Mám další dotaz k automatům.
Může nějaká závada v automatický převodovce způsobovat vibrace celýho auta v rychlosti těsně okolo 90 km/h ?
Začínám nabývat přesvědčení, že asi jo. Protože mi ten můj káres furt vibruje - všechno už jsem prošel aspoň 3x. Když píšu všechno, tak myslím všechno, kromě převodovky.
asi by mohlo, co kardan - klouby - loebro, zkus vyndat kardan a na laně jet 90, eliminuješ tím převodovku a kardan, potom vyvážení a kontrola kardanu , křížů, střed ložiska a loebra, pozor na průměr loebra, už jednou mě tam dali větší o pár desítek a po montáži to vibrovalo protože loebro nesedlo průměrem do osazení na diffu. doporučuji bmw díly ceny jsou skoro stejné.
Já se obávám, že problém je v převodovce. Jinak mám možnost nechat vyvážit kardan. To si ale nechávám jako poslední možnost. Jak budu měnit převodovku, tak ho nechám asi pro jistotu vyvážit.
Prej by mohl být problém v nějaký "lock up" spojce.
to je kloub s loziskem narazeny na tisihranu na konci kardanu ... na to fakt bacha protoze kazdy druhy kardan ma jinou roztec a taky jsem narazil na dva druhy tisihranu rozdil 1mm
sklepni ho a podivej se jestli nemas rozpadle to lozisko
Fugo píše:lock up, lze odpojit ,najdi si ve schématu signál z jednotky automatu pro převodovku ,označen je TCC a ten odopoj, pojede ti to bez zamknutí měniče.
Odpoj --- tzn. - má to svůj konektor, nebo musím přestřihnout drát ?
znova vytahnu tenhle topic. e38 jsem koupil koncem v cervence, automat nekope necuka, proste ok. nastartoval sem a hned radil... ted mame takový milý podzimek, na muj vkus kosa jak v prdeli, a zda se že se to nelibi ani e38mě. každe rano, na bc 8-14° a nastartuju, dam D, necukne ,rozjede se na 1... a neřadi dvojku... necha se točit klidně do 4000ot... až ujedu cca 300m zařadi dvojku(pokud to teda nepřetočim k 5000 to ji tam nuceně dá) pak jede chvili na dvojku (zase se nechá točit) pak to najednou naflaka všecky zbylý rychlosti jak ma, otačky klesnou a už jezdi jak ma... necuka to nic. ale tohle mi dělá každý rano když je chladno. tušim jak bylo ale odpoledne kolem 20ti už to nedělal. no tak nazory se tu ruzni, někdo řika automat KO, někdo tvrdi warm-up mode (ja doufam že to tak je ). tak jak to je. co ostatni majitele M60 4,0 s automatem jak se libi vašim automatum tohle počasí. taky se vám to takhle "zahřívá" ?
Snejk: Když je po ránu chladno, tak se automatu taky nechce řadit. Doufám, že to je jen ten warm-up mode
Dneska ráno než jsem vyjel, tak jsem chvilku (asi minutu) čekal s nastartovaným motorem a automatem v poloze D na zbytek rodinky a potom to po rozjezdu přeřazovalo hned. To by potvrzovalo tu teorii o warm-up modu.
Jinak mě to při přeřazování 1-2-3 vydává pískavý zvuky a tak jen doufám, že automat neodchází do věčnejch lovišť. A pokud jo, tak jen doufám, že to nebude tak hned.
mno ten piskavej zvuk by tam nejspíš být neměl. na e32 sem na to byl zvyklý, dělalo to zvuky jak automat v autobusu. tam to slyšet bylo. ale v e38 to opravdu necuka ani nevydava žadne zvuky, ani to dotáčení setrvačníku a podřazování při brždění není slyšet. Ale mužu tě uklidnit moje e32 tyhle zvuky vydavala asi 5 let a porad jezdila co vim od sebe i puvodniho majitele. jen me tak jezdila dva roky.ale už nepřežila vymenu oleje (kterej byl teda černější než motorovej )
Zdar Snejku, mne to dela taky. Kdyz je chladno tak si preradi az po cca 300m a pak uz maka normalne. Proste tech prvnich 300m drzi 3000 a pak hup dolu. Pokud chvilku pockam a zprutka se nerozjizdim, tak je vse OK. V mrazech to bylo skoro vzdy.