Stránka 2 z 29

Napsal: stř 12.03.2008 01:44
od JaraX
DOEMIXXX píše:
PRAHAV8 píše:Kolik mám nalejt oleje do motoru když vyměnuji i olejovej filtr. Dík
Draku pomalu si strasne zbrklej!

1.) K navi: mapy mam, staci si pro ne dojet ke me...
2.) Ja kupuji vzdy 8l oleje, ale do auta jde 7l myslim a filtr se samozrejme pri tom taky meni plus i vzduchovej a palivovej.
palivovej? dyt ten stačí měnit jednou za pár let u benzína.

Napsal: stř 12.03.2008 22:38
od PRAHAV8
T613 píše:PRAHAV8: pokud chces vedet naplne presne tak tady zadej konec VINu a vis to http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi?
Dík

Napsal: stř 12.03.2008 22:41
od DOEMIXXX
JaraX píše:
DOEMIXXX píše:
PRAHAV8 píše:Kolik mám nalejt oleje do motoru když vyměnuji i olejovej filtr. Dík
Draku pomalu si strasne zbrklej!

1.) K navi: mapy mam, staci si pro ne dojet ke me...
2.) Ja kupuji vzdy 8l oleje, ale do auta jde 7l myslim a filtr se samozrejme pri tom taky meni plus i vzduchovej a palivovej.
palivovej? dyt ten stačí měnit jednou za pár let u benzína.
tjn, ale velkej predpoklad bude kdyz auto neni v TOP stavu, ze i tento filr bude potreba vymenit.

Napsal: stř 12.03.2008 22:43
od PRAHAV8
JaraX píše:
DOEMIXXX píše:
PRAHAV8 píše:Kolik mám nalejt oleje do motoru když vyměnuji i olejovej filtr. Dík
Draku pomalu si strasne zbrklej!

1.) K navi: mapy mam, staci si pro ne dojet ke me...
2.) Ja kupuji vzdy 8l oleje, ale do auta jde 7l myslim a filtr se samozrejme pri tom taky meni plus i vzduchovej a palivovej.
palivovej? dyt ten stačí měnit jednou za pár let u benzína.
Mam najeto 162tis a vypadá to že je to pravdivej údaj. Dnes jsem měnil olej 7,5litru a olejovej filtr. Predevčírem jsem koupil vzduchovej filtr a us je taky vyměněnej. Myslíte že na ten palivovej je ještě čas? Kde vlastně ten filtr najdu v autě? Dík

Napsal: čtv 13.03.2008 07:36
od Fugo
palivák se mění většinou kolem 60tis, takže preventivně když auto koupim a pak dle km.

Napsal: čtv 13.03.2008 10:08
od JaraX
Fugo píše:palivák se mění většinou kolem 60tis, takže preventivně když auto koupim a pak dle km.
co to přinese? mě to auto jede krásně, ale asi bude mít už najeto nějakych par set tisíc :D

Napsal: čtv 13.03.2008 11:11
od Fugo
pokud to jede tak to jede, jde jen o prevenci, toto je jedna z opomíjených částí, vyhneš se tomu že se až to budeš nejmíň potřebovat filtr ucpe, v nejlepším případě to nepojede tak jak má a v horším případě (extrém) bude směs tak chudá že spálíš písty a ventily, a to za to 500 či kolik to stojí nestojí, normální auta maj jeden a nenormální 2 :D

Napsal: čtv 13.03.2008 16:29
od Snejk
chuda směs spali pisty a ventily?.. hm.. asi pujdu vyměnit filtry. už je tam mam asi dyl než sem živej... a jelikož sem nenormalni a mam dvě auta, z toho jedno normalni a druhy nenormalni tak musim šetřit rovnou na tři :D to je život

Napsal: čtv 13.03.2008 16:34
od Fugo
chudá směs = vysoká teplota (řezání autogenem se děje taky za přebytku kyslíku)

bohatá směs = nižší teplota

A jak jsem psal (extrém) tak tím jsem myslel že člověk si většinou všimne že ten výkon není co byl a že to třeba cuká, vynechává atd.. i když chudá směs při plném plynu může zničit motor během několika málo sekund.

Napsal: čtv 13.03.2008 17:42
od PRAHAV8
A jakou značku mam koupit toho filtru? Která je nejlepší?

Napsal: čtv 13.03.2008 17:49
od Fugo
třeba Champion atd..

Napsal: pon 17.03.2008 18:59
od PRAHAV8
Jak tak koukam tak kabinovej filtr je uplně černej. Máte někdo filtr z uhlíkem? Zajímalo by mě jakej je v tom rozdíl.

Napsal: sob 22.03.2008 20:46
od PRAHAV8
Tak nemůžu pořád zjistit naco je to tlačítko nad nastavením rychlosti u tempomatu. Je to to tlačítko co je na něm ukazanej rychloměr a malinká šipička. Myslím že je to tlačítko hned první z prava na volantu.

Napsal: sob 22.03.2008 21:37
od gogoho
ti to zrychlí zpátky na původní uloženou rychlost:)

Napsal: sob 22.03.2008 21:39
od caknakis
Já dělám filtr paliva při každém oleji.... myslím že nad tím nemá smysl laborovat, bude to prašť jak uhoď...spíše bych tankoval na lepších pumpách a pak nemusíš tolik řešit co tam máš za palivák :wink:

Napsal: sob 22.03.2008 21:44
od normann
Tak jako vypínáš tempomat tlačítkem s nulou v ďůlku, tak ho zas tím tlačítkem, na který se ptáš zapneš, napřed si ale po zapnutí tempomatu na dřevěným obložení nastavíš rychlost plusem, nebo mínusem, pak si zvolenou rychlost už jen tím tvým dotazovaným tlačítkem zapínáš a nulou v důlku vypínáš. Je to v podstatě paměť tempomatu. Po zhasnutí motoru se vynuluje. Chce to vyzkoušet si to. :wink:

Napsal: ned 23.03.2008 11:52
od PRAHAV8
Jel jsem tet do Brna a zpět do Prahy a stejně jsem na to nepřišel. Dík za info.

Napsal: ned 23.03.2008 11:55
od PRAHAV8
Mam dotaz jak vyměnim stěrače? Nejde mi zvednout stěrač jak jsem byl zvyklej z jinejch aut. 8O

Napsal: ned 23.03.2008 14:21
od Pejta-7er
PRAHAV8 píše:Mam dotaz jak vyměnim stěrače? Nejde mi zvednout stěrač jak jsem byl zvyklej z jinejch aut. 8O
Ahoj, Tome, stěrače musíš zapnout a vypnout je, když budou nahoře (tím myslím, že setřou jen nahoru a než se budou vracet dolů, tak vypni klíček.. )

Napsal: ned 23.03.2008 14:25
od normann
:D :D No to je u těchhle aut, který mají tyto spešl stěrače tak, že zapneš klíček a když jsou stěrače v horní úvrati, čili kolmo ke kapotě, tak dej klíček do nuly a v tu chvíli máš klasický konvenční stěrače. :D Vyměň gumy,sklop je na sklo, stříkni trochu vody na sklo a klíč dej zas do polohy 1, nebo 2 a stěrače se vrátí do původní polohy. :wink: