registrován: stř 31.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od 530DAT »

Lopatta píše:Je to už sice starší kára, ale ten motor.......... :twisted: :lol:


i ta kara je dbra, ten motor vypada fakt pekne
Lopatta
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: ned 14.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Lopatta »

530DAT píše:
Lopatta píše:Je to už sice starší kára, ale ten motor.......... :twisted: :lol:


i ta kara je dbra, ten motor vypada fakt pekne


No aby ne, narvat 5,0l 12ti vál do E30. To musí bejt brutální práce. Doteď jsem nepobral jak to tam moh vecpat. Na fotkách to vidět není ale převodovka je 6-ti kvalt z M3 E36.

Takhle nějak si představuju vlka v rouše beránčím. :hopik4: :hopik2: :hopik3: :bezzub:
530DAT
Registrovaný
Příspěvky: 553
Registrován: stř 31.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od 530DAT »

NAAAAAAAREZ
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#26 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

mno ty vole .. to bych nechtel zivit :-)
Murfas
Registrovaný
Příspěvky: 754
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Bydliště: Praha 10

#27 Příspěvek od Murfas »

Lukas H. píše:Myslim ze kazdy z nas uz ma nejakou predstavu jaka bude jeho dalsi kara a jak si ji popripade poladi... Na netu je inspirace dost, takze najit nejakou co se blizi nejvic jeho idealu a sup sem s fotkou... :) Bude zajimavy sledovat z ceho do ceho pujdeme... :)
Takze zacinam :wink:
740d


O jedne vim ,co je na prodej...................
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#28 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

tohle je taky hezky :-)
Přílohy
550hp je fain ale pocitam ze si to neco veme :-)
550hp je fain ale pocitam ze si to neco veme :-)
M8_motor.jpg (23.53 KiB) Zobrazeno 874 x
a co teprve Mko :-)
a co teprve Mko :-)
M8_1.jpg (15.36 KiB) Zobrazeno 874 x
osma je proste nadherna
osma je proste nadherna
9.jpg (55.58 KiB) Zobrazeno 874 x
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#29 Příspěvek od skautik Čestný člen »

LOPOLO píše:tohle je taky hezky :-)


jo to je :)

jinak ja mel za to ze 850CSi(like M) ma obsah 5,6l a 380k

co takhle s62 do osmy? to by se mi libilo
Přílohy
b_850csi_mov01.jpg
b_850csi_mov01.jpg (13.21 KiB) Zobrazeno 865 x
b_850csi_mov00.jpg
b_850csi_mov00.jpg (18.63 KiB) Zobrazeno 865 x
b_850csi_mov02.jpg
b_850csi_mov02.jpg (28.16 KiB) Zobrazeno 863 x
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#30 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Lopatta píše:
patras píše:pokud by se sehnalo, tak bych si moc pral 850i - tajnej sen :)


No osmičku bych taky bral, přece jenom je to coupé. A ani to neni tak nesplnitelnej sen. Klasická 850i se běžně prodává kolem 300k. To spíš 850Csi bude trošku dražší a mnohem nesehnatelnější. Co sem dám fotky tak to je 850i, r.v.90' a stojí 300k. Ta by mi klíďo stačila. Hlavně ta bílá kůže... :D 8)


mno jinak 850CSi neni az tak nesehnatelne... no ikdyz mozna u nas ne :)
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

skautik píše:
LOPOLO píše:tohle je taky hezky :-)


jo to je :)

jinak ja mel za to ze 850CSi(like M) ma obsah 5,6l a 380k

co takhle s62 do osmy? to by se mi libilo

Mela se vyrabet M8, bylo jen par vyvojovych kousku. Motor S70/1, 6064ccm, VANOS, 550PS. Projekt byl zrusen. Po nekolika letech vyskemral dodavky techto upravenych motoru Gordon Murray pro McLaren F1. Upraveny motor dostal oznaceni S70/2, 627PS, 651Nm
ObrázekObrázek
Obrázek

Vice info zde: http://www.bmwworld.com/models/mclaren.htm
zajimave video zde: http://www.carwebsites.net/Downloads/mc ... p-gear.zip
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#32 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Francis píše:
skautik píše:
LOPOLO píše:tohle je taky hezky :-)


jo to je :)

jinak ja mel za to ze 850CSi(like M) ma obsah 5,6l a 380k

co takhle s62 do osmy? to by se mi libilo

Mela se vyrabet M8, bylo jen par vyvojovych kousku. Motor S70 (pozdeji prejmenovan na S70/1), 6064ccm, VANOS, 550PS. Projekt byl zrusen. Po nekolika letech vyskemral dodavky techto upravenych motoru Gordon Murray pro McLaren F1. Upraveny motor dostal oznaceni S70/2, 627PS, 651Nm


no podle infa z e31.net mela prave 850CSi S70B56

http://www.e31.net/navtechnik_e.html
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

skautik píše:no podle infa z e31.net mela prave 850CSi S70B56

http://www.e31.net/navtechnik_e.html

To je spravne. Jenze mela byt M8, ta mela mit motor S70/1, ktery se od S70B56 lisil zvetsenym zdvihovym objemem z 5576ccm na 6064ccm, zvetsenim poctu ventilu ze 2 na 4 na valec a aplikaci VANOSu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

skautik píše:no podle infa z e31.net mela prave 850CSi S70B56

http://www.e31.net/navtechnik_e.html

Na http://www.e31.net/modelle.html najdes zminku o M8
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#35 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Francis píše:
skautik píše:no podle infa z e31.net mela prave 850CSi S70B56

http://www.e31.net/navtechnik_e.html

Na http://www.e31.net/modelle.html najdes zminku o M8


prave to procitam detailne, diky za info :)

krom toho musim rict, ze ty stranky jsou opravdu povedene, docela vycerpavajici technicke informace
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

skautik píše:prave to procitam detailne, diky za info :)

krom toho musim rict, ze ty stranky jsou opravdu povedene, docela vycerpavajici technicke informace

Udelam si reklamu :-) Uz delsi dobu bastlim stranku se zakladnimi technickymi udaji motoru, k nahlednuti zde: http://www.vrchlabi.cz/e30/ruzne/enginenumber
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#37 Příspěvek od JFK Čestný člen »

Francis píše:
skautik píše:prave to procitam detailne, diky za info :)

krom toho musim rict, ze ty stranky jsou opravdu povedene, docela vycerpavajici technicke informace

Udelam si reklamu :-) Uz delsi dobu bastlim stranku se zakladnimi technickymi udaji motoru, k nahlednuti zde: http://www.vrchlabi.cz/e30/ruzne/enginenumber


to je parada:)
nejvic me dostal udaj, ze M5 E39 motor V8 5.0L je pouze o 6 kg tezsi nez M3 E36 3.0 a 3.2:) :) :)
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

JFK píše:to je parada:)
nejvic me dostal udaj, ze M5 E39 motor V8 5.0L je pouze o 6 kg tezsi nez M3 E36 3.0 a 3.2:) :) :)

Udaje sbiram kde se da, takze nekde muze byt i chybka :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#39 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Francis píše:
JFK píše:to je parada:)
nejvic me dostal udaj, ze M5 E39 motor V8 5.0L je pouze o 6 kg tezsi nez M3 E36 3.0 a 3.2:) :) :)

Udaje sbiram kde se da, takze nekde muze byt i chybka :-)


:lol: :lol:
N54 PWR
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#40 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Lukas H. píše:
Francis píše:
JFK píše:to je parada:)
nejvic me dostal udaj, ze M5 E39 motor V8 5.0L je pouze o 6 kg tezsi nez M3 E36 3.0 a 3.2:) :) :)

Udaje sbiram kde se da, takze nekde muze byt i chybka :-)


:lol: :lol:


co je na tom vtipnyho voe? :O
Odpovědět