Napsal: úte 29.12.2009 17:03
vezl jsem se v M3 e36 s prvni verzi SMG a pohoda.... ja bych se nebranil, i kdyz bych asi taky uprednostnoval manual....
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Jojo ta vypadá dobře. Akorát já bych chtěl v barvě Phoenix Yellow metalic. A těch právě moc není a to je ten problém proč jsem začal řešit tuhle výměnu převodovek (většinou sou v týhle barvě s SMG ). Ale uvidíme jak se to vše vyvine.
Nebudeš tomu Vlasto věřit, ale taky sem si to říkal. Vypadá uplně stejně.Vlasta píše:
Vypadá to, že je to moje ex M3
Hanz píše:černou s manuálem prodává známej z Brna, tuším za 349,- kdyžtak cinkni .-)
matal píše:Na e30.cz se prodává raritka E36 M3 3,0 GT..
http://forum.e30.cz/m3-e36-3-0-gt-origi ... 76201.html
Jojo moc pěkná barva holt Individual, ale čoveče příjde mě to na E46 M3 takový divný, jako by to tam nemělo patřit. Na E36 M3 to prostě sedne jak prdel na hrnec. Jasný, že to na barvu nejezdí, ale když už si člověk chce vybrat auto podle svého gusta, tak ať to je se vším všudy.M3maniac píše:no a co dakar gelbto je teprve vzácnost na e46
Čoveče zatím jen sonduju, chtěl bych časem Phoenix Yellow. Ta cena za tu kámošovu černou M3 je hodně lákavá až se mě tomu nechce věřit. V tom musí být nějakej haček ne? Normál ceny se pořad pohybujou kolem 500 -600 000,-Kč.Hanz píše:černou s manuálem prodává známej z Brna, tuším za 349,- kdyžtak cinkni .-)
macam3 píše:Lion píše:Takže jestli tomu dobře rozumím, tak pokud "jen" vyhodím ten hydr. systém můžu už jezdit, ale bude tam to řazení s možností kdykoliv zařadit zpátečku. Pokud bych tohle chtěl eliminovat, tak stačí koupit novou kulisu pro manual a dát jí místo té z SMG a už to bude plnohodnotná Manual převodovka i se správným vedením fofr klacku bez toho aniž bych zařadil zpátečku. Je to tak? Pochopil sem to správně?
Dál mě napadlo, že by se musela vyměnit přístrojovka s budíkama páč u SMG je tam speciální okénko ve kterém se zobrazují aktuálně zařazený rychlosti.
Či mě kamarád poukázal na to zda nebude i jinak objemově velká brzdová nádobka jelikož manuál bere olej rovněž z ní. Koupit rovněž spodní i horní spojkový válec.
No ono, aby to vše bylo jak má být, tak to zase taková sranda asi nebude. Možná mě nezbude opravdu nic jinýho než si opravdu počkat na originální manual.
néé tak úplně,pokud chceš aby byla fakt man tak jí musíš rozpůlit,vyměnit jednu maličkost,do obalu nechat vyfrézovat dvě díry(jsou skoro hotové z fabriky ,jen projet cca 3mm stěny)do nich dát chybějící aretáční válečky+pružinky(to vše koupit za pár éček nebo použít z jakékoliv manBMW přev ja to vzal z e36/316i), udělat výčka a je z ní čistokrevny manual(viz obr díly 5,6,11,12,13,14)
spojkovy váleček použiješ,i spojka je stejná atd,jen dodáš pedál,nádobka je taky ok,jen oddělat zaslepenou dírumnebo použít prostě jinou![]()
padál s válcem zas prostě použiješ z jiného báwa
v budíkách odpojíš jeden štekr a nic ti tam svítit nebude jen tam hold nebude ukazatel tep oleje
z té zaměnitelnosti dílu sem byl prostě unešenej ,prostě to pásne z e36 do e46 atd
Hanz píše:má víc najeto a osobně bych pár dílů na podvozku vyměnil, ale za tu cenu je to good, byla servisovaná, ted má M6, X5 a tohle začíná stát v koutě...
tukan píše:to sice jo jenže u SMG u toho mužeš i v klidu podřazovat ne každej zmákne pravou nohou brzdit a dávat meziplyn najednou