jojo neni to o o radosti z jízdy


m3csl píše:to john 112
koukam, ze jsi nepochopil o cem jsem mluvil ///M neni o tom ukazat nekomu zada, ale prozit freunde am Fahrem .... verstehst du mir?![]()
a ted se nechci nikoho dotknout,ale csl je pro ridicice kteri nepotrebuji zadne pomocne systemy dsc,xdrive, atd. ja si na sve E46 /kterou mam pro bezny provoz/ skoro porad vypinam DSC.
m3csl píše:to tukan
ach jo, nevim asi je problem v mem vyjadrovani. ///M znamena Motorsport,vydel jsi nekdy zavody SUV ?ja chapu ze automobilka se musi podridit trhu /psal jsem to hned na zacatku/, ale proc tomu dava pismeno M stacilo by jen IS/nebo nove SI/ X5M,M6,M7 to jsou jen obchodni tryky, ale s Motorsportem to nema nic spolecneho, vazne ,ver mi.zaklad motorsportu je rychlost,obratnost,pruznost ... a ne monstrum s 500PS a 2000kg,ktere ma velke previsy, vysoko teziste... . ja te nechci zkouset z nemciny, psal jsem to proto, ze v nemcine to lepe zni
kosh píše:Každý pod pojmem zábava vidí něco jiného. Ja jsem jezdil M3 E46 a ted hniju v M3 E92.
S E92 je hodně prdele, ale je cítit ta váha .... a ted mi docela chybí ta hbitost a radost, s kterou E46 měnila směr. Neříkám, že E92 je neohrabaná mrcha, ale oproti E46 je znát rozdíl.
Když s oběma autama projedu stejný úsek tak z nich vylezu stejně vysmátý, ale u každého auta budu mít jiný důvot proč se radovat.
m3csl píše:ja to nechci hrotit, jen me stve, ze na SUV davaji oznaceni M. Mko je proste coupe Motorsport
WinCent píše:m3csl píše:ja to nechci hrotit, jen me stve, ze na SUV davaji oznaceni M. Mko je proste coupe Motorsport
tak to by podle tebe dělali zbytečně M5 ky a jsou zbytečný protože to není coupese prober, co píšeš nedává žádnej smysl
a když jseš u toho jenom coupe a nic jinýho tak e30 kterou máš je v úvozovkách coupe oproti verzi sedan jen proto že to má dvoje dveře stejně tak jako trabant což je potom taky coupe protože je to dvoudvéř, jinak je to stejná krabice jako sedan tzn. beze změny karoserie na rozdíl od e36, e46, e92 který jsou opravdu kupéčka