Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e38 - přední PDC - problém NEVYŘEŠEN :-(

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava
Klubové ID: 1426

#21 Příspěvek od jarda »

to že pár krát pípne a pak "si pořád myslí že před ním něco je" znamená, že je vadné některé čidlo, je to chybové hlášení, bude to dělat nezávisle na tom jestli je vadné přední nebo zadní.... takže jsi zjistil prd.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Viky »

AHA ... Tohle je novinka. Tznm. že vylučovací metodou dojdu na to vadný čidlo a problém vyřešen :-)
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava
Klubové ID: 1426

#23 Příspěvek od jarda »

Bude se to takhle chovat i když některé čidlo odpojíš.. takže na vylučovací metodu musíš mít aspoň jedno dobré čislo navíc a doufat že je vadné jen jedno.... opravdu je jednodušší diagnostika...
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Viky »

To ne ... odpojit čidlo jsem zkoušel a když jsem PDC zapnul tón se sice ozval ale kontrolka PDC zacala blikat. Blikání se v mým případě nekoná .... Teď jsem se s tím šašíroval před barákem a páskalo si to jak chtělo ... Třeba v úseku 1 vteřiny se ozvaly 3x krátké pípnutí pak po dobu cca 3 vteřin táhlý ton a pak ticho ...
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava
Klubové ID: 1426

#25 Příspěvek od jarda »

Jestli nebliká, tak jsem se mýlil.. chybový stav = blikání a dlouhý tón.
Diagnostika...
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Viky »

Uaaaa ... INPA nefunguje, umřel hardware. BMWscanner a CarSoft si pořád myslí že je vše o.k. :-(
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Viky »

Inpa stále není k dispozici a MOJE NERVY pokračujou. Zhodim nárazník: zapnu PDC všechno funguje jak má. Ticho, jakmile se začnu přibližovat čidla reagujou jak mají, nasadím nárazník: všechno je ok, popojedu po dílně dopředu - dozadu až na zeď všechno ok. Vyjedu z dílny, po 2 minutach parkuju u baráku a zase všechno špatně. Předek si piští jak se mu chce, někdy přerušovaně ale nejčastěji táhlej ton označující už těsnou blízkost překážky ....
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou
Klubové ID: 1703

#28 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

jestli tam máš dodělaný AE...tak je zkus odpojit...100rm měl taky problém, že jedno trafo bylo divny a rušilo PDCčko ;)
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Viky »

TVL .... mám CCFL AE ! To snad nemyslis vazne ze by to melo negativni vliv na PDC!!!!
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Viky »

VYŘEŠENO !!!! s vypnutýma kruhama PDC chodí jak má. :-) Teď ještě vymyslet jak to odstínit ...
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou
Klubové ID: 1703

#31 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

vidíš....a zdálo se ti to jako nesmysl....mě taky když mi to říkal 100rm poprvý :D
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Viky »

njn, jak to ale odrušit?
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od Viky »

Zave mi poradil filgnu, omotat kábly od kroužků k měničům do alobalu .... Pro jistotu jsem to ještě přetáhl klasickou průhlednou páskou ale nepomohlo to ... PDC se se zapnutými AE chovají pořád nestandartně. Co s tím?
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#34 Příspěvek od kralik »

To spis umistit jinam ta trafa, natahnout jinak draty, potazmo uzemnit, je-li tedy co. Ta cidla jsou ultrazvukova... otazkou je, zda ti proste to trafo (je-li) nekde nepisti. Ber to jako vstup do debaty. Nejsem elektrotechnik.
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od Viky »

To bylo první co mě napadlo. Chca/nechca vytáhnout ty trafa ven ze světel a umístit je někde v motorovym prostoru ... Spíš by se mi hodila osobní zkušenost někoho kdo toto už řešil. Ikdyž špekulacema k řešení třeba taky dojdem .... A to zmíněný uzemňování bylo druhý co jsem chtel províst jenže ono by bylo kde chytit kostru ale není co uzemňovat ...
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od Viky »

Další poznatek: Změna umístění invertorů nic neřeší .....
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Viky »

Finální poznatek: Jedině výměnou invertotu se toto dá vyřešit. 100rm.. mi předal info ohledně koupě správných ivnertorů, obednal jsem je na ebayi tak pak poinforumuju ...
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od Viky »

Dle doporučení 100rm jsme koupil ty trafa jako on ale problém stále trvá, už mi docházejí vtipy .... Nevíte někdo jak dál? http://viky71.rajce.idnes.cz/ccfl
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od matiz »

Zkusil bych ty trafa zkusmo napajet z jineho zdroje nez auto, treba z druhe baterie. Pokud to delat nebude, tak je jasne ze ti to zarusi puvodni vedeni a pdc to nepobere. Je to jednoduche a levne. Pak bych to nejak resil dal, konkretne pred trafa tlumivku a za ni low esr kondenzator a za to privod k trafkam.
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od Viky »

To me napadlo taky ale jeste jsem to nezkusil, provedu. Bohužel na výstupu z invertorů je 1,2 kV a obávám se že ta výstupní strana invertorů - vodiče ke kruhum - kruhy jsou zdrojem problemu ... :-(
Odpovědět