Stránka 2 z 6

Napsal: úte 22.04.2008 11:38
od Hanz
z MB je peknej oser je tam dostat, ale da se... z Porsche to jde samo, pokud maji radialni uchyceni, staci koupit nebo vyrobit adapter na pozadovanou roztec... otazkou je co na konci ziskas... cena min 500,- Euro (za pekne predni s novyma deskama klidne k 700,-) a vysledny efekt hodne podobny tem seriovym, jen jsou lehci :-)

Napsal: úte 22.04.2008 12:38
od jogurt
ty D2 se daji sehnat za 950eur a zatim se na ne nenasel vylozene negativni reakci

Napsal: úte 22.04.2008 13:12
od Hanz
znam cloveka, ktery implantoval 4 pisty Bremba do M3 e36 3,0... brzdilo to "divne", nejdriv nic a pak blok, tak vymenil i hlavni brzdovej valec a porad spatny... nechci od toho nikoho odrazovat, ale myslim si, ze je to hodne penez, starosti a pofiderni vysledek (pokud nekoupite vyzkouseny navrzeny kit primo pro dane auto)... navic obyc trmeny, kotouce a jen lepsi desky pouziva hodne zacinajicich race teamu, kdyz maji napjaty rozpocet, da se s tim bez problemu zit

Napsal: stř 23.04.2008 09:28
od Hanz
nicmene pokud by jsi opravdu chtel, muzu mit zanovni priplatkovy 8-pistky z MB SL, jsou opravdu hodne veliky (číslo dílu 20.7919.01-2, rozteč pro upevnění 110mm-radialní typ, takže bez problémů kamkoliv, pro kotouče 360x34mm, šířka destiček 170mm, délka desek 340mm!!!) :lol:
cena bez destiček 15999,-
pro představu co stojí ofiko: http://www.motoso.de/its+8+kolben+sport ... 486640.htm
http://www.db-forum.de/forum/archive/in ... 19999.html

Napsal: čtv 24.04.2008 14:03
od Speedy
Mám D2 přední brzdy na autě. Musím přiznat, že odvzdušňovací šroub není úplně to pravé ořechové a musel jsem ho hodně utáhnout, než přestal protékat :-/ Přední desky mám ale od Feroda. Brzdí to hodně z ostra.

Co se týká seriových M3 brzd na ne-M3 auto, tak dostat to tam jde, ale pedál zabírá níže, kvůli většímu průmeru pístku. Ale co jsem tak pochopil, tak to i tak jde.

Napsal: čtv 24.04.2008 16:46
od PET77
pod jaky kola se ti ty d2 vejdou (predpokladam, ze mas 330)... a event. zmena rozlozeni brzdneho ucinku?

Napsal: čtv 24.04.2008 20:43
od jogurt
PET77 píše:pod jaky kola se ti ty d2 vejdou (predpokladam, ze mas 330)... a event. zmena rozlozeni brzdneho ucinku?


330x32 do 17
356x32 do 18

Napsal: čtv 24.04.2008 20:58
od jogurt

Napsal: čtv 24.04.2008 21:18
od Lion
jogurt píše:ten wilwood nevypada spatne
http://www.wilwood.com/BrakeKits/Pages/03/index.asp


Jojo už sem na ně koukal dřív a taky se mně zamlouvaj, vypadá to , že by to mohlo aj dobře brzdit.

Napsal: pát 25.04.2008 09:15
od PET77
jogurt píše:
PET77 píše:pod jaky kola se ti ty d2 vejdou (predpokladam, ze mas 330)... a event. zmena rozlozeni brzdneho ucinku?


330x32 do 17
356x32 do 18


neslo mi o prumer kol, to je jasny, ale predevsim o konkretni typ, protoze problemem byva velikost brzdice, ktery se jen tak pod nejaka kola nevejde... napr. pod origo m3:-(

Napsal: pát 25.04.2008 10:03
od jogurt
pod origo M3 kola s E36 coupe je potreba dat podlozky

Napsal: úte 27.05.2008 20:10
od Lion
Nechci zakládat nový téma o brzdách, tak můj dotaz napíši tady. Nakonec sem se rozhodl, že nebudu kupovat brzdový set, který stojí 60 tis. a více. Ostré závody stejně nejezdím. Chci zkusit kotouče Zimmerman na celý auto, určitě budou brzdit líp jak serie.(brzdiče zachovám seriové ///M), Akorát bych potřeboval poradit jaký přesně desky k nim použít, aby výsledek byl dobrý. Díkec. :wink:

Napsal: úte 27.05.2008 21:06
od kosh
No srát prachy tak bych koupil toto

http://www.modbargains.com/product.aspx ... BMW_E92_JY

M3 by to potřebovala jako sůl :D

Napsal: čtv 29.05.2008 20:41
od Lion
kosh píše:No srát prachy tak bych koupil toto

http://www.modbargains.com/product.aspx ... BMW_E92_JY

M3 by to potřebovala jako sůl :D


Jako todle by se mě na Mku líbilo taky, ale jak říkáš, chtělo by to srát víc pěnez. Ten můj občasnej "průjem" mě na to nestačí. :twisted:

Napsal: pát 30.05.2008 17:11
od Speedy
Kup seriové M3 3,2 kotouče a uděláš nejlíp. Cokoliv, co jsem zkoušel z druhovýroby, natož zimmermany byly k hovnu, vždy se zkroutily. Znamej daval i gelfery za 12k kotouč a bylo za chvilku taky po nich.

Napsal: sob 31.05.2008 18:37
od Lion
Speedy píše:Kup seriové M3 3,2 kotouče a uděláš nejlíp. Cokoliv, co jsem zkoušel z druhovýroby, natož zimmermany byly k hovnu, vždy se zkroutily. Znamej daval i gelfery za 12k kotouč a bylo za chvilku taky po nich.


Tak to mám ted zamotanou hlavu, myslel sem, že by ty Zimmermany mohly být ok, koukal sem, že je má i Hanz s ATE deskami a je s něma spokojenej. Uvažoval sem ještě o Brembách, ale ty zase hanil Voton. Je těžké si vybrat něco co funguje líp jak serie a přitom nevysolit na stůl 100 hadrů... :twisted:

Napsal: ned 01.06.2008 09:34
od Návštěvník
Souhlasim se Speedym dal jsem seriové M3 3,2 a mám tam desky TEXTAR a zatím jsem je neodpálil a to jsu jsu furt na brněnským okruhu víc jak na silnici :D a ta cena je luxusní jak funguji :wink:

Napsal: ned 01.06.2008 16:57
od kosh
Daimler píše:Souhlasim se Speedym dal jsem seriové M3 3,2 a mám tam desky TEXTAR a zatím jsem je neodpálil a to jsu jsu furt na brněnským okruhu víc jak na silnici :D a ta cena je luxusní jak funguji :wink:


Tak to já odjel na sérii 2 kola na mokru a už bylo dobržděno

Napsal: ned 01.06.2008 18:24
od Návštěvník
kosh píše:
Daimler píše:Souhlasim se Speedym dal jsem seriové M3 3,2 a mám tam desky TEXTAR a zatím jsem je neodpálil a to jsu jsu furt na brněnským okruhu víc jak na silnici :D a ta cena je luxusní jak funguji :wink:


Tak to já odjel na sérii 2 kola na mokru a už bylo dobržděno

ono to chce taky umět používat brzdu :idea:

Napsal: ned 01.06.2008 19:09
od kosh
Daimler píše:
kosh píše:
Daimler píše:Souhlasim se Speedym dal jsem seriové M3 3,2 a mám tam desky TEXTAR a zatím jsem je neodpálil a to jsu jsu furt na brněnským okruhu víc jak na silnici :D a ta cena je luxusní jak funguji :wink:


Tak to já odjel na sérii 2 kola na mokru a už bylo dobržděno

ono to chce taky umět používat brzdu :idea:


No brzdit právě umím...zase takové pako nejsem. S E46 M3 a E36 M3 jsem byl s brzdama kamarád, ale u E92 se jim nějak nevede