myslim, ze u rady F uz bude jedno jestli je to "odjety" benzin nebo nafta, kdyz oboje je preturbena *** co nic nevydrzi.Kail píše:Bavíme se teda o skoro novým autě,u něčeho odjetýho už je to ta věčná otázka diesel vs. benzín - na zvážení každýho jedince a navíc i o štěstí...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
F01 730d nebo 740i nebo 750I ???
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2045
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
- Klubové ID: 1990
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Někde jsem četl, že turba v F01 mají automatické dochlazování. To jako, že motor nejde vypnout dokud je turbo žhavý. Potíž je ta, že za pěknou 65 dáš 500kKč. Teď jsem seděl v F01 5,0i za 850kKč v pěkné výbavě s Head up, hlídání jízdního pruhu ,mrtvý úhel, adaptabilní tempomat chyběl jen night vision. Anatomické ventilované sedačky, vyhřev volantu a šíbr. Takovou výbavu v 65 nenajdeš. Otázkou je jestli se ten rozdíl zhodnotí při následném prodeji. Netušil jsem, že benzínové F01 jsou takové sra*ky. Kam ten svět spěje.
V aktuálním čísle časopisu Auto7 se zmiňují v sekci bazar o nákupu ojeté F01/F02. Mimo jiné tam je napsáno:
- chybí velký benzínový motor se spolehlivostí hodnou BMW
- snížená komprese vlivem opotřebení válců u V8
- závady turbodmychadel(V8 a V12)
- závady vstřikovačů a vstřikovacích čerpadel u benzínových motorů
- natahující se rozvodové řetězy u V8
- nižší komfort odpružení proti předchůdci
- špatné odhlučnění podvozku
Doporučují tam 740d, silně nedoporučují 750i/Li.
Zlatá E65/E66
- chybí velký benzínový motor se spolehlivostí hodnou BMW
- snížená komprese vlivem opotřebení válců u V8
- závady turbodmychadel(V8 a V12)
- závady vstřikovačů a vstřikovacích čerpadel u benzínových motorů
- natahující se rozvodové řetězy u V8
- nižší komfort odpružení proti předchůdci
- špatné odhlučnění podvozku
Doporučují tam 740d, silně nedoporučují 750i/Li.
Zlatá E65/E66

Ještě jen tak pro zajímavost z článku:
S vážnými problémy se potýkají hlavně oblíbené přeplňované V8 50i. Dvě turbodmychadla zazděná žáruvzdornými plechy uprostřed vidlicového motoru je téměř nemožné odvětrat a uchladit tak, aby na nejvíce exponovaných místech nedocházelo ke spékání oleje. Zuby nehty tomu brání okruh vodního dochlazování turbín, leč pokud zkolabuje(což se stává), je okamžitě zle. Napečený šlem nejdříve zablokuje právě mazání turbodmychadel, v pokročilých případech dokonce i vaček a funkci variátoru systému Double Vanos. Přičteme-li natahující se rozvodové řetězy a vstřikovače protékající při vypnutém motoru, jejichž zásluhou mnohé kusy v rekordně krátké době přišly o kompresi(benzín zde zafunguje jako dokonalé odmašťovadlo válců), jeví se osmiválcové biturbo i přes prodělané svolávací akce dost neperspektivním pohonem ojetiny. Že část problémů je společných i pro koncepčně podobný V12 60i, lze brát jen jako doplňkovou informaci o tom, kam se vývoj ubírá...
S vážnými problémy se potýkají hlavně oblíbené přeplňované V8 50i. Dvě turbodmychadla zazděná žáruvzdornými plechy uprostřed vidlicového motoru je téměř nemožné odvětrat a uchladit tak, aby na nejvíce exponovaných místech nedocházelo ke spékání oleje. Zuby nehty tomu brání okruh vodního dochlazování turbín, leč pokud zkolabuje(což se stává), je okamžitě zle. Napečený šlem nejdříve zablokuje právě mazání turbodmychadel, v pokročilých případech dokonce i vaček a funkci variátoru systému Double Vanos. Přičteme-li natahující se rozvodové řetězy a vstřikovače protékající při vypnutém motoru, jejichž zásluhou mnohé kusy v rekordně krátké době přišly o kompresi(benzín zde zafunguje jako dokonalé odmašťovadlo válců), jeví se osmiválcové biturbo i přes prodělané svolávací akce dost neperspektivním pohonem ojetiny. Že část problémů je společných i pro koncepčně podobný V12 60i, lze brát jen jako doplňkovou informaci o tom, kam se vývoj ubírá...
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
krásná recenze majitele 750i F01 pokud někoho zajímá stojí to opravdu za to.
http://moje.auto.cz/HitmanPB/f01.html

http://moje.auto.cz/HitmanPB/f01.html
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 352
- Registrován: stř 20.08.2008 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já to četl co se vyskytuje za chyby,ale to nebude tak žhavý.Turba pokud odejdou obě tak nějákých 70 a vstřiky se vejdou do 30.Vzledem k ceně to je v pohodě.Otázka jak dlouho to vydrží a jestli nepujde do p*dele celej motor....
"Napečený šlem nejdříve zablokuje právě mazání turbodmychadel, v pokročilých případech dokonce i vaček a funkci variátoru systému Double Vanos. Přičteme-li natahující se rozvodové řetězy a vstřikovače protékající při vypnutém motoru, jejichž zásluhou mnohé kusy v rekordně krátké době přišly o kompresi...."
Tak je to dobrej kauf ?
"Napečený šlem nejdříve zablokuje právě mazání turbodmychadel, v pokročilých případech dokonce i vaček a funkci variátoru systému Double Vanos. Přičteme-li natahující se rozvodové řetězy a vstřikovače protékající při vypnutém motoru, jejichž zásluhou mnohé kusy v rekordně krátké době přišly o kompresi...."

Tak je to dobrej kauf ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
- Bydliště: u phy
to je básník ten chlapík,myšleno v dobrým,ůplně mne dojal,s jakou láskou se chová ke svýmu autu,málem jsem i spustil slzu do klávesnice,když se loučil se svou e34 doporučuji přečíst....Filozof píše:krásná recenze majitele 750i F01 pokud někoho zajímá stojí to opravdu za to.![]()
http://moje.auto.cz/HitmanPB/f01.html
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Jo je to holt pravej srdcař
,ale napsáno to má moc pěkně,takhle pěkně by to ani místní mistr přes slohové práce Filozof nenapsal.
Jinak o 750i jsem celkově něco početl jak na našich tak německých fórech a musím říct že čím novější BMW tím víc "funny".Rozdíl je pouze v tom že němečtí majitelé nejsou zdrceni z toho když jím uletí rozv.řetěz nebo se vykáknout turbíny,prostě to opraví a jedou dál,když je to opravdu nějaká plečka která stráví více v servisu než na silnicích tak jí dají na mobile.de za pár a on už jí nějaký nadšenec koupí.


Jinak o 750i jsem celkově něco početl jak na našich tak německých fórech a musím říct že čím novější BMW tím víc "funny".Rozdíl je pouze v tom že němečtí majitelé nejsou zdrceni z toho když jím uletí rozv.řetěz nebo se vykáknout turbíny,prostě to opraví a jedou dál,když je to opravdu nějaká plečka která stráví více v servisu než na silnicích tak jí dají na mobile.de za pár a on už jí nějaký nadšenec koupí.

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
kluci v bmw se vsázej u 750i kterej majitel najede na jeden motor přes 100tkm a zatím jim to moc nejde, ty motory sou ultrazmrdy, říkam to se slzou v oku, ale tam jedině 740D. novy benziny stoji všechny zaprd, včetně posledních atmosfer s přimym vstřikem. stejně jako 2.0D 130kW a víc , to už se prostě nevyplatí kupovat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 352
- Registrován: stř 20.08.2008 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No já sem zjistil že bych ty prachy stejně nedal dohromady.Takže jí zkusim někomu za 700 udat
Tady je výbava:
Daten für die Fahrgestellnummer: WBAKA81080CY31289
Modellbezeichnung: 750I
Ausführung: Europa
Typschlüssel: KA81
E-Code: F01
Karosserie: Limousine
Lenkung: links
Türen: 4
Motor: N63 - 4,40l (300kW)
Antrieb: Heckantrieb
Getriebe: automatisch
Außenfarbe: SOPHISTOGRAU BRILLANTEFFEKT METALLI (A90)
Innenraum: LEDER DAKOTA/OYSTER (LCCX)
Produktionsdatum: 26.09.2008
Werk: Dingolfing
Code Serienausstattung Standard Equipment
S1CDA
Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration
S423A
Fussmatten Velours Floor mats, velours
S548A
Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer
Code Sonderausstattung Optional Equipment
S229A
Dynamic Drive Dynamic Drive
S255A
Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel
S2BXA
BMW LM Rad Doppelspeiche 253 BMW LA wheel, dual spoke 253
S2PAA
Radschraubensicherung Lug bolt retainer
S2VHA
Integral-Aktivlenkung Integral active steering
S302A
Alarmanlage Alarm system
S316A
Automatische Heckklappenbetätigung automatic trunk lid mechanism
S322A
Komfortzugang Comfort access
S323A
Soft-Close-Automatik Türen Soft-Close-Automatic doors
S3AGA
Rückfahrkamera Reversing camera
S428A
Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
S430A
Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip
S453A
Klimatisierte Sitze vorne Climatised fornt seats
S454A
Klimatisierte Sitze hinten Climate-controlled seats, rear
S455A
Aktivsitz für Fahrer/Beifahrer Active seat for driver and passenger
S456A
Komfortsitz mit Memory Comfort seat with memory
S460A
Komfortsitz im Fond elektr.verstellbar Comfort seat, rear, electr. adjustable
S464A
Skisack Ski bag
S488A
Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passenger
S494A
Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger
S496A
Sitzheizung hinten Seat heating, rear
S4CAA
Edelholzausführung Eschenmaser anthrazit Fine woodgrain version, ash grain, anthr
S4NBA
Klimaautomatik mit 4-Zonenregelung Autom. climate control with 4-zone ctrl
S4NDA
Instrumententafel lederbezogen Instrument panel, leather-covered
S4U1A
Keramikapplikation Bedienelemente Ceramic appliques for controls
S4URA
Ambientes Innenlicht Ambient interior lighting
S508A
Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)
S524A
Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights
S5ACA
Fernlichtassistent High-beam assistant
S5ADA
Spurverlassenswarnung Lane departure warning
S5AEA
Hochgeschwindigkeitsbremsanlage High speed brake system
S5DFA
Aktive Geschw.regelung+Stop&Go Funktion Active cruise control+Stop&Go function
S5DKA
Side View Camera Side View Camera
S601A
TV-Funktion TV function
S609A
Navigationssystem Professional Navigation system Professional
S610A
Head-Up Display Head-up display
S614A
Internet Vorbereitung Internet, preparations
S615A
Erweiterte BMW Online Information Expanded BMW Online Information
S616A
BMW Online BMW Online
S620A
Spracheingabe Voice control
S633A
Vorbereitung Handy Business Preparation, mobile phone, Business
S654A
DAB-Tuner Radio Bavaria C III
S677A
HiFi System Professional DSP HiFi System Professional DSP
S698A
Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD
S6FLA
USB-/Audio-Schnittstelle USB/Audio interface
S761A
Individual Sonnenschutzverglasung Individual sunshade glazing
S775A
Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite
S7NHA
BMW Service inclusive BMW Service inclusive
S853A
Sprachversion englisch Language version English
S863A
Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S880A
Bordliteratur englisch On-board vehicle literature English
S8S8A
Länderspezifische Navi Zusteuerung Country-specific nav. system supply
S8SPA
Steuerung COP Control unit COP
S8TDA
Decodierung Speed Limit Info Decoding, speed limit info
S999A
Auftragssteuerung "HEA" Job order management "HEA"
S9AAA
Aussenhautschutz Outer skin protection

Tady je výbava:
Daten für die Fahrgestellnummer: WBAKA81080CY31289
Modellbezeichnung: 750I
Ausführung: Europa
Typschlüssel: KA81
E-Code: F01
Karosserie: Limousine
Lenkung: links
Türen: 4
Motor: N63 - 4,40l (300kW)
Antrieb: Heckantrieb
Getriebe: automatisch
Außenfarbe: SOPHISTOGRAU BRILLANTEFFEKT METALLI (A90)
Innenraum: LEDER DAKOTA/OYSTER (LCCX)
Produktionsdatum: 26.09.2008
Werk: Dingolfing
Code Serienausstattung Standard Equipment
S1CDA
Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration
S423A
Fussmatten Velours Floor mats, velours
S548A
Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer
Code Sonderausstattung Optional Equipment
S229A
Dynamic Drive Dynamic Drive
S255A
Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel
S2BXA
BMW LM Rad Doppelspeiche 253 BMW LA wheel, dual spoke 253
S2PAA
Radschraubensicherung Lug bolt retainer
S2VHA
Integral-Aktivlenkung Integral active steering
S302A
Alarmanlage Alarm system
S316A
Automatische Heckklappenbetätigung automatic trunk lid mechanism
S322A
Komfortzugang Comfort access
S323A
Soft-Close-Automatik Türen Soft-Close-Automatic doors
S3AGA
Rückfahrkamera Reversing camera
S428A
Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
S430A
Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip
S453A
Klimatisierte Sitze vorne Climatised fornt seats
S454A
Klimatisierte Sitze hinten Climate-controlled seats, rear
S455A
Aktivsitz für Fahrer/Beifahrer Active seat for driver and passenger
S456A
Komfortsitz mit Memory Comfort seat with memory
S460A
Komfortsitz im Fond elektr.verstellbar Comfort seat, rear, electr. adjustable
S464A
Skisack Ski bag
S488A
Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passenger
S494A
Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger
S496A
Sitzheizung hinten Seat heating, rear
S4CAA
Edelholzausführung Eschenmaser anthrazit Fine woodgrain version, ash grain, anthr
S4NBA
Klimaautomatik mit 4-Zonenregelung Autom. climate control with 4-zone ctrl
S4NDA
Instrumententafel lederbezogen Instrument panel, leather-covered
S4U1A
Keramikapplikation Bedienelemente Ceramic appliques for controls
S4URA
Ambientes Innenlicht Ambient interior lighting
S508A
Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)
S524A
Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights
S5ACA
Fernlichtassistent High-beam assistant
S5ADA
Spurverlassenswarnung Lane departure warning
S5AEA
Hochgeschwindigkeitsbremsanlage High speed brake system
S5DFA
Aktive Geschw.regelung+Stop&Go Funktion Active cruise control+Stop&Go function
S5DKA
Side View Camera Side View Camera
S601A
TV-Funktion TV function
S609A
Navigationssystem Professional Navigation system Professional
S610A
Head-Up Display Head-up display
S614A
Internet Vorbereitung Internet, preparations
S615A
Erweiterte BMW Online Information Expanded BMW Online Information
S616A
BMW Online BMW Online
S620A
Spracheingabe Voice control
S633A
Vorbereitung Handy Business Preparation, mobile phone, Business
S654A
DAB-Tuner Radio Bavaria C III
S677A
HiFi System Professional DSP HiFi System Professional DSP
S698A
Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD
S6FLA
USB-/Audio-Schnittstelle USB/Audio interface
S761A
Individual Sonnenschutzverglasung Individual sunshade glazing
S775A
Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite
S7NHA
BMW Service inclusive BMW Service inclusive
S853A
Sprachversion englisch Language version English
S863A
Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S880A
Bordliteratur englisch On-board vehicle literature English
S8S8A
Länderspezifische Navi Zusteuerung Country-specific nav. system supply
S8SPA
Steuerung COP Control unit COP
S8TDA
Decodierung Speed Limit Info Decoding, speed limit info
S999A
Auftragssteuerung "HEA" Job order management "HEA"
S9AAA
Aussenhautschutz Outer skin protection
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 224
- Registrován: pon 31.08.2009 00:00