Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

F01 730d nebo 740i nebo 750I ???

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2045
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Klubové ID: 1990

#21 Příspěvek od Don »

Kail píše:Bavíme se teda o skoro novým autě,u něčeho odjetýho už je to ta věčná otázka diesel vs. benzín - na zvážení každýho jedince a navíc i o štěstí...
myslim, ze u rady F uz bude jedno jestli je to "odjety" benzin nebo nafta, kdyz oboje je preturbena *** co nic nevydrzi.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Eks
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Klubové ID: 1372

#22 Příspěvek od Eks »

Někde jsem četl, že turba v F01 mají automatické dochlazování. To jako, že motor nejde vypnout dokud je turbo žhavý. Potíž je ta, že za pěknou 65 dáš 500kKč. Teď jsem seděl v F01 5,0i za 850kKč v pěkné výbavě s Head up, hlídání jízdního pruhu ,mrtvý úhel, adaptabilní tempomat chyběl jen night vision. Anatomické ventilované sedačky, vyhřev volantu a šíbr. Takovou výbavu v 65 nenajdeš. Otázkou je jestli se ten rozdíl zhodnotí při následném prodeji. Netušil jsem, že benzínové F01 jsou takové sra*ky. Kam ten svět spěje.
M4we
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3303

#23 Příspěvek od M4we »

Nechci být rýpal , nevím, jak je to s tím automatických dochlazováním, zkusím se poptat, ale musím se E65 zastat :D s tou výbavou bych řekl, že kromě toho asistentu jízdního pruhu a mrtvého úhlu bude ta výbava klidně stejná :) a night vision E65 umí taky :)
pivasek
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: ned 24.03.2013 01:00
Bydliště: Hradec Králové

#24 Příspěvek od pivasek »

V aktuálním čísle časopisu Auto7 se zmiňují v sekci bazar o nákupu ojeté F01/F02. Mimo jiné tam je napsáno:
- chybí velký benzínový motor se spolehlivostí hodnou BMW
- snížená komprese vlivem opotřebení válců u V8
- závady turbodmychadel(V8 a V12)
- závady vstřikovačů a vstřikovacích čerpadel u benzínových motorů
- natahující se rozvodové řetězy u V8
- nižší komfort odpružení proti předchůdci
- špatné odhlučnění podvozku

Doporučují tam 740d, silně nedoporučují 750i/Li.
Zlatá E65/E66 :wink:
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2045
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Klubové ID: 1990

#25 Příspěvek od Don »

bych blil... zlata E65/6
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6974
Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76

#26 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

známému se tento benzinovej motor rozsypal po cca roce u funglovky :( při cca 25tkm?
pivasek
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: ned 24.03.2013 01:00
Bydliště: Hradec Králové

#27 Příspěvek od pivasek »

Ještě jen tak pro zajímavost z článku:

S vážnými problémy se potýkají hlavně oblíbené přeplňované V8 50i. Dvě turbodmychadla zazděná žáruvzdornými plechy uprostřed vidlicového motoru je téměř nemožné odvětrat a uchladit tak, aby na nejvíce exponovaných místech nedocházelo ke spékání oleje. Zuby nehty tomu brání okruh vodního dochlazování turbín, leč pokud zkolabuje(což se stává), je okamžitě zle. Napečený šlem nejdříve zablokuje právě mazání turbodmychadel, v pokročilých případech dokonce i vaček a funkci variátoru systému Double Vanos. Přičteme-li natahující se rozvodové řetězy a vstřikovače protékající při vypnutém motoru, jejichž zásluhou mnohé kusy v rekordně krátké době přišly o kompresi(benzín zde zafunguje jako dokonalé odmašťovadlo válců), jeví se osmiválcové biturbo i přes prodělané svolávací akce dost neperspektivním pohonem ojetiny. Že část problémů je společných i pro koncepčně podobný V12 60i, lze brát jen jako doplňkovou informaci o tom, kam se vývoj ubírá...
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Snejk »

jj 750 je nejvic pruserova motorizace.. teoreticky dobra je koupe vozu ktera uz tou generalkou motoru prosla pac jeji soucasti je i naprava toho problemu s turbama... ale kdovi jak kde co zfusoval no...
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#29 Příspěvek od Filozof »

třeba to pořeší facelift F01 :D
Je to velká škoda, sakra by měli nakopat inženýry v BMW do pr.... takto ponížit značku BMW. :?

Audi i MB má přeplnované velké motory už dlouhé roky tak se mohlo snad poučit i BMW z dětských chyb.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od JaraX »

tak zrovna audi není ethalon spolehovsti, motor kde rozvody vydrží 50 000km je dost malo.
tomascz2
Registrovaný
Příspěvky: 163
Registrován: pon 08.10.2007 00:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 1303

#31 Příspěvek od tomascz2 »

Nejlepsi volbou je 740d vcelku bezproblemova a hledal bych DD drive+ nataceci zadni napravu. Podle me si e65 k f01 nemuze ani cichnout.......
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#32 Příspěvek od Filozof »

krásná recenze majitele 750i F01 pokud někoho zajímá stojí to opravdu za to. :)

http://moje.auto.cz/HitmanPB/f01.html
HuNTeR
Registrovaný
Příspěvky: 352
Registrován: stř 20.08.2008 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od HuNTeR »

Co řikáte na kup 750i plná palba (vyjma TV na zdaních sedačkách) jinak komplet: NV,Adaptive tempomat,Sideviewing atd.R.V. 2009 najeto okolo 100.Servisováno pouze v BMW protože tam byl balíček.Cena 650k.Koukal jsem co se tam se*e,ale zajímal by mě názor jestli by jste do toho šli ? Dík
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou
Klubové ID: 1703

#34 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

HuNTeR : připrav si bokem dalších 150tis na turba a vstřiky a bež pro ní :D
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
HuNTeR
Registrovaný
Příspěvky: 352
Registrován: stř 20.08.2008 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od HuNTeR »

Já to četl co se vyskytuje za chyby,ale to nebude tak žhavý.Turba pokud odejdou obě tak nějákých 70 a vstřiky se vejdou do 30.Vzledem k ceně to je v pohodě.Otázka jak dlouho to vydrží a jestli nepujde do p*dele celej motor....
"Napečený šlem nejdříve zablokuje právě mazání turbodmychadel, v pokročilých případech dokonce i vaček a funkci variátoru systému Double Vanos. Přičteme-li natahující se rozvodové řetězy a vstřikovače protékající při vypnutém motoru, jejichž zásluhou mnohé kusy v rekordně krátké době přišly o kompresi...." :roll:
Tak je to dobrej kauf ?
aristoloser
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 07.04.2008 00:00
Bydliště: u phy

#36 Příspěvek od aristoloser »

Filozof píše:krásná recenze majitele 750i F01 pokud někoho zajímá stojí to opravdu za to. :)

http://moje.auto.cz/HitmanPB/f01.html
to je básník ten chlapík,myšleno v dobrým,ůplně mne dojal,s jakou láskou se chová ke svýmu autu,málem jsem i spustil slzu do klávesnice,když se loučil se svou e34 doporučuji přečíst....
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 2669

#37 Příspěvek od Sweden »

Jo je to holt pravej srdcař :D ,ale napsáno to má moc pěkně,takhle pěkně by to ani místní mistr přes slohové práce Filozof nenapsal. :D

Jinak o 750i jsem celkově něco početl jak na našich tak německých fórech a musím říct že čím novější BMW tím víc "funny".Rozdíl je pouze v tom že němečtí majitelé nejsou zdrceni z toho když jím uletí rozv.řetěz nebo se vykáknout turbíny,prostě to opraví a jedou dál,když je to opravdu nějaká plečka která stráví více v servisu než na silnicích tak jí dají na mobile.de za pár a on už jí nějaký nadšenec koupí. :)
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od JaraX »

kluci v bmw se vsázej u 750i kterej majitel najede na jeden motor přes 100tkm a zatím jim to moc nejde, ty motory sou ultrazmrdy, říkam to se slzou v oku, ale tam jedině 740D. novy benziny stoji všechny zaprd, včetně posledních atmosfer s přimym vstřikem. stejně jako 2.0D 130kW a víc , to už se prostě nevyplatí kupovat.
HuNTeR
Registrovaný
Příspěvky: 352
Registrován: stř 20.08.2008 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od HuNTeR »

No já sem zjistil že bych ty prachy stejně nedal dohromady.Takže jí zkusim někomu za 700 udat :)
Tady je výbava:
Daten für die Fahrgestellnummer: WBAKA81080CY31289
Modellbezeichnung: 750I
Ausführung: Europa
Typschlüssel: KA81
E-Code: F01
Karosserie: Limousine
Lenkung: links
Türen: 4
Motor: N63 - 4,40l (300kW)
Antrieb: Heckantrieb
Getriebe: automatisch
Außenfarbe: SOPHISTOGRAU BRILLANTEFFEKT METALLI (A90)
Innenraum: LEDER DAKOTA/OYSTER (LCCX)
Produktionsdatum: 26.09.2008
Werk: Dingolfing



Code Serienausstattung Standard Equipment
S1CDA
Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration
S423A
Fussmatten Velours Floor mats, velours
S548A
Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer


Code Sonderausstattung Optional Equipment
S229A
Dynamic Drive Dynamic Drive
S255A
Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel
S2BXA
BMW LM Rad Doppelspeiche 253 BMW LA wheel, dual spoke 253
S2PAA
Radschraubensicherung Lug bolt retainer
S2VHA
Integral-Aktivlenkung Integral active steering
S302A
Alarmanlage Alarm system
S316A
Automatische Heckklappenbetätigung automatic trunk lid mechanism
S322A
Komfortzugang Comfort access
S323A
Soft-Close-Automatik Türen Soft-Close-Automatic doors
S3AGA
Rückfahrkamera Reversing camera
S428A
Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
S430A
Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip
S453A
Klimatisierte Sitze vorne Climatised fornt seats
S454A
Klimatisierte Sitze hinten Climate-controlled seats, rear
S455A
Aktivsitz für Fahrer/Beifahrer Active seat for driver and passenger
S456A
Komfortsitz mit Memory Comfort seat with memory
S460A
Komfortsitz im Fond elektr.verstellbar Comfort seat, rear, electr. adjustable
S464A
Skisack Ski bag
S488A
Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passenger
S494A
Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger
S496A
Sitzheizung hinten Seat heating, rear
S4CAA
Edelholzausführung Eschenmaser anthrazit Fine woodgrain version, ash grain, anthr
S4NBA
Klimaautomatik mit 4-Zonenregelung Autom. climate control with 4-zone ctrl
S4NDA
Instrumententafel lederbezogen Instrument panel, leather-covered
S4U1A
Keramikapplikation Bedienelemente Ceramic appliques for controls
S4URA
Ambientes Innenlicht Ambient interior lighting
S508A
Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)
S524A
Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights
S5ACA
Fernlichtassistent High-beam assistant
S5ADA
Spurverlassenswarnung Lane departure warning
S5AEA
Hochgeschwindigkeitsbremsanlage High speed brake system
S5DFA
Aktive Geschw.regelung+Stop&Go Funktion Active cruise control+Stop&Go function
S5DKA
Side View Camera Side View Camera
S601A
TV-Funktion TV function
S609A
Navigationssystem Professional Navigation system Professional
S610A
Head-Up Display Head-up display
S614A
Internet Vorbereitung Internet, preparations
S615A
Erweiterte BMW Online Information Expanded BMW Online Information
S616A
BMW Online BMW Online
S620A
Spracheingabe Voice control
S633A
Vorbereitung Handy Business Preparation, mobile phone, Business
S654A
DAB-Tuner Radio Bavaria C III
S677A
HiFi System Professional DSP HiFi System Professional DSP
S698A
Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD
S6FLA
USB-/Audio-Schnittstelle USB/Audio interface
S761A
Individual Sonnenschutzverglasung Individual sunshade glazing
S775A
Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite
S7NHA
BMW Service inclusive BMW Service inclusive
S853A
Sprachversion englisch Language version English
S863A
Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S880A
Bordliteratur englisch On-board vehicle literature English
S8S8A
Länderspezifische Navi Zusteuerung Country-specific nav. system supply
S8SPA
Steuerung COP Control unit COP
S8TDA
Decodierung Speed Limit Info Decoding, speed limit info
S999A
Auftragssteuerung "HEA" Job order management "HEA"
S9AAA
Aussenhautschutz Outer skin protection
Moribundus
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: pon 31.08.2009 00:00

#40 Příspěvek od Moribundus »

Pěkná recenze, frajer dokáže dát autu duši, to se mi líbí.... :)
Odpovědět