to že pár krát pípne a pak "si pořád myslí že před ním něco je" znamená, že je vadné některé čidlo, je to chybové hlášení, bude to dělat nezávisle na tom jestli je vadné přední nebo zadní.... takže jsi zjistil prd.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Bude se to takhle chovat i když některé čidlo odpojíš.. takže na vylučovací metodu musíš mít aspoň jedno dobré čislo navíc a doufat že je vadné jen jedno.... opravdu je jednodušší diagnostika...
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
To ne ... odpojit čidlo jsem zkoušel a když jsem PDC zapnul tón se sice ozval ale kontrolka PDC zacala blikat. Blikání se v mým případě nekoná .... Teď jsem se s tím šašíroval před barákem a páskalo si to jak chtělo ... Třeba v úseku 1 vteřiny se ozvaly 3x krátké pípnutí pak po dobu cca 3 vteřin táhlý ton a pak ticho ...
Jestli nebliká, tak jsem se mýlil.. chybový stav = blikání a dlouhý tón.
Diagnostika...
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Inpa stále není k dispozici a MOJE NERVY pokračujou. Zhodim nárazník: zapnu PDC všechno funguje jak má. Ticho, jakmile se začnu přibližovat čidla reagujou jak mají, nasadím nárazník: všechno je ok, popojedu po dílně dopředu - dozadu až na zeď všechno ok. Vyjedu z dílny, po 2 minutach parkuju u baráku a zase všechno špatně. Předek si piští jak se mu chce, někdy přerušovaně ale nejčastěji táhlej ton označující už těsnou blízkost překážky ....
Zave mi poradil filgnu, omotat kábly od kroužků k měničům do alobalu .... Pro jistotu jsem to ještě přetáhl klasickou průhlednou páskou ale nepomohlo to ... PDC se se zapnutými AE chovají pořád nestandartně. Co s tím?
To spis umistit jinam ta trafa, natahnout jinak draty, potazmo uzemnit, je-li tedy co. Ta cidla jsou ultrazvukova... otazkou je, zda ti proste to trafo (je-li) nekde nepisti. Ber to jako vstup do debaty. Nejsem elektrotechnik.
To bylo první co mě napadlo. Chca/nechca vytáhnout ty trafa ven ze světel a umístit je někde v motorovym prostoru ... Spíš by se mi hodila osobní zkušenost někoho kdo toto už řešil. Ikdyž špekulacema k řešení třeba taky dojdem .... A to zmíněný uzemňování bylo druhý co jsem chtel províst jenže ono by bylo kde chytit kostru ale není co uzemňovat ...
Finální poznatek: Jedině výměnou invertotu se toto dá vyřešit. 100rm.. mi předal info ohledně koupě správných ivnertorů, obednal jsem je na ebayi tak pak poinforumuju ...
Dle doporučení 100rm jsme koupil ty trafa jako on ale problém stále trvá, už mi docházejí vtipy .... Nevíte někdo jak dál? http://viky71.rajce.idnes.cz/ccfl
Zkusil bych ty trafa zkusmo napajet z jineho zdroje nez auto, treba z druhe baterie. Pokud to delat nebude, tak je jasne ze ti to zarusi puvodni vedeni a pdc to nepobere. Je to jednoduche a levne. Pak bych to nejak resil dal, konkretne pred trafa tlumivku a za ni low esr kondenzator a za to privod k trafkam.
To me napadlo taky ale jeste jsem to nezkusil, provedu. Bohužel na výstupu z invertorů je 1,2 kV a obávám se že ta výstupní strana invertorů - vodiče ke kruhum - kruhy jsou zdrojem problemu ...