nic se mu nestane, mozná kdyby na nem vyselo cele zaveseni tak bych zacal resit co je to za konstrukci tlumice a jestli mu to nevadi. A pak snad to nemas na dlouho
jak poznám že jsou zadní tlumiče KO. mam e66 bez dd a edc, s zadním dofukem tlumičů. řekl bych že originál žádny sport packet. U přeních je to jasné že jsou kaput. tam to poznám na každé nerovnosti ale u zadních? díky za tipy
na nerovnostech má auto tendenci uskakovat, hlavně se podívej jeslti nejsou potečené od oleje, u E65 většinou platí že suchý tlumič je ok, mokrý je KO.
Můžu se zeptat, jak jsou na tom se spolehlivostí EDC tlumiče? A je možnost repasovat, nebo koupit nový, cena? Není to taková šílená kasička jako ABC v Mercedesu? Díky
co takhle trochu pohledat....cena novejch už se tady řešila...
pro e65...
NOVÝ z BMW : 18tis přední, asi 16tis zadní pro kombinaci EDC + DD a nivo
jetý koupíš kolem 8tis/ks
a někde tady byl i odkaz na poláky co to repasujou za 7tis/ks
First EX : BMW e38 740i 6/1995 Second car : BMW e66 745Li 3/2002 Third EX : BMW f01 740i 3/2009