Stránka 2 z 2
Napsal: úte 25.01.2011 23:47
od blesk666
co som videl v inej teme spominal to aj Duplo ze dolieva pomerne dost do M5 a vacsiu cukornicku ako jeho si velmi uz neviem predstavit a ta jeho ma nieco len okolo 100tis km (realnych). U S50B30 a 32 tento problem byva myslim v podstatne mensej miere a to maju tie auta toho vacsinou viac za sebou. U mna tiez zatial ziadny ubytok oleja
Napsal: stř 26.01.2011 08:28
od MattyX
není u S62 problém v nikasilu (hlinikovej blok) nebo jak se tomu matrošu nadává ? že se spíš vyleští blok než pistní kroužky ?
Napsal: stř 26.01.2011 11:28
od blesk666
Mattyx: tiez ma to napadlo ale to by potom malo platit aj u S50B32
Napsal: stř 26.01.2011 15:17
od Speedy
blesk666 píše:Mattyx: tiez ma to napadlo ale to by potom malo platit aj u S50B32
S50B32 ma blok litinový.
Napsal: stř 26.01.2011 16:33
od blesk666
Speedy píše:blesk666 píše:Mattyx: tiez ma to napadlo ale to by potom malo platit aj u S50B32
S50B32 ma blok litinový.
pravda, pravda - niektore zdroje nespravne udavaju ze hlinikovy. tak to je ten lepsi pripad. OK berem spat
Napsal: čtv 27.01.2011 00:04
od Speedy
blesk666 píše:Speedy píše:blesk666 píše:Mattyx: tiez ma to napadlo ale to by potom malo platit aj u S50B32
S50B32 ma blok litinový.
pravda, pravda - niektore zdroje nespravne udavaju ze hlinikovy. tak to je ten lepsi pripad. OK berem spat
Vsechny M3 vcetene tech US maji litinovy blok. Hlinikovy jsou M52, M54.