za zkontrolování těch šálků to ale stojí. Provozní teplota při zátěži je od 90 do 120°C max. Jak se hýbne teplota vody přes půlku, je 100% něco špatně!
Bezouškové asi by to zvládli. Pro-bull neznám a Kabátník Tě sedře z kůže.
Tohle není nic extra, dobrej motorář to musí zvládnout i když není specialista na bmw.
s Bezouskou jsem mluvil, zda se ze vi o cem. Nezda se mu to, rika ze pridreny emko dlouho nejezdi. A ze pokud mam i vodu v pohode...Da mi sondu do vyfuku, pry se to muze moc hrat i pokud je chuda smes. I ten budik muze kecat.
Pro Bull, je stejnym smerem jako Bezouskove. Kluci tam stavi Ultimu-GTR, davam k nim Kostru OPC na úpravy.
Nemusi to byt nutne pridreny, staci, aby se ztracel tlak oleje trochu a uz je tam vetsi treni. Nez se to pridre uplne, muze to par tisic km trvat.
Chuda smes to muze samozrejme delat taky, vetsinou se to da poznat tak, ze koncovky vyfuku jsou bile misto cerne. Po zmereni se to muze poznat.
Tak prvni zpravy: chladic oleje plne pruchozi, cidlo ve vyfuku zmerilo hodnoty v normalu, motor jede výborně, budík ukazuje alespoň kolem 115 stupnu naprosto presne. Tak zatim se nevi, pristi olej asi dame Valvoline, pripadne pokud se na nic neprijde, vyresi to ostrik chladice.
Trochu rachta vyfukovy vanos, tak se na to jeste podivame. Jinak nevim.
ano presne tak, tady v CR je tolik motoru S50B32 a jeste vic lidi s tim jezdi na okruhu. Takze kdyz se rekne prehrivani oleje na 3.2ce hned kazdy vi
Vysledek je takovy, ze motor je v poradku a da se to resit bud olejovym chladicem, nebo ostrikem stavajiciho chladice. Zvolna tam dam vetsi chladic.
Jinak definitivne opraven klapající Vanos dvema vysoustruzenymi krouzky, kterymi byla vymezena vule a zmizel otravny diesel zvuk. Jo a stalo to 2 tis., ne 15, 30 ani 60 tis. jak se tu pise.
Teď to nějak nechápu, píšeš že výsledek je, že je motor v pořádku a matty píše cosi o klikovce, kde je teda pravda? Sou v hajzlu ložiska a je to teda tak jak píše matty a nebo to prostě nedává chladič a je třeba většího/aktivního, což ale potom nechápu, proč to někomu chladí fpoho a někomu ne...
problem, ktery jsem mel ma 90% 3.2jek. Motor je v poradku, zadna klika a podobne. Staci to zmerit sondou ve vyfuku, ani se to nemusi rozebirat. Proste to nedava chladic, bud dam vetsi, nebo dam ostrik vodou. Pridavny vetrak nema smysl, protoze prisun vzduchu ve vysokych rychlostech je dost velky.
Nekde hore je odkaz, kde se venuji stejnemu problemu na mezinarodnim foru.
Jak jsem psal, problem ma jenom 3.2ka. Tech motoru tu neni mnoho a malo lidi to dokaze odhalit, protoze tomu tolik nedava. Proto se to tyka jen nekoho.
No mně se to právě stalo zatim jen jednou, ale za to při cca 250ti a vytočený 5tce, to tam vletělo asi 125, tak sem okamžitě chladil. A pak při ostřejší jízdě po městě se to motá kolem 120ti, což mi příde taky dost...takže budu čistit chladič a dám tam jinej volej a uvidim, co to udělá. Při ustálenejch 2 kilech pohodka 90-95 Docela čumim, že takhle v Mnichově zanedbali chlazení tak důležitý věci...
jj jako prvni vec bych to zkusil vymenit za Valvoline 10w-60 misto Castrol tws. Jinak 125 je jeste jakz takz dobry, to lidi jezdi i s trilitrem pilu a neresi to.
ThomasW201 píše:problem, ktery jsem mel ma 90% 3.2jek.
ono jich taky tech 90 procent je po smrti kamarad tedka rozdelal vpodstate treti b32 najeto vsechny kolem 200tis , a na klice zase KO ... a pres 110 to po generalce neslo nikdy proste ovsem s chladicem mas pravdu , tej je opravu vyresen nestastne dej tam z e34 m5 kazdopadne pokud to mas zmereny tak OK me by to ale znervoznovalo celkem
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
asi zalezi jak se k tomu slovek chova, ja mam najeto 168 tis a motor je ve vybornem stavu. Bylo mi receno ze pokud se emkovej motor pridre, jde velmi rychle do prdele. Chladic poridim novy, do nej nevidis a jsou tam velmi uzke kalnalky. Po procteni tech for, kde se to resi jako znama vec, me to uz nechava naprosto klidnym.
no tento měl nalítáno cca 200tis , a to věřím že predchozí majitel se o něho staral hodně dobře , a ejhle , překvapení v podstate polozavodni motor nema nekonecnou zivostnost at se staras sebevic proste ...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Chladic oleje novy - zadna zmena
Prechod na olej valvoline - zadna zmena
Mereni vykonu kuli vyfuku a zda auto pracuje jak ma 308 koni pred ss race, 325 koni po.
Na 90% je spatny olejovy termostat.
Koupil jsem bezdratovy teplomer a jdu zkouset dal.
člověče ty s tím máš ale terno
držím pěsti. já tedy emku nikdy kládu pořádně nedal a nikdy jsem ani nejel 250 ... asi 220 mně stačilo, valím tam valvoline a teplotu jsem měl nejvíc 105 ani to možná ne. příští rok jdu do castrolu tak uvidíme