Stránka 2 z 2
Napsal: pon 04.08.2008 15:11
od gogoho
pokud tam máš vodu tak jo.....Jarax až se vrátí z dovolený, tak ti o tom sem třeba něco napíše....... Velký motory........ Jezději běžně při 110 až 120 st......
Napsal: pon 04.08.2008 15:28
od Snejk
maji vysokotlake chlazeni a při tlaku jaky tam je ta voda při 110ti nevaří. ale jak otevřeš vičko nebo ti něco prcne tak to vyvaři tak rychle že nestačiš řict bé em vé

Napsal: pon 04.08.2008 15:48
od gogoho
To jo........mi jednou prdla expanzka........... A bylo to jak niagára

Napsal: pon 04.08.2008 17:51
od kralik
Jo panove mate pravdu, pri ruznem tlaku je i jina teplota varu. Se stoupajicim tlakem se posouva var nahoru, nadruhou stranu na everestu vre voda tusim pri 60°C. To se uci i na stredni skole

A muzu potvrdit z predminuleho vikendu kdy mi starim prdla plastova trubka na vstupu do chladice, ze tech 12L chladiva co tam je se odparilo a vytlacilo cerpadlem behem 300 m

Prominte, vim ze je to uz trosku OFF topic, ale musel jsem si ulevit. Neb kdyz mi zacal on board hlasit High temperature, rucka termostatu v cervenem a zpod kapoty oblaka pary, tak jsem mel pulky stazene jak nikdy

Napsal: pon 04.08.2008 21:21
od Strosek
Snejk píše:maji vysokotlake chlazeni a při tlaku jaky tam je ta voda při 110ti nevaří. ale jak otevřeš vičko nebo ti něco prcne tak to vyvaři tak rychle že nestačiš řict bé em vé

A jakou má běžnou - provozní teplotu olej ???
Taky okolo 110 ºC ?
Napsal: úte 05.08.2008 16:01
od Snejk
hm o tom nic nevim, ale podle mě ma olej dost vysokou teplotu ne? proč by nemohl mit taky 110...
Napsal: úte 05.08.2008 16:03
od Snejk
jako ja sem měnil termostat a měl vyndane jen z e32 a byl na 80°. ale jak řikam nebranim se i těm 110ti. hořeni v motoru probiha za mnohem většich teplot. proč by se to nemohlo chladit na 110°...