Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e38 - 728iA vs 740iA
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
nedavno jsem servisoval E39 iračanovi, kterej cestou ze Švédska do Iraku měl v olomouci poruchu, měl štestí že měl E39 v benzínu a že jsem na to měl plus minus všecko.
určitě bych nejel do španělska naftou, u te 728 je nejdražší oprava tak za 5000kč, prostě vše na to seženeš za par kc a hlavně se neposere.
vem si že ti ve španelsku odejde railovy čerpadlo.
určitě bych nejel do španělska naftou, u te 728 je nejdražší oprava tak za 5000kč, prostě vše na to seženeš za par kc a hlavně se neposere.
vem si že ti ve španelsku odejde railovy čerpadlo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: pon 24.05.2010 00:00
- Bydliště: kousek od kyjova
- Klubové ID: 2840
Tak nak predpokladam podle popisu ze se Filozof bavi o Vikyho 728, ktera je fakt v hodne peknym stavu a vzdycky bez cekani dostane co potrebuje, to auto znam a dovoluju si rict ze je to jedna z tech par e38 co jeste nemaji najety pul mega, 5 bouracek a 10 majitelu za sebou. Vybava tak nak co clovek potrebuje tam je, zadny picovinky navic coz je u e38 trochu skoda, ale jako socku bych to urcite nenazval. Co se vykonu tyce tak tenhle konkretni kousek jede +- jak moje e36 320, takze zadnej trhac ale na pohodovou jizdu to uplne vpohode staci, pokud s tim budes jezdit tak jak pises tak bych v 2.8 nevidel sebemensi problem. Blby je ze v dnesni dobe je e38, ale aji e39/46 za takovy penize ze se z nich stavaji cigansky povozy, e34 a 36 uz ani jim nevoni, to uz je fakt jenom pro fandy.. ciste v tomhle bych hledal to ze chcou slevu 15 tisic hned po telefonu. btw tlacim do Vikyho at to neprodava:)
Mas pravdu, 320d plne nalozena pry zere 6,5 az 7l. Jak jsem jel plne nalozeny, tak do 8,5, takze ten rozdil neni tak markantni
No, to bych byl pekne v p***. Proto uz taky na to seru
Jojo, spolehlivost je uzasna vec... A hlavne motor, o ktery se krom oleje nemusis vubec starat.
Kdyz projizdim kolem miroveho namesti ve Vitkovicich, tak si mistni tlupy cikanu vzdy vykrouti krk
Je pravda, ze ceny jsou uz tak nizke, ze z peknych aut se postupne stavaji konzumni vraky..
Ale zpet k tematu, kdyz ses me ptal proc jsem nedal svoje auto na plyn, tak mi z toho plyne, ze tve budouci auto asi taky prestavis na LPG, tak proc neprestavit V8cku?.) Ty dva litry LPG navic jsou prece naprosto irelevantni ne?:)


Kdyz projizdim kolem miroveho namesti ve Vitkovicich, tak si mistni tlupy cikanu vzdy vykrouti krk

Ale zpet k tematu, kdyz ses me ptal proc jsem nedal svoje auto na plyn, tak mi z toho plyne, ze tve budouci auto asi taky prestavis na LPG, tak proc neprestavit V8cku?.) Ty dva litry LPG navic jsou prece naprosto irelevantni ne?:)
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Romane: Máš pravdu je to jedna z nejhezčíh E38 co znám a bude mít minimálně stejnou péči jako má ted od svého majitele a garáž taky aby nestála venku. Jsem fanda zarytý značky a novější e65 a e61 e60 mi prostě už tak nevoní jako poctivé auta konce 90let co dělali a budu si stím vědět rady kdekoliv.
Budu se občas ukazovat i na srazech když mi čas dovolí takže ji jistě potkáš. Chci ji zachovat originalitu jakou má. Navíc ona 740i žere daleko více a nikasil je taky škodná u V8 a pokud se a dalších pár problémů čím V8 trpí je to pak radost. opravdu údržba je taky jinde a sečteno podtrženo jsou to pak velké výdaje.
Já ty peníze raději investuji do benzínu a údržby e38.
Navíc takto pěkné e38 v čr jsou tak na prstech jedné možná dvou ruk.
Motor 2,8i byl jeden z nejlepších motorů co se dělal do BMW. a 1760kg těžké auto jede sním dost dobře.
Uvažuji i nad variantou 2 aut staré e34 na denní provoz a e38 na víkendy a výlety ...
Thangu: Možná ji přestavím ale možná taky ne... první měsíce bude víkendové auto a bud budou 2 auta nebo 1 to se rozmyslím ještě co bude rozumější. Ted ji připravím pěknou garáž at má kde odpočívat
dodatek k LPG. V8 pojede jistě o 4litry LPG více jak 2,8i.
Jen se mi líbí 16:9 s DVD místo 4:3 ale to by muselo bejt za rozumnou cenu a mít opodstatnění a nějaké repro jinak zachovám vše ve stavu jakém je.
Tak se mi líbí.
Nebudu předvídat až bude doma budu řešit. Co a jak.
A jistě dám vědět přírustek do rodiny

Budu se občas ukazovat i na srazech když mi čas dovolí takže ji jistě potkáš. Chci ji zachovat originalitu jakou má. Navíc ona 740i žere daleko více a nikasil je taky škodná u V8 a pokud se a dalších pár problémů čím V8 trpí je to pak radost. opravdu údržba je taky jinde a sečteno podtrženo jsou to pak velké výdaje.
Já ty peníze raději investuji do benzínu a údržby e38.
Navíc takto pěkné e38 v čr jsou tak na prstech jedné možná dvou ruk.
Motor 2,8i byl jeden z nejlepších motorů co se dělal do BMW. a 1760kg těžké auto jede sním dost dobře.
Uvažuji i nad variantou 2 aut staré e34 na denní provoz a e38 na víkendy a výlety ...
Thangu: Možná ji přestavím ale možná taky ne... první měsíce bude víkendové auto a bud budou 2 auta nebo 1 to se rozmyslím ještě co bude rozumější. Ted ji připravím pěknou garáž at má kde odpočívat

dodatek k LPG. V8 pojede jistě o 4litry LPG více jak 2,8i.

Jen se mi líbí 16:9 s DVD místo 4:3 ale to by muselo bejt za rozumnou cenu a mít opodstatnění a nějaké repro jinak zachovám vše ve stavu jakém je.
Tak se mi líbí.

Nebudu předvídat až bude doma budu řešit. Co a jak.
A jistě dám vědět přírustek do rodiny


No hele... já mám 2.8 v E39 a můžu Ti říct, že je to dost líný...
mám to udělaný na lpg a spotřeba je 10l benzinu 11,3 litru lpg, při váze 1600kg
o 120kg těžší sedma půjde o litr výš a pojede hůř... Sám lituju, že jsem 528 koupil... sice dobrej spolehlivej motor, ale není to zábava... prostě z A do B nic víc
mám to udělaný na lpg a spotřeba je 10l benzinu 11,3 litru lpg, při váze 1600kg
o 120kg těžší sedma půjde o litr výš a pojede hůř... Sám lituju, že jsem 528 koupil... sice dobrej spolehlivej motor, ale není to zábava... prostě z A do B nic víc
-
fishmaker
- Moderátor
- Příspěvky: 3327
- Registrován: sob 15.07.2006 00:00
- Bydliště: kousek za Prahou
- Klubové ID: 1703
jen tě opravím...standardně měla ta velká obrazovka pod sebou, když ji odklopíš, přehrávač kazet !!Filozof píše:Jen se mi líbí 16:9 s DVD místo 4:3 ale to by muselo bejt za rozumnou cenu
pokud bys chtěl DVD přehrávač, tak jedině dodělat...
když chceš vyměnit malej monitor 4:3 za tu 16:9....tak monitor koupis treba kolem 4tis....ale k tomu potřebuješ ještě videomodul, kterej umí to 16:9....a ten samotnej leckdy prodávaj za 5tis....ideálně od někoho v sadě za výhodný peníze

First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2045
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
- Klubové ID: 1990
Pekna E38 byla tady ta bila. Jinak musím opakovat, ze E65 je úplne jiný nesrovnatelny lvl. Zeptej se někoho kdo provozoval obe. Rada zní - kup V8 a když na to nemáš tak V8 v plynu. Majitele V4- apod. si musí klepat na čelo, ale nikdy v tom nejeli a nemuzou to pochopit. 2kc/km u auta co ma přes 2 tuny, skoro 5,5m a přes 300 koni je více než úsměvné. To nemluvím o prostoru, komfortu, zábavě, prostorovém zvuku, podvozku, zvuku motoru a dalších.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Jezdím s 525i s LPG a pokud chci patřím mezi nejrychlejší ...
z 90procent jezdím v klidu a chci pohodlí ... a 5-10procent rychleji.¨
Což je 150-170km/h dálnice a okresky kolem 120-140km/h ale fakt jen občas ....jinak lehce nad limity.
Síly na předjíždění v běžném provozu má 2,8i dost takže jsem v klidu...
728iA je o 110kg přesně těžší než má 525i ale má větší krouták a posunutý níže v 3500ot ...
A pokud bych chtěl cca 15-20KW a 50nm více poradím si ...
z 90procent jezdím v klidu a chci pohodlí ... a 5-10procent rychleji.¨
Což je 150-170km/h dálnice a okresky kolem 120-140km/h ale fakt jen občas ....jinak lehce nad limity.
Síly na předjíždění v běžném provozu má 2,8i dost takže jsem v klidu...
728iA je o 110kg přesně těžší než má 525i ale má větší krouták a posunutý níže v 3500ot ...
A pokud bych chtěl cca 15-20KW a 50nm více poradím si ...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
hele, muj tchan je pohodář, jezdí více méně předpisově, měl už snad 150 aut, když podnikal tak točil jedno auto za druhym, naftu už nechce, ted se ustalil na BMW a jediny co chce je 745i/750i v LPG, 735i 200kw už mu nevyhovovala, a to proto že nejede odspoda, a to je to stejny i u 728i, motáš se na pohodu ve městě a automat točí 4000otáček, v tu chvilu bych z toho nejradši utekl. to mě víc baví 316i kde to rád točím až do omezovače, ale je to "sportovnější auto" který moc luxusu nepobralo. jel jsem s jednou hoooodně moc vybavenou 728i z DE, skoro bych řekl v max vybavě, měla i masáže apod, hydrokufr, webasto, komforty, všecko vyhřívaný, z DE jsem jel za 8,7, řekl bych že to je vhodná konkurence pro 730D, ta 728i jede uplně stejně jak 730d, žere o 2 litry víc, v LPG jezdí za pulku co 730d, ale oboje dvoje sou nudné motorizace.
728i je výborné auto na přesun z bodu A do bodu B, doveze tě, chybí ji trochu komfortu, ale je to takové "sterilní" naopak 740i je auto kde přijedeš a byt jedeš klidnou jízdou, máš hubu od ucha k uchu a říkáš si, to jsem se projel.
představ si že si dom koupíš luxusní bang olufsen domácí kino, dáš si k tomu 160cm LED TV a pustíš si oblíbenej film, sedneš si na dřevěnou stoličku a budeš se dívat, prostě si to nevychutnáš.
nebo si koupíš luxusní kožený masážní křeslo, před sebe hodíš notas a pustíš si tentýž film.
ale hlavně, idealní jak to zjistit je strávit den v tom autě, klidně šoupnout 500 majiteli 728i a majiteli 740i a jezdit s něma den v autě.
728i je výborné auto na přesun z bodu A do bodu B, doveze tě, chybí ji trochu komfortu, ale je to takové "sterilní" naopak 740i je auto kde přijedeš a byt jedeš klidnou jízdou, máš hubu od ucha k uchu a říkáš si, to jsem se projel.
představ si že si dom koupíš luxusní bang olufsen domácí kino, dáš si k tomu 160cm LED TV a pustíš si oblíbenej film, sedneš si na dřevěnou stoličku a budeš se dívat, prostě si to nevychutnáš.
nebo si koupíš luxusní kožený masážní křeslo, před sebe hodíš notas a pustíš si tentýž film.
ale hlavně, idealní jak to zjistit je strávit den v tom autě, klidně šoupnout 500 majiteli 728i a majiteli 740i a jezdit s něma den v autě.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
panku, ty jsi ve vyhodě, tvuj vrchol komfortu je E39 a vrchol vykonu je M3, ja denně jezdím s F01, F10, F07, a i když si koupím E65 s kterou jezdím taky denně tak nebudu spokojen, Mergl je větší mrdka, sere se víc, ma vyšší naklady, asi má vyšší komfort než stejně stary bmw, ale to se uvidí, každopadně ja už nikdy nebudu s autem spokojen, pokud za něj nedam 6 mega, to je prostě nevyhoda toho že servisuješ takovy auta no.
Klidne si kup 728iA... ale bude to přesně jak řiká JaraX... nudný líný auto...Filozof píše:Jezdím s 525i s LPG a pokud chci patřím mezi nejrychlejší ...
z 90procent jezdím v klidu a chci pohodlí ... a 5-10procent rychleji.¨
Což je 150-170km/h dálnice a okresky kolem 120-140km/h ale fakt jen občas ....jinak lehce nad limity.
Síly na předjíždění v běžném provozu má 2,8i dost takže jsem v klidu...
728iA je o 110kg přesně těžší než má 525i ale má větší krouták a posunutý níže v 3500ot ...
A pokud bych chtěl cca 15-20KW a 50nm více poradím si ...
V 525i jsi sice nejrychlejší to je hezký... ale V8 nedojedeš a ten zvuk a komfort to je prostě uplně někde jinde... Sám na sebe sem nasranej, že jsem potřeboval honem honem auto a sáhnul jsem po E39, měsíc potom bylo 740iA mraky na netu...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
to máš pravdu, známej dal 0,5 mega za oktavku 1,6 Tdi, a taky si to pochvaluje, v bmw nikdy nejel.-miki- píše:Frax :
Píšeš že 728iA je nudný auto? Mám na to jiný úhel pohledu.Jezdím e30 316 a přítelkyně e34 518g, takže si myslím, že 728iA pro mě obrovský skok dopředu.
Věřím, že zvuk a svezení V8 je úplně jinde, ale dokud neokusíš, nemáš potřebu. Můj názor ...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
filozofa vubec ale nezajima že je V8 lepší, on chce R6, to téma je vlastně uplně zbytečný.Frax píše:Miki:
Já mám 528i a jak jsem psal výše i na tohle auto je to prsotě slabej motor... do 4tisíc se nic moc neděje a pak to zatáhne sice hezky, ale takhle točit motor je mi trochu proti srsti...
V8 jede krásně od spoda, je jedno jestli točíš 1500 nebo 4000 jede furt jak hovado...
je to na Tobě no...
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
to by tady musela bejt stejná V8 740i v tak krásném stavu servisovaná ...od fandy ... karoserie nádherná atd. Ale na netu jsou jen hujdy vypelešené a pokud je krásná na mobile.de tak stojí RANEC.
jak 728i ta konkrétní tak 740i má své pro a proti.
Neříkám že by se mi nelíbila 740i ,...¨
Sám bych nejraději jezdil v 760Li ale nemám na to prostředky ...
Už to že budu v e38 7er je pro mě radost.
Ukažte mi jednu vonavku 740i e38 jaká je tady na prodej krásná 728i ... nevidím nikde nic.
Navíc koupím a co vše mě čeká za servis ? Tady je plno věcí udělaných a vyřešených a vypadá jak z továrny kdyby před pár lety sjela....moc pěkný stav.
Náhradní díly jsou drahé na V8 na R6 je vše skoro jak na moji 525i co jsem koukal ....vyjimečně něco dražší....
jak 728i ta konkrétní tak 740i má své pro a proti.
Neříkám že by se mi nelíbila 740i ,...¨
Sám bych nejraději jezdil v 760Li ale nemám na to prostředky ...
Už to že budu v e38 7er je pro mě radost.
Ukažte mi jednu vonavku 740i e38 jaká je tady na prodej krásná 728i ... nevidím nikde nic.
Navíc koupím a co vše mě čeká za servis ? Tady je plno věcí udělaných a vyřešených a vypadá jak z továrny kdyby před pár lety sjela....moc pěkný stav.
Náhradní díly jsou drahé na V8 na R6 je vše skoro jak na moji 525i co jsem koukal ....vyjimečně něco dražší....