Na Facebooku běží akce, že si můžete auto vyzkoušet, přijedou až k vám před dům a povozíte se. Samozřejmě jsem neváhal a před chvíli jsem si auto projel.
No...
Měl jsem před jedničkou Audi a kdo tady nade mnou poznamenal, že je to cesta k audi, tak má skoro pravdu.
Jel jsem ve 118d - sport line. (Sám mám doma 120d před-facelift)
Bez vnitřního M-paketu do tý nový jedničky ani nesedejte. Volant je tenounkej, lehounkej, přeposilovanej jak v audi. Řadící páka je kus plastu jak pro panenky, řazení jde tak moc lehce, že skoro nevíte, že něco řadíte. Pocit je šílenej, jestli někdo tvrdil, že jednička je pro ženský, tak teď už to platí na 100%!
Místo u řidiče mi přišlo mnohem stísněnější, než v mý starý jedničce. Prý to papírově tak není, ale pocitově to tak bylo. Pravděpodobně je to tím, že se na vás hrne hromada techniky ze všech stran. Je to jak malý UFO. Všude něco digitálního
Středový panel se mi docela líbil, ale přišlo mi, že teď už je to jak v audi a5-a6...
Co se změnilo hodně je prostor vzadu pro pasažéry, je tam víc místa, je to komfortnější, má to vlastní výdechy klimatizace atd.
Pocity z jízdy... no... jezdí to pěkně, to zas ne, že ne. Všechno za vás dělá elektronika. S automatem to může být fakt hodně dobré městské auto. Spotřeba nízká, komfort vysoký, řízení jak u Audi (to jediný mi fakt vadilo) a design pěkný

Co jsem se bavil s klukem, co s tím přijel, tak prý M-paket už mají v katalogu, co jsem viděl, tak tam jde i M-paket podvozek, tak myslím, že to auto půjde upravit, aby si ho člověk ještě pořádně užil

V globálu nemůžu říct, že by to bylo špatný auto, jen je prostě jiný a jinak zaměřený. Na každodenní jízdu do práce pořád ideální.
Jestli jste z Prahy, tak si ho můžete zdarma zkusit. Mají dvě varianty - Urban line a Sport line. Prý vnitřně rozdíl žádný, jediný rozdíl je design.