Stránka 2 z 2
Napsal: pon 10.03.2008 01:31
od Storm
pittbul píše:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Performance-chip-BMW-E31-E32-E34-V8-326HP-480Nm_W0QQitemZ320225538506QQcmdZViewItem?hash=item320225538506
Ty hodnoty vypadají dost dobře, hlavně ten krouťák !
O tomhle chipu mluvíš ?
Napsal: pon 10.03.2008 07:17
od Fugo
těm hodnotám bych až tak nevěřil, u N/A motoru je max přírůstek 10% a reálnej bude tak nějak do 5%.
Napsal: úte 11.03.2008 00:12
od pittbul
Storm píše:pittbul píše:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Performance-chip-BMW-E31-E32-E34-V8-326HP-480Nm_W0QQitemZ320225538506QQcmdZViewItem?hash=item320225538506
Ty hodnoty vypadají dost dobře, hlavně ten krouťák !
O tomhle chipu mluvíš ?
ano o tomto cipe
Napsal: úte 11.03.2008 02:19
od Storm
Jestli ten chip měkdo má, tak by mně docela zajímal aspoň subjektívní dojem, navýšení o 40 HP a 80 Nm se mi přece jenom zdá z říše fantazie, renomovaní zahraniční úpravci garantují navýšení v řádech 5 - 7 %, Fugo má v tom pravdu.
Takže jestli ho někdo má, budu rád za více info

Napsal: stř 12.03.2008 20:53
od pittbul
ja ho mam a bol som na brzde ale s automatom je to trosku problem nie kazdy ho vie zmerat lebo im vzdy podradi. Ale ten narast vykomu je teda neni noc ak vobec znatelny.

Ale obmedzovac maximalky je von ako som uz pisal a aj otacky toci o nieco viac povodne okolo 6500 a teraz 7000 ale pri automate mi to je jedno lebo prevodovka preradi aj tak skor akurat na 5prevod. stupni to ma zmisel ak ovsem nepouzivam manualne preradovanie ale to je zbytocne. Ale porovnam to na sprinte s chalanom s ktorim viem presne ako koncime tak potom napisem

Napsal: stř 12.03.2008 22:58
od Storm
Díky za super reálnou recenzi, na výsledek tvého testování a porovnávání na sprintech se těším !

Napsal: čtv 13.03.2008 06:57
od Fugo
měření výkonu s automatem není až takový problém pokud má automat M režim, pak se tam dá přímý převod což u mě je 3 a u tebe asi 4 a automat nepodřadí a ani nepřeřadí výš.
Napsal: čtv 13.03.2008 19:09
od pittbul
no ja mam novsi typ prevosovky co sa daval chvylku aj do e38 je to adaptabilna a ja mam len S a A prepinac
Napsal: čtv 13.03.2008 19:45
od Storm
Tak mně kluci vrtá hlavou, proč chcete zrušit omezovač rychlosti ? Proč to chci já ? K tomu jsem se už veřejně několikrát přiznal, chci to skusit, ve stylu M5, Alpina, 300 Km/h, jestli ovšem bude kde

, proč vy ?
Nebo proč lidi chipujou, upravujou, zvedají výkony svých motorů ? Je to vážně jenom proto, aby zrychlili mezi padesátkou a stotřicítkou ?
Možná je to OT, snad jsem mněl udělat tomuto tématu samostatný topic.
Napsal: pát 14.03.2008 11:34
od 540david
Protože na 250km/h se dostane i Golf GTI! Samozřejmně že člověk musí jet tak aby to zvládnul, ale opravdu mě naštve že tachometr v pohodě dojede na 260 a pak se zastaví. Stejně jako 530i!!

Napsal: pát 14.03.2008 12:24
od Fugo
tak ta si musíte dát tacho z 750 ta má do 290 nebo M5 ta má tuším 310

Napsal: pát 14.03.2008 13:11
od Storm
Chce někdo z vás aspoň skusit, jet přes těch 250 Km/h, nebo kolik to pojede ? Přiznejte se někdo

, ať nenádavají jenom mně !
Ano tacho M5 má do 300 Km/h, Alpina do 320 Km/h, já mám z 535 tam je do 280 Km/h

Napsal: pát 14.03.2008 13:21
od Fugo
moje max. ještě bez přeplňování byla 260km/h, samozřejmě po rovině. Pak byla zatáčka a tak jsem nechtěl riskovat, bylo to v 6 hod ráno v sobotu na prázdné dálnici.
Napsal: pát 14.03.2008 17:28
od 540david
Já nechci dát peníze za to ,že můžu vykládat jak nemá moje auto omezovač!! 250 v dnešní době neni žádná rychlost. 99.9% lidí někdy zkoušelo max. svýho BMW. Jet 250 a víc samozřejmně!!, ale pouze na volný dálnici (nebo rovný okresce). Jezdím Praha- Rozvadov a jsou místa, kdy jde jet bez problémů i více a provoz je nulovej max 1 kamion.