Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Jak bude vypadat moje dalsi kara...
-
530DAT
- Registrovaný
- Příspěvky: 553
- Registrován: stř 31.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
joo me se taky libi, jen jsem nejakou dobu byl v kontaktu s clvekm ktery byl testovacim teknikem volva a prej po par tkm je treba radici paka jako klacek v kyblu apod....raff píše:Já jsem takovej praktickej, takze sedma, ten kombajn a klidne i tu M5, co tu ukazujete, to vsechno jo, jo, a jo![]()
Nicméně tady je malá alternativa...omlouvám se, je to jiná stáj, ale snad mi tu diverzi prominete
-
Lopatta
- Registrovaný
- Příspěvky: 155
- Registrován: ned 14.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No aby ne, narvat 5,0l 12ti vál do E30. To musí bejt brutální práce. Doteď jsem nepobral jak to tam moh vecpat. Na fotkách to vidět není ale převodovka je 6-ti kvalt z M3 E36.530DAT píše:i ta kara je dbra, ten motor vypada fakt pekneLopatta píše:Je to už sice starší kára, ale ten motor..........![]()
Takhle nějak si představuju vlka v rouše beránčím. :hopik4: :hopik2: :hopik3: :bezzub:
-
Murfas
- Registrovaný
- Příspěvky: 754
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Bydliště: Praha 10
- Klubové ID: 95
O jedne vim ,co je na prodej...................Lukas H. píše:Myslim ze kazdy z nas uz ma nejakou predstavu jaka bude jeho dalsi kara a jak si ji popripade poladi... Na netu je inspirace dost, takze najit nejakou co se blizi nejvic jeho idealu a sup sem s fotkou...Bude zajimavy sledovat z ceho do ceho pujdeme...
![]()
Takze zacinam![]()
740d
mno jinak 850CSi neni az tak nesehnatelne... no ikdyz mozna u nas neLopatta píše:No osmičku bych taky bral, přece jenom je to coupé. A ani to neni tak nesplnitelnej sen. Klasická 850i se běžně prodává kolem 300k. To spíš 850Csi bude trošku dražší a mnohem nesehnatelnější. Co sem dám fotky tak to je 850i, r.v.90' a stojí 300k. Ta by mi klíďo stačila. Hlavně ta bílá kůže...patras píše:pokud by se sehnalo, tak bych si moc pral 850i - tajnej sen![]()
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Mela se vyrabet M8, bylo jen par vyvojovych kousku. Motor S70/1, 6064ccm, VANOS, 550PS. Projekt byl zrusen. Po nekolika letech vyskemral dodavky techto upravenych motoru Gordon Murray pro McLaren F1. Upraveny motor dostal oznaceni S70/2, 627PS, 651Nmskautik píše:jo to jeLOPOLO píše:tohle je taky hezky![]()
jinak ja mel za to ze 850CSi(like M) ma obsah 5,6l a 380k
co takhle s62 do osmy? to by se mi libilo



Vice info zde: http://www.bmwworld.com/models/mclaren.htm
zajimave video zde: http://www.carwebsites.net/Downloads/mc ... p-gear.zip
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
no podle infa z e31.net mela prave 850CSi S70B56Francis píše:Mela se vyrabet M8, bylo jen par vyvojovych kousku. Motor S70 (pozdeji prejmenovan na S70/1), 6064ccm, VANOS, 550PS. Projekt byl zrusen. Po nekolika letech vyskemral dodavky techto upravenych motoru Gordon Murray pro McLaren F1. Upraveny motor dostal oznaceni S70/2, 627PS, 651Nmskautik píše:jo to jeLOPOLO píše:tohle je taky hezky![]()
jinak ja mel za to ze 850CSi(like M) ma obsah 5,6l a 380k
co takhle s62 do osmy? to by se mi libilo
http://www.e31.net/navtechnik_e.html
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
To je spravne. Jenze mela byt M8, ta mela mit motor S70/1, ktery se od S70B56 lisil zvetsenym zdvihovym objemem z 5576ccm na 6064ccm, zvetsenim poctu ventilu ze 2 na 4 na valec a aplikaci VANOSu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Na http://www.e31.net/modelle.html najdes zminku o M8
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
prave to procitam detailne, diky za infoFrancis píše:Na http://www.e31.net/modelle.html najdes zminku o M8
krom toho musim rict, ze ty stranky jsou opravdu povedene, docela vycerpavajici technicke informace
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Udelam si reklamuskautik píše:prave to procitam detailne, diky za info
krom toho musim rict, ze ty stranky jsou opravdu povedene, docela vycerpavajici technicke informace
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
to je parada:)Francis píše:Udelam si reklamuskautik píše:prave to procitam detailne, diky za info
krom toho musim rict, ze ty stranky jsou opravdu povedene, docela vycerpavajici technicke informaceUz delsi dobu bastlim stranku se zakladnimi technickymi udaji motoru, k nahlednuti zde: http://www.vrchlabi.cz/e30/ruzne/enginenumber
nejvic me dostal udaj, ze M5 E39 motor V8 5.0L je pouze o 6 kg tezsi nez M3 E36 3.0 a 3.2:)
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Udaje sbiram kde se da, takze nekde muze byt i chybkaJFK píše:to je parada:)
nejvic me dostal udaj, ze M5 E39 motor V8 5.0L je pouze o 6 kg tezsi nez M3 E36 3.0 a 3.2:)![]()
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
