Stránka 2 z 6

Napsal: stř 05.11.2008 22:01
od Samo
Gratulujem na svojej 3,2 to mam tiez a k tomu koncovy tlmic robeny na zakazku a zvuk je neskutocny :D

Napsal: pon 09.02.2009 18:23
od viktor_m3
Nemáte někdo kontakt na Hanze nebo firmu viz. odkaz http://www.streetpro.cz/index.php?id=7 ? Nemůžu nidke najít nějaký tel. číslo nebo alespoň adresu. Šel bych do toho, ale chci to komplet i s montáží. Na bastlení nemám prostory a výbavu. Dík.

Napsal: pon 09.02.2009 18:38
od DAVe_1
ma to v podpisu :wink: 604 200 794

Napsal: stř 11.02.2009 15:10
od Badboy
Velmi silno som ten airbox chcel tuto sezonu aj ja lenze...prehodil som mail s p. Senkyrom a mi potvrdil, ze to este znizi vykon motora ak tam samozrejme ostane vaha vzduchu...takze ked montaz iba koly zvuku som velmi sklamany

Napsal: stř 11.02.2009 16:37
od Nevra
Badboy píše:Velmi silno som ten airbox chcel tuto sezonu aj ja lenze...prehodil som mail s p. Senkyrom a mi potvrdil, ze to este znizi vykon motora ak tam samozrejme ostane vaha vzduchu...takze ked montaz iba koly zvuku som velmi sklamany



ano, to se taky muže stát. Vzniká tam jiné proudění vzduchu a váha to nemusí pobrat. Já to letos taky předělal na karbon ale s tím, že jsem rovnou koupil sowt bez váhy vzduchu ( Alpha N)... tak že to nemám jen pro zvuk, ale aby to plnilo svouji funkci 8)

ps: jinak pro rejpaly na fotce není namontované stínění které samozřejmě mám kvuli teplému vzduchu :wink:

Napsal: stř 11.02.2009 16:41
od kosh
ideální by ještě bylo udělat přívod vzduchu zezspodu tak jak to mají závodáky, CSL, ...

Napsal: stř 11.02.2009 17:17
od Nevra
kosh píše:ideální by ještě bylo udělat přívod vzduchu zezspodu tak jak to mají závodáky, CSL, ...


..hned z jara se bude tvořit :wink:

Napsal: čtv 12.02.2009 00:02
od kosh
Nevra píše:
kosh píše:ideální by ještě bylo udělat přívod vzduchu zezspodu tak jak to mají závodáky, CSL, ...


..hned z jara se bude tvořit :wink:


šikovný kluk

Nezdá se to, ale opravdu je ten rozdíl poznat

Napsal: čtv 12.02.2009 10:31
od Fatal Design
Tady vidím jakýsi CARBON klasikou je samozřejmě HAMANN, ale viděl jsem i "doma" dělané svařované z plechu. Zajímalo by mě, jestli jsou mezi jednotlivými výrobci velké výkonové rozdíly, nebo u všech ten nárůst je už jen z konstrukce toho sání.

Napsal: čtv 12.02.2009 12:08
od DFender
Badboy píše:Velmi silno som ten airbox chcel tuto sezonu aj ja lenze...prehodil som mail s p. Senkyrom a mi potvrdil, ze to este znizi vykon motora ak tam samozrejme ostane vaha vzduchu...takze ked montaz iba koly zvuku som velmi sklamany


Pan Šenkýř nemá pravdu :wink: .. Jak ti odůvodnil tu ztrátu výkonu?

Napsal: čtv 12.02.2009 12:10
od MattyX
no videl jsem to i na S38B36,B38 a ma tam taky dany Aplha-n , kluk o tom neco vi takze to asi bude mit neco do sebe...

Napsal: čtv 12.02.2009 12:13
od DFender
Fatal Design píše:Tady vidím jakýsi CARBON klasikou je samozřejmě HAMANN, ale viděl jsem i "doma" dělané svařované z plechu. Zajímalo by mě, jestli jsou mezi jednotlivými výrobci velké výkonové rozdíly, nebo u všech ten nárůst je už jen z konstrukce toho sání.


Sry ale moc ti nerozumím, karbon z plechu mi mozek nebere 8O ... Toto jsou samozřejmě kopie Hamann akorát že to nevyrábí ten Němec :lol: a jestli myslíš že je to o značce výrobce a o tom nápise, tak ... není :lol:

Napsal: čtv 12.02.2009 12:35
od DFender
MattyX jistě že se softem bez váhy vzduchu je nárůst výkonu VYŠŠÍ! To je to co to má do sebe! :D

Jenže motor pak pracuje v race režimu(on x off)-buď tam jde palivo nebo nikoli,na vzduch to nekouká, což třeba pro mě je nesmysl a zbytečnost, stejně jako pro každýho kdo s autem jezdí v běžnym provozu-můj názor ...
Pokud budu stavět auto na okruh, přijde samozřejmě ke slovu Alpha N, ale tam je situace o něčem jinym ...

Napsal: pát 13.02.2009 22:31
od Speedy
Váha se vyhazuje proto, že se s ní nepočítá kvůli delšímu zpracovávání v řj a jakémusi zpomalenému efektu vlivem délky sání a navíc a je to odpor v sání. Má to ale jednu zásadní nevýhodu a to je ta, že mapa v řj je nastavena na std. tlak, respektive váhu(množství-objemu vzduchu na 1litr) a pak se může stát, že při jiných hodnotách to auto nepojede. Proto profi teamy ladí mapy podle toho, kam jedou (do jaké nadmořské výšky apod.). Rozdíl je třeba už jenom když prší nebo je sucho a velké teplo...

Napsal: pon 16.02.2009 10:00
od Fatal Design
DFender píše:
Fatal Design píše:Tady vidím jakýsi CARBON klasikou je samozřejmě HAMANN, ale viděl jsem i "doma" dělané svařované z plechu. Zajímalo by mě, jestli jsou mezi jednotlivými výrobci velké výkonové rozdíly, nebo u všech ten nárůst je už jen z konstrukce toho sání.


Sry ale moc ti nerozumím, karbon z plechu mi mozek nebere 8O ... Toto jsou samozřejmě kopie Hamann akorát že to nevyrábí ten Němec :lol: a jestli myslíš že je to o značce výrobce a o tom nápise, tak ... není :lol:


No samozřejmě jsem nemyslel karbon z plechu, ale udělané (svařované) sání z plechu alá Hamann.

Napsal: stř 18.02.2009 12:27
od DFender
No tak to jsem ještě neviděl :lol: ale musí to bejt masakr :lol: ale asi to moc fungovat nebude, přece jen ten tvar a oblý hrany a přechody, bezešvej vnitřek plechem určitě neuděláš .. ale neviděl sem, neslyšel sem, nemůžu soudit ...

Napsal: stř 18.02.2009 13:06
od Fatal Design
DFender píše:No tak to jsem ještě neviděl :lol: ale musí to bejt masakr :lol: ale asi to moc fungovat nebude, přece jen ten tvar a oblý hrany a přechody, bezešvej vnitřek plechem určitě neuděláš .. ale neviděl sem, neslyšel sem, nemůžu soudit ...


Třeba toto : http://www.tuning.cz/a1118:bmw-328i-e30-turbo/

Napsal: stř 18.02.2009 13:12
od kosh
tohle je ale turbo. To funguje na jiném principu

Napsal: stř 18.02.2009 13:21
od Fatal Design
kosh píše:tohle je ale turbo. To funguje na jiném principu


Ale jo, to chápu. Jde mi o to, jestli je to o tom designu toho sání a +/- to funguje stejně i takhle, nebo je v tom něco jiného ...

Napsal: čtv 19.02.2009 14:08
od Speedy
Fatal Design píše:
kosh píše:tohle je ale turbo. To funguje na jiném principu


Ale jo, to chápu. Jde mi o to, jestli je to o tom designu toho sání a +/- to funguje stejně i takhle, nebo je v tom něco jiného ...

Je to samozřejmě i o tvaru. Nejdůležitější je totiž udržet rychlost proudění vzduchu do všech válců stejně. Jentak si doma postavit sání bych nedělal, pak se může stát, že budeš mít nekteré válce špatně plněné vzduchem a motor nebude mít výkon a ještě se ti časem posere, protože válce budou mít různé složení směsi.