Stránka 2 z 2
Re: G20/G21 Podvozek
Napsal: ned 04.04.2021 18:41
od LiborX50dM
tak s DSC on těžko mužeš jet na limitu auta.
já absolutně nevím proč bys měl hýbat volantem v zatáčce, prostě si nastavím poloměr, který max na apexu změniím a pálím plnej a prostě volantem už se prakticky nehýbe.
Re: G20/G21 Podvozek
Napsal: ned 04.04.2021 18:49
od pavproch
Já nikdy ale nepsal o jízdě na limitu.
Ty malůvky jen ukazují, jak jsem s e91 (xDrive) projížděl zatáčky a jak je jezdím s e90 rep s e89 (rwd).
Re: G20/G21 Podvozek
Napsal: ned 04.04.2021 20:28
od Hanz
Pokud nejedeš na limitu, Dsc je on, pak musíš mít něco s geo, jinak to není dost dobre možný... užovka může být leda tím, že se ti mění úhel/stopa při propruzeni, tzn. vůle nebo ohnuté rameno (mimo linearní rozsah standardní geo/vedení kola)...
Re: G20/G21 Podvozek
Napsal: pon 05.04.2021 15:24
od pavproch
Obě auta (m4Zlik e89 a brambor2 e90) jsou podvozkově ve 100% stavu, určitě tam nikde nejsou žádné vůle, vše tipťop. Je ale pravda, že brambor2 dělá tu užovku mnohem výrazněji než m4Zlik, ten jede zatáčku skoro tak klidně a "po kolejích" jako jezdívala e91 xDrive blahé paměti.
Lámu si s tím hlavu, co brambora2 mám (2 roky), ale ještě sem nepřišel nato, co tu užovku u něj způsobuje. A zajímavé je, že tu užovku dělal úplně stejně na m-paket podvozku (square setup 18") i fčíl (///M3 ramena, ///M3 silenbloky, Koni, HR Sport pružiny, staggered 18").
Při parkování občas lupe v převodce řízení, tak asi časem zkusím vyměnit ještě i tu za novou OEM.
Re: G20/G21 Podvozek
Napsal: pon 05.04.2021 20:08
od MattyX
zkus si zkontrolovat volantovou tyč ... teď jsem jednu měnil co měla asi tak 2cm vůli

Každopádně to co vyznačuješ není vlastnost, ale problém (auta a nebo řidiče

)
Re: G20/G21 Podvozek
Napsal: stř 07.04.2021 14:45
od Hertl
LiborX50dM píše:a není lepší koupit třeba Fko 340i než Gčko 320D?
Vzhledem k tomu ze F30 bylo nejhur hodnocene auto od bmw tak jsem nad tim nepremyslel ...
Re: G20/G21 Podvozek
Napsal: stř 07.04.2021 15:31
od LiborX50dM
jako že by byla novější generace lepší než předchozí? to se moc nestává a rozhodně ne po roce 2000.
rozhodně bych radši jezdil s F30 340i v plné než v G20 320d v hadru
Re: G20/G21 Podvozek
Napsal: stř 07.04.2021 21:42
od Henry_E90
Jako neříkám, že bych raději G20 320d než to Fko 340i, ale spíš bych prostě nekoupil ani jedno (respektive přišetřil na to G20 3/440i). Že jsou G lepší než F generace je dost možné. U 5er už to potvrdilo spousta lidí, co se s autem nejen svezla, ale řeší i techniku. Nemyslím teď vrzání interiéru a spolehlivost motorů, ale jízdní projel, především podvozek a řízení. Třeba F10 má tragickou pověst, zatímco G30 se jeví skvěle (já zkoušel 540i a fakt bych si to klidně koupil).
Re: G20/G21 Podvozek
Napsal: čtv 08.04.2021 06:04
od LiborX50dM
jenže cena G20 320d vs G20 340i je dvojnásobek.
Re: G20/G21 Podvozek
Napsal: čtv 08.04.2021 09:20
od ludekk
Myslím že 340i je pro člověka co reálně uvažuje o 320d trochu extrém, přece jen, ne každej potřebuje mít 300+ koní. Osobně bych spíše zvážil šestiválec 330d, ten cenový rozdíl by nemusel být tak velký.
Co se týče původního dotazu, přidám pár svých postřehů po roce ježdění s M340i. Klidně bych hledal auto, co má klasický podvozek (ne M-sport). On i ten klasický podvozek je tvrdší (kupříkladu vůči nějaké Audi, Passatu) a nějaké ,,sportovní“ ježdění na poměry výkonu 320d ten podvozek bez problému zvládne. Popřípadě adaptivním podvozkem taky nic nezkazíš, jen ty náklady na servis budou posléze určitě větší. Co se týče komfortu jízdy, hodně dělají pneumatiky a hlavně tlak! BMW doporučuje 2,8 bar, jezdil jsem nějakou dobu s 2,4 a je to neuvěřitelný rozdíl. Dále rozdíl komfortu 18“ vs 19“ je skoro nulový.
Po roce ježdění s x-drive bych se bez něj klidně obešel.
Ale nejlépe bych ti poradil si ty auta půjčit a vyzkoušet, 3er předváděčku má každý prodejce.
Re: G20/G21 Podvozek
Napsal: ned 11.04.2021 17:03
od Hertl
ludekk píše:Myslím že 340i je pro člověka co reálně uvažuje o 320d trochu extrém, přece jen, ne každej potřebuje mít 300+ koní. Osobně bych spíše zvážil šestiválec 330d, ten cenový rozdíl by nemusel být tak velký.
Co se týče původního dotazu, přidám pár svých postřehů po roce ježdění s M340i. Klidně bych hledal auto, co má klasický podvozek (ne M-sport). On i ten klasický podvozek je tvrdší (kupříkladu vůči nějaké Audi, Passatu) a nějaké ,,sportovní“ ježdění na poměry výkonu 320d ten podvozek bez problému zvládne. Popřípadě adaptivním podvozkem taky nic nezkazíš, jen ty náklady na servis budou posléze určitě větší. Co se týče komfortu jízdy, hodně dělají pneumatiky a hlavně tlak! BMW doporučuje 2,8 bar, jezdil jsem nějakou dobu s 2,4 a je to neuvěřitelný rozdíl. Dále rozdíl komfortu 18“ vs 19“ je skoro nulový.
Po roce ježdění s x-drive bych se bez něj klidně obešel.
Ale nejlépe bych ti poradil si ty auta půjčit a vyzkoušet, 3er předváděčku má každý prodejce.
Na to ted cekam, bohuzel asi to jeste nejaky ten den potrva, neni moc ochoty v teto dobe na projizdky od prodejcu ...