za zkontrolování těch šálků to ale stojí. Provozní teplota při zátěži je od 90 do 120°C max. Jak se hýbne teplota vody přes půlku, je 100% něco špatně!
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Přehřívání oleje E36 M3 3,2
- 
				ThomasW201
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 195
 - Registrován: pát 04.04.2008 00:00
 - Kontaktovat uživatele:
 
- 
				ThomasW201
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 195
 - Registrován: pát 04.04.2008 00:00
 - Kontaktovat uživatele:
 
s Bezouskou jsem mluvil, zda se ze vi o cem. Nezda se mu to, rika ze pridreny emko dlouho nejezdi. A ze pokud mam i vodu v pohode...Da mi sondu do vyfuku, pry se to muze moc hrat i pokud je chuda smes. I ten budik muze kecat.
Pro Bull, je stejnym smerem jako Bezouskove. Kluci tam stavi Ultimu-GTR, davam k nim Kostru OPC na úpravy.
			
			
									
						
										
						Pro Bull, je stejnym smerem jako Bezouskove. Kluci tam stavi Ultimu-GTR, davam k nim Kostru OPC na úpravy.
- 
				ThomasW201
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 195
 - Registrován: pát 04.04.2008 00:00
 - Kontaktovat uživatele:
 
Tak prvni zpravy: chladic oleje plne pruchozi, cidlo ve vyfuku zmerilo hodnoty v normalu, motor jede výborně, budík ukazuje alespoň kolem 115 stupnu naprosto presne. Tak zatim se nevi, pristi olej asi dame Valvoline, pripadne pokud se na nic neprijde, vyresi to ostrik chladice.
Trochu rachta vyfukovy vanos, tak se na to jeste podivame. Jinak nevim.
			
			
									
						
										
						Trochu rachta vyfukovy vanos, tak se na to jeste podivame. Jinak nevim.
- 
				ThomasW201
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 195
 - Registrován: pát 04.04.2008 00:00
 - Kontaktovat uživatele:
 
http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=208867
tady je odkaz na m3forum.net a řeší zde naprosto stejný problém. Odpovědí je, že to dělá 90% M3 E36 3,2.
			
			
									
						
										
						tady je odkaz na m3forum.net a řeší zde naprosto stejný problém. Odpovědí je, že to dělá 90% M3 E36 3,2.
- 
				Fatal Design
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 2414
 - Registrován: pát 21.11.2003 01:00
 - Bydliště: Frýdek-Místek
 - Klubové ID: 1036
 - Kontaktovat uživatele:
 
- 
				ThomasW201
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 195
 - Registrován: pát 04.04.2008 00:00
 - Kontaktovat uživatele:
 
ano presne tak, tady v CR je tolik motoru S50B32 a jeste vic lidi s tim jezdi na okruhu. Takze kdyz se rekne prehrivani oleje na 3.2ce hned kazdy vi  
 
Vysledek je takovy, ze motor je v poradku a da se to resit bud olejovym chladicem, nebo ostrikem stavajiciho chladice. Zvolna tam dam vetsi chladic.
Jinak definitivne opraven klapající Vanos dvema vysoustruzenymi krouzky, kterymi byla vymezena vule a zmizel otravny diesel zvuk. Jo a stalo to 2 tis., ne 15, 30 ani 60 tis. jak se tu pise.
			
			
									
						
										
						Vysledek je takovy, ze motor je v poradku a da se to resit bud olejovym chladicem, nebo ostrikem stavajiciho chladice. Zvolna tam dam vetsi chladic.
Jinak definitivne opraven klapající Vanos dvema vysoustruzenymi krouzky, kterymi byla vymezena vule a zmizel otravny diesel zvuk. Jo a stalo to 2 tis., ne 15, 30 ani 60 tis. jak se tu pise.
- 
				ThomasW201
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 195
 - Registrován: pát 04.04.2008 00:00
 - Kontaktovat uživatele:
 
problem, ktery jsem mel ma 90% 3.2jek. Motor je v poradku, zadna klika a podobne.  Staci to zmerit sondou ve vyfuku, ani se to nemusi rozebirat. Proste to nedava chladic, bud dam vetsi, nebo dam ostrik vodou. Pridavny vetrak nema smysl, protoze prisun vzduchu ve vysokych rychlostech je dost velky.
Nekde hore je odkaz, kde se venuji stejnemu problemu na mezinarodnim foru.
Jak jsem psal, problem ma jenom 3.2ka. Tech motoru tu neni mnoho a malo lidi to dokaze odhalit, protoze tomu tolik nedava. Proto se to tyka jen nekoho.
			
			
									
						
										
						Nekde hore je odkaz, kde se venuji stejnemu problemu na mezinarodnim foru.
Jak jsem psal, problem ma jenom 3.2ka. Tech motoru tu neni mnoho a malo lidi to dokaze odhalit, protoze tomu tolik nedava. Proto se to tyka jen nekoho.
- 
				Spajky
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 2549
 - Registrován: ned 29.05.2005 00:00
 - Klubové ID: 1147
 - Kontaktovat uživatele:
 
No mně se to právě stalo zatim jen jednou, ale za to při cca 250ti a vytočený 5tce, to tam vletělo asi 125, tak sem okamžitě chladil. A pak při ostřejší jízdě po městě se to motá kolem 120ti, což mi příde taky dost...takže budu čistit chladič a dám tam jinej volej a uvidim, co to udělá. Při ustálenejch 2 kilech pohodka 90-95 
 Docela čumim, že takhle v Mnichově zanedbali chlazení tak důležitý věci...
			
			
									
						
										
						- 
				ThomasW201
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 195
 - Registrován: pát 04.04.2008 00:00
 - Kontaktovat uživatele:
 
- 
				MattyX
							 - Moderátor
 - Příspěvky: 12846
 - Registrován: pát 18.01.2008 01:00
 - Bydliště: Brno
 - Klubové ID: 1778
 - Kontaktovat uživatele:
 
ono jich taky tech 90 procent je po smrtiThomasW201 píše:problem, ktery jsem mel ma 90% 3.2jek.
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
			
						E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- 
				ThomasW201
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 195
 - Registrován: pát 04.04.2008 00:00
 - Kontaktovat uživatele:
 
asi zalezi jak se k tomu slovek chova, ja mam najeto 168 tis a motor je ve vybornem stavu. Bylo mi receno ze pokud se emkovej motor pridre, jde velmi rychle do prdele. Chladic poridim novy, do nej nevidis a jsou tam velmi uzke kalnalky. Po procteni tech for, kde se to resi jako znama vec, me to uz nechava naprosto klidnym.
			
			
									
						
										
						- 
				MattyX
							 - Moderátor
 - Příspěvky: 12846
 - Registrován: pát 18.01.2008 01:00
 - Bydliště: Brno
 - Klubové ID: 1778
 - Kontaktovat uživatele:
 

Uploaded with ImageShack.us
no tento měl nalítáno cca 200tis , a to věřím že predchozí majitel se o něho staral hodně dobře , a ejhle , překvapení
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
			
						E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- 
				ThomasW201
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 195
 - Registrován: pát 04.04.2008 00:00
 - Kontaktovat uživatele:
 
- 
				ThomasW201
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 195
 - Registrován: pát 04.04.2008 00:00
 - Kontaktovat uživatele:
 
