jojo neni to o o radosti z jízdy
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Nové BMW X5 M
koukam, ze jsi nepochopil o cem jsem mluvil ///M neni o tom ukazat nekomu zada, ale prozit freunde am Fahrem .... verstehst du mir?
a ted se nechci nikoho dotknout,ale csl je pro ridicice kteri nepotrebuji zadne pomocne systemy dsc,xdrive, atd. ja si na sve E46 /kterou mam pro bezny provoz/ skoro porad vypinam DSC.
a ted se nechci nikoho dotknout,ale csl je pro ridicice kteri nepotrebuji zadne pomocne systemy dsc,xdrive, atd. ja si na sve E46 /kterou mam pro bezny provoz/ skoro porad vypinam DSC.
-
John112
- Registrovaný
- Příspěvky: 1089
- Registrován: pon 13.08.2007 00:00
- Bydliště: ČR
- Klubové ID: 1621
- Kontaktovat uživatele:
Tak jestli si myslis, ze to bude tak zly, tak ja te v tom necham. Podle me to bude na SUV velice dobre, nezapominej, že SUV nebude nikdy jezdit jakou kupatko. Jelikož je težší a težište je taky jinde. Podle mě to bude velmi zajimavy a chtel bych se tim nekdy projet. Ale jeste neni, takze nevim co tady hrotíme.m3csl píše:to john 112
koukam, ze jsi nepochopil o cem jsem mluvil ///M neni o tom ukazat nekomu zada, ale prozit freunde am Fahrem .... verstehst du mir?![]()
a ted se nechci nikoho dotknout,ale csl je pro ridicice kteri nepotrebuji zadne pomocne systemy dsc,xdrive, atd. ja si na sve E46 /kterou mam pro bezny provoz/ skoro porad vypinam DSC.
x5 ti nabízí tolik prožitků že si z toho sedneš na zadek ale to ty evidentně nechceš pochopit ono i na tom Xku to jde vypnout a věř nebo ne i X5 umí krásně driftovat a propo co je m5 a m3 sedan?? to jsou taky meněcenný auta že to nejsou kupé?? Ted je prostě po monstrech tohohle typu hlad a když je BMW nebude dělat taky tak tolik nevydělá a tudíž nebude tolik peněz na vývoj atd. ps: německy umim segra tam 15 let žije a švagr umí česky jen ahoj, bubak a asi 5 slov co tady nebudu publikovat

to tukan
ach jo, nevim asi je problem v mem vyjadrovani. ///M znamena Motorsport,videl jsi nekdy zavody SUV ?
ja chapu ze automobilka se musi podridit trhu /psal jsem to hned na zacatku/, ale proc tomu dava pismeno M stacilo by jen IS/nebo nove SI/ X5M,M6,M7 to jsou jen obchodni tryky, ale s Motorsportem to nema nic spolecneho, vazne ,ver mi.zaklad motorsportu je rychlost,obratnost,pruznost ... a ne monstrum s 500PS a 2000kg,ktere ma velke previsy, vysoko teziste... . ja te nechci zkouset z nemciny, psal jsem to proto, ze v nemcine to lepe zni 
ach jo, nevim asi je problem v mem vyjadrovani. ///M znamena Motorsport,videl jsi nekdy zavody SUV ?
- Lion
- Registrovaný
- Příspěvky: 7639
- Registrován: pát 25.10.2002 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 865
- Kontaktovat uživatele:
Moje řeč, cítím to uplně stejně. Je to už moc velký.m3csl píše:to tukan
ach jo, nevim asi je problem v mem vyjadrovani. ///M znamena Motorsport,vydel jsi nekdy zavody SUV ?ja chapu ze automobilka se musi podridit trhu /psal jsem to hned na zacatku/, ale proc tomu dava pismeno M stacilo by jen IS/nebo nove SI/ X5M,M6,M7 to jsou jen obchodni tryky, ale s Motorsportem to nema nic spolecneho, vazne ,ver mi.zaklad motorsportu je rychlost,obratnost,pruznost ... a ne monstrum s 500PS a 2000kg,ktere ma velke previsy, vysoko teziste... . ja te nechci zkouset z nemciny, psal jsem to proto, ze v nemcine to lepe zni
-
kosh
- Registrovaný
- Příspěvky: 2393
- Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
- Bydliště: Albrechtice
- Klubové ID: 238
Každý pod pojmem zábava vidí něco jiného. Ja jsem jezdil M3 E46 a ted hniju v M3 E92.
S E92 je hodně prdele, ale je cítit ta váha .... a ted mi docela chybí ta hbitost a radost, s kterou E46 měnila směr. Neříkám, že E92 je neohrabaná mrcha, ale oproti E46 je znát rozdíl.
Když s oběma autama projedu stejný úsek tak z nich vylezu stejně vysmátý, ale u každého auta budu mít jiný důvot proč se radovat.
S E92 je hodně prdele, ale je cítit ta váha .... a ted mi docela chybí ta hbitost a radost, s kterou E46 měnila směr. Neříkám, že E92 je neohrabaná mrcha, ale oproti E46 je znát rozdíl.
Když s oběma autama projedu stejný úsek tak z nich vylezu stejně vysmátý, ale u každého auta budu mít jiný důvot proč se radovat.
-
John112
- Registrovaný
- Příspěvky: 1089
- Registrován: pon 13.08.2007 00:00
- Bydliště: ČR
- Klubové ID: 1621
- Kontaktovat uživatele:
Dobrý no, se holt někdo má no.kosh píše:Každý pod pojmem zábava vidí něco jiného. Ja jsem jezdil M3 E46 a ted hniju v M3 E92.
S E92 je hodně prdele, ale je cítit ta váha .... a ted mi docela chybí ta hbitost a radost, s kterou E46 měnila směr. Neříkám, že E92 je neohrabaná mrcha, ale oproti E46 je znát rozdíl.
Když s oběma autama projedu stejný úsek tak z nich vylezu stejně vysmátý, ale u každého auta budu mít jiný důvot proč se radovat.
-
WinCent
- Registrovaný
- Příspěvky: 2979
- Registrován: ned 11.03.2007 01:00
- Bydliště: Královéhradecko
- Klubové ID: 1351
tak to by podle tebe dělali zbytečně M5 ky a jsou zbytečný protože to není coupem3csl píše:ja to nechci hrotit, jen me stve, ze na SUV davaji oznaceni M. Mko je proste coupe Motorsport
to WinCentWinCent píše:tak to by podle tebe dělali zbytečně M5 ky a jsou zbytečný protože to není coupem3csl píše:ja to nechci hrotit, jen me stve, ze na SUV davaji oznaceni M. Mko je proste coupe Motorsportse prober, co píšeš nedává žádnej smysl
a když jseš u toho jenom coupe a nic jinýho tak e30 kterou máš je v úvozovkách coupe oproti verzi sedan jen proto že to má dvoje dveře stejně tak jako trabant což je potom taky coupe protože je to dvoudvéř, jinak je to stejná krabice jako sedan tzn. beze změny karoserie na rozdíl od e36, e46, e92 který jsou opravdu kupéčka
koukam,ze se ozval X5, nevim jak jsi na tom po technicke strance WinCent ?
Kazde cupe se odviji od sedanu
a je potreba, aby sis precetl diskusi od zacatku, pak mozna pochopis o cem se bavime. a jestli prirovnavas trabant k E30,tak je mi te lito
Motorsport vznikl v polovine 70let a zabival se upravou seriovych vozu BMW.snazili se o to ,aby i obycejny clovek mohl ochutnat trochu adrenalinu,jako piloti zavodnich supersportu. ale postupem casu Mko proste zdegenerovalo a davase na vsechno co ma trochu silnejsi motor a tvrdsi podvozek
