Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 11.04.2002 14:46
od DaF
Originál zaslal Lukas H.
Jsi ztracenej pripad
Ja to tvdim taky
A Robert jeste vic !
:gobeer:
Napsal: čtv 11.04.2002 14:48
od Kriznik
asi jo

ale nejak me nepresvedcila hlaska ze to na volnobeh pri stani auta ma vetsi spotrebu nez kdyz pojedes na kvalt
nepozoruju ze kdyz na sraze stojime a inhalujeme zaply motory vyraznej ubytek v nadrzi
dejme tomu ze tam hodku mame nahozenej motor, a urcite nam tam nechybi 10-20 litru v nadrzi
chlapi, prece tohle nemyslite vazne ...

Napsal: čtv 11.04.2002 14:59
od Lukas H.
Vzdyt si si sam odpovedel, spotreba pri inhalaci splodin nejde spocitat na litry na km ale na litry za hodinu...
Napsal: čtv 11.04.2002 15:01
od Kriznik
Originál zaslal Lukas H.
Vzdyt si si sam odpovedel, spotreba pri inhalaci splodin nejde spocitat na litry na km ale na litry za hodinu...
dyt ja vim, ja jenom reagoval na anonyma a na ondru_m
Napsal: čtv 11.04.2002 15:21
od Anonym
dejme tomu ze palis 0,2 litru za hodinu pri volnobehu
kdyz se souras 1 km pri volnobehu a trva ti to hodinu tak spalis 0,2 L benzinu
spotreba: 0,2 L/1 km ---> 20 L/ 100km
no, ted kdyz se souras ten samej kilak a trva ti to 10 hodin pak spalis 2 litry
spotreba : 2 L/ 1 km ---> 200 L / 100 km
vyzadej si sobotales nazpatek
Napsal: čtv 11.04.2002 15:29
od Kriznik
Originál zaslal Anonym
dejme tomu ze palis 0,2 litru za hodinu pri volnobehu
kdyz se souras 1 km pri volnobehu a trva ti to hodinu tak spalis 0,2 L benzinu
spotreba: 0,2 L/1 km ---> 20 L/ 100km
no, ted kdyz se souras ten samej kilak a trva ti to 10 hodin pak spalis 2 litry
spotreba : 2 L/ 1 km ---> 200 L / 100 km
vyzadej si sobotales nazpatek
konecne normalne receno 
muzes mit 0,2/100 kdyz te nekdo potahne na lane 
jinak mi to nedalo a nasel jsem par stranek :
http://vita.upol.cz/ferenc/n_mot/n.htm
http://dt.fme.vutbr.cz/~ice/normy/csn302008.htm
bohuzel jsem nenasel vzorec pro vypocet "Spotřeba paliva při minimálních otáčkách volnoběhu (Gtx) v kg. h-1 "
0,5 - 1 L za hodinu na volnobech bych u toho svyho videl realne
Napsal: čtv 11.04.2002 23:06
od Sobeslav
Když necháte hodinu nastartovaný auto na volnoběh tak je spotřeba 4,5l za HODINU.
Napsal: pát 12.04.2002 08:18
od matty
ty vole docela slušná diskuse co ?
shrňme to
kvalt se vyhazuje většinou z kopce že ( kdo chce může i do kopce)
takže jednoznačně auto žere míň když tam nechám kvalt , pětku
a sundám nohu z plynu:gobeer:
Napsal: pát 12.04.2002 11:50
od Kriznik
Originál zaslal matty
ty vole docela slušná diskuse co ?
shrňme to
kvalt se vyhazuje většinou z kopce že ( kdo chce může i do kopce)
takže jednoznačně auto žere míň když tam nechám kvalt , pětku
a sundám nohu z plynu:gobeer:
kvalt z kopce vyhazuji jenom lidi nauceni ze skodovek 
kvalt vyhazuju leda pred krizovatkou a to az pote co tam mam tak za 2-3 protoze brzdim motorem ... 
a zaver : ano, pri kvaltu bez plynu mas mensi spotrebu nez na volnobeh
Napsal: pát 12.04.2002 11:51
od Kriznik
Originál zaslal Soběslav
Když necháte hodinu nastartovaný auto na volnoběh tak je spotřeba 4,5l za HODINU.
to se mi zda moc, parkrat jsme na srazech nastartovany auta nechali hodku a zebych mel v nadrzi o 5l min .. to urcite ne
5l uz na rucicce je znat
Napsal: pát 12.04.2002 18:13
od Pavouk_1
Filcka 1.6 má 0.8l za hodinu. Tyhle káry budou mít určité o něco víc, ale nebude to ani dvojnásobek.
Napsal: sob 13.04.2002 22:21
od Sobeslav
Měl jsem možnost jezdit s 2litovou opel vektrou

a tam se automaticky přepnul pal. poč. na režim km/h a spotřeba byla 4,5l za hoďku.Nějak jsem to odvodil na BMW a 4,5l není zase tak moc když to musí pohybovat se 6valci.
PS:taky nevyřazuji z kopce(to dělaj amatéři a sebevrazi)

Napsal: ned 14.04.2002 13:47
od Pavouk_1
Ty údaje se přepínají už (nebo až

) kolem 30km/h. Nějak se mi nezdá, že by auto mělo na volnoběch 4.5l :zmateny:.