Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 06.06.2013 09:04
od jarda
On netvrdí, že BSR jsou podvodníci, tvrdí, že je podvodník ten, kdo "nahrává" jejich soft od auta jen přes diagnostickou zásuvku.
(já nevím, jen překládám

)
Napsal: čtv 06.06.2013 09:41
od blackwhit
jarda píše:On netvrdí, že BSR jsou podvodníci, tvrdí, že je podvodník ten, kdo "nahrává" jejich soft od auta jen přes diagnostickou zásuvku.
(já nevím, jen překládám

)
ale ten soft se takhle standardně nahrává...

Napsal: čtv 06.06.2013 09:58
od motorpower
Z tohoto je vidět, jak se v tomto málokdo orientuje.
Kamarád u nich byl, standardní vybavení na vysoké úrovni v rukou proškolených diletantů. Což to je i ve značkových servisech.
Způsob aplikace je víc než prapodivný. Navíc na auto, které ani neviděli.
Dost často úpravy odmítám, vzhledem ke stavu vozidla. A rozhodně stav vozu je rozhodující faktor, zda budu upravovat a na jakou hodnotu.
Pokud někdo máte tuto úpravu, přijeďte na brzdu.
ABC znáte určitě všichni, před 10 lety dělali úpravy za 80tis a tvářili se/ podobně jako BSR/ , že tomu rozumí. Dnes už všichni víme o co šlo.
Podobnost čistě náhodná...
Napsal: čtv 06.06.2013 10:03
od jarda
No něco tak nahrát jde a něco nejde... k některým prasečinkám jdou některé čipy ukecat i přes diagnostickou zásuvku, ale všechny zábrany padají až při troše fyzického násilí

Napsal: čtv 06.06.2013 10:24
od blackwhit
jarda píše:No něco tak nahrát jde a něco nejde... k některým prasečinkám jdou některé čipy ukecat i přes diagnostickou zásuvku, ale všechny zábrany padají až při troše fyzického násilí

myslel jsem tím, že standardně BSR soft se takhle nahrává. Je mi jasný, že další způsob, jak dělat úpravy, je fyzické násili..

Napsal: čtv 06.06.2013 10:40
od FreeMaroStyle
motorpower píše:Z tohoto je vidět, jak se v tomto málokdo orientuje.
Kamarád u nich byl, standardní vybavení na vysoké úrovni v rukou proškolených diletantů. Což to je i ve značkových servisech.
Způsob aplikace je víc než prapodivný. Navíc na auto, které ani neviděli.
Dost často úpravy odmítám, vzhledem ke stavu vozidla. A rozhodně stav vozu je rozhodující faktor, zda budu upravovat a na jakou hodnotu.
Pokud někdo máte tuto úpravu, přijeďte na brzdu.
ABC znáte určitě všichni, před 10 lety dělali úpravy za 80tis a tvářili se/ podobně jako BSR/ , že tomu rozumí. Dnes už všichni víme o co šlo.
Podobnost čistě náhodná...
Odkud jsi?? Klidně bych do toho šel, pokud bys nabídl zkoušku tvého software na 30minut k vyzkoušení a pak nahrání originálního software.
S tím že bych to samé udělal i u BSR a u tebe změřil.
Je jasné, že když BSR má systém nastavený tak, že prodej v CZ zprostředkovávají "distributoři" jako například Volvo, různé autoservisy, tak o tom nebudou vědět asi tolik co přímo ve fabrice a v pobočkách BSR přímo. Že to budou jen proškolení prodejci a tím to končí.
A se stavem vozidla se snad musí počítat vždy... že když budeš chtít upravovat software ve 450 000km (což u nás má snad každé starší auto, jen na tachometru nemívají více než 150 000km

)tak ti nikdo záruku nedá. Proto dávají záruku na auta stará maximálně 4roky a nebo do 120 000km.
Což je pro ně OK, protože nikdo normální většinou za úpravu software 24oookč nedá, pouze ti co si koupí novější auta a taková částka za zvýšení výkonu pro ně problém není.
Napsal: čtv 06.06.2013 13:17
od motorpower
Moje hypotézy jsou jedna věc a skutečnost druhá, rád se jim i omluvím, ale zatím jsem od nich měřil jedno auto a zavánělo originálem. Test jsem slíbil a to platí, úprava ode mě buď parametry mít bude, nebo nebude. Pokud bude, tak to i funguje. Přehrátí sw, není tak jednoduché, abych s nějakými pokusy trávil odpoledne. Ale nestalo se, že by někdo byl nespokojen.
To i z důvodu, že hodně uživatelů využívá vůz/ kvůli spoření a neznalosti/ mimo funkční rozsah otáček. Po rozboru grafu s brzdy se dá tomuto předejít.
Napsal: pon 10.06.2013 13:10
od blackwhit
tak koukam, ze moc lidi chipovanou 1er nemá...:-/
Napsal: pon 10.06.2013 13:41
od FreeMaroStyle
Víš jak to je, kdo chce výkon asi už nad tím uvažoval při koupi a koupil si 120d ale takových kdo chtěl jezdit na spotřebu s malým výkonem, ale teď by chtěl vyšší výkon jako my dva moc není
Já ti radím najdi bouračku 120d, kup IC, trysky a turbo, vyměň to a přehraj software ze 120d a pak až popřípadě řeš chip ať to za něco stojí

Napsal: pon 10.06.2013 13:46
od blackwhit
nejsem závodník, ale chci čas od času bezpečně předjet a k tomu mi, myslím, bohatě stačí i přemapování řídící jednotky. Taky sem se původně teda koukal po 120d, ale protože jsem měl zkušenost s chipovanou 118d a byla dobrá nabídka na 118d, šel jsem do toho s tím, že chip pořídím. Ještě mě zaujala firma diesel power, kterou všichni chválí, je to s brzdou a cena je rozumná (oproti BSR)
Napsal: pon 10.06.2013 15:24
od FreeMaroStyle
Ano, když jsem měl VW Golf IV, tak jsem byl rozhodnut pro DieselPower, nakonec jsem to nestihl a chtěl jsem BMW, ale to už váhám, protože přeci jen upravují převážně VAG, semtam nějaké BMW, ale víš jak to je. Každopádně zkus to pořešit co nejdřív a napsat hodnocení a zkušenosti!

Napsal: pon 10.06.2013 16:16
od blackwhit
FreeMaroStyle píše:Ano, když jsem měl VW Golf IV, tak jsem byl rozhodnut pro DieselPower, nakonec jsem to nestihl a chtěl jsem BMW, ale to už váhám, protože přeci jen upravují převážně VAG, semtam nějaké BMW, ale víš jak to je. Každopádně zkus to pořešit co nejdřív a napsat hodnocení a zkušenosti!

že bych zrovna já šel na pokus, jo?

to je výbornej plán!

)
Napsal: úte 18.06.2013 04:51
od dali_b
Mám upravenou 120d a po zkušenostech, který jsem s tím absolvoval bych do žádnýho instantního softu nešel. Ani BSR, ani nic jinýho.
Při brždění se ukázalo, že váha vzduchu nedává správný hodnoty a nešlo to doladit. Pokračovalo se až po výměně váhy. Auto strávilo na brzdě víc jak 10h a bylo provedeno asi 12 měření. Výsledek je 427Nm, 196k, nad 400Nm to je v rozmezí zhruba 1650-3200ot.
Napsal: úte 18.06.2013 06:28
od blackwhit
A kde si to delal?
Napsal: úte 18.06.2013 11:21
od dali_b
DieselPower
Napsal: úte 18.06.2013 12:22
od blackwhit
taky jsem pro ně více-méně rozhodlej...
Napsal: úte 18.06.2013 12:51
od dali_b
Zvažoval jsem to dlouho, přelouskal půlku jejich fóra + řadu dalších. Promluvil s lidma kde co upravovali, ověřil si, že umí i bawa. Jsem spokojen s výsledkem i s průběhem úpravy. Vyskytli se problémy, který ochotně řešili a vyřešili.
Napsal: úte 18.06.2013 13:29
od blackwhit
dali_b píše:Zvažoval jsem to dlouho, přelouskal půlku jejich fóra + řadu dalších. Promluvil s lidma kde co upravovali, ověřil si, že umí i bawa. Jsem spokojen s výsledkem i s průběhem úpravy. Vyskytli se problémy, který ochotně řešili a vyřešili.
jsem na tom úplně stejně, čtu, googlim, diskutuju...

Napsal: úte 06.05.2014 17:26
od dali_b
Tak ještě proběhly dvě úpravy.
1. odstavení EGR. Zásadně se vylepšilo ovládání motoru v nízkých otáčkách a při částečném zatížení. reakce jsou rychlejší, odezva na pohyb plynu jednoznačná.
2. Přemapování, "zkrácení" plynu pro rychlejší nástup.
Teď to považuju za komplexně vyladěný, už se to svým chováním, ochotou spolupracovat v nízkých otáčkách a reakcích na plyn spíš blíží beznínu než seriový naftě.