Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
PM si to změří, to není problém. když koupíš novou tak taky není plně nabitá
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
To jsem netusil, ze neni nova uplne nabita. Kdysi to tak byvalo, ze se musela po koupi uplne nabit, ale ted nekde psali, ze uz to neni potreba.
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
Na chyby ještě kouknu.
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
Rozlišoval by som medzi registráciou výmeny batérie a konfiguráciou kapacity batérie.
Autu vieš povedať, koľko Ah má batéria, ktorú doň dávaš pri výmene.
Moja 745ka išla zo 110Ah na 100Ah, ale konfigurácia batérie nebola vykonaná, iba registrácia výmeny. Auto sa potom 100Ah snažilo dotlačiť na kapacitu 110Ah.
Časté hlášky "Recharge battery", a nakoniec "Alternator fault" (možno náhoda).
Problémy vyriešil nový alternátor, tak akumulátor a korektný retrofit 95Ah AGMky.
P.
Autu vieš povedať, koľko Ah má batéria, ktorú doň dávaš pri výmene.
Moja 745ka išla zo 110Ah na 100Ah, ale konfigurácia batérie nebola vykonaná, iba registrácia výmeny. Auto sa potom 100Ah snažilo dotlačiť na kapacitu 110Ah.
Časté hlášky "Recharge battery", a nakoniec "Alternator fault" (možno náhoda).
Problémy vyriešil nový alternátor, tak akumulátor a korektný retrofit 95Ah AGMky.
P.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
to si spíš myslím že tomu vadilo že tam nebyla AGM baterka, ta je pro e65 tak nějak základ.
správná registrace je sice důležitá, ale to auto stejně přijde na to že to není 110ah změřením kapacity
správná registrace je sice důležitá, ale to auto stejně přijde na to že to není 110ah změřením kapacity
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
No podľa mňa si môj Power Modul checkol aktuálnu kapacitu, a tú sa snažil dotlačiť na tých 110Ah, takže reálne ničil batériu a alternátor. Má kódovací index asi C03. Možno tá logika kontroly max kapacity batérie prišla až s novším HW (C04, C05).
To AGMko - má inú charakteristiku dobíjania ako klasika. Nie je mi jasné, ako retrofit AGM (servisná funkcia v ISTA-e) prekonfiguroval (FW sa neaktualizoval) môj starý PM tak, aby vedel fungovať s AGMkou (keď pre ňu nemá podporu), ale funguje to.
P.
To AGMko - má inú charakteristiku dobíjania ako klasika. Nie je mi jasné, ako retrofit AGM (servisná funkcia v ISTA-e) prekonfiguroval (FW sa neaktualizoval) môj starý PM tak, aby vedel fungovať s AGMkou (keď pre ňu nemá podporu), ale funguje to.

P.
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
Hlavně díky JaraXovi, že se dám svoje know-how. Jen pro prdel dneska ráno sednu do auta, otočím fukar naplno a samozřejmě jede na omezený výkonhoran píše:Kabyr, Jarax: klobouk dolů. Bylo to přesně jak píšete. Zaregistroval jsem znovu baterku a opět foukam naplno. Poznatek je, že jsem při odjezdu z práce zkusil zaregistrovat baterku Boschem, proběhla, ale stejně se nic nezměnilo. Až inpou to pomohlo.
Teď další otázka. Pokud jsem se dostal do fáze omezování spotřeby energie, tak co mám teď udělat? Mám vyměnit baterku? Nebo se zaměřit na dobíjení?



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
asi vir 
kabyre zítra jedu Uhlířské Janovice, tak snad nechytnu taky vir, zavři auto do garáže!

kabyre zítra jedu Uhlířské Janovice, tak snad nechytnu taky vir, zavři auto do garáže!
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
Samotna reg je hlupost, treba novu bat + a az potom registraciu, PM je velmi sofistikovana vec, precizne meria napätie, prudy atd. a pozna pomocou vypoctov SoC ze stara bat je KO a aktivuje load power reduction, co je napr. aj to obmedzenie otacok vetraku. Sam som si tym presiel uz davno. E65 je narocna na spotrebu energie, uz po zapnuti kluca ma auto odber cca 15-20Amp. Po vymene za novu kvalitnu AGM vsetko maka. Ak chcete aby to islo riadne a dlho, treba kupit orig BMW AGM bat, vsetok aftermarket je odpad, bez ohladu co tu kto tvrdi.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
tak za prvé Exide EK950 funguje dobře, ty origo baterky už jsou stejně jen přebal, už to není ta origo baterka co vydržela 14 let.
a za druhé, i u nové dobré baterky se může stát že si špatně spočítá kapacitu, viděl jsem to několikrát, když se v autě nějaká jednotka neuspává, auto ju odpojí a po hodně odpojení blbě spočítá kapacita a je třeba znova registrovat.
a za druhé, i u nové dobré baterky se může stát že si špatně spočítá kapacitu, viděl jsem to několikrát, když se v autě nějaká jednotka neuspává, auto ju odpojí a po hodně odpojení blbě spočítá kapacita a je třeba znova registrovat.
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
Netaraj, a nepresviedcaj tu furt ludi, ktori su vedomostami uplne inde... EK950 som mal, je to obyc shit, po cca 4r KO, teraz mam orig BMW a drzi ovela lepsie. Ta exide nemala ani nova, riadne nabita taky startovaci prud, ako ma orig BMW bat, mala vyssi Rs.
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
Jenze ty mas zkusenost s jednim konkretnim kusem, Jarax s podstatne vetsim mnozstvim. Snejk je tam dava taky. Mohl jsi mit smulu na kus.
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
Na to si ako dosiel ? Ja som tych aut riesil troska viac, a viem velmi dobre o com pisem.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
a ty si běž ty svoje nesmysly vykládat na slovneskej klub.PetoK píše:Netaraj, a nepresviedcaj tu furt ludi, ktori su vedomostami uplne inde... EK950 som mal, je to obyc shit, po cca 4r KO, teraz mam orig BMW a drzi ovela lepsie. Ta exide nemala ani nova, riadne nabita taky startovaci prud, ako ma orig BMW bat, mala vyssi Rs.
já těch baterek vyměnil už skoro stovku a na reklamaci šli dvě! většina dodnes jede. a ten nesmysl že jak PM vypočítá nizkou kapacita = že je nízká kapacita je taky nesmysl, dost se nechá zmást tím odpojováním.
řešil jsi víc E65 jako já? to bych chtěl vidět. a kolik stovek jich řešil Snejk? a co myslíš že Snejk dává za baterky?
- kawaman
- Registrovaný
- Příspěvky: 1146
- Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
- Bydliště: Český Těšín
- Klubové ID: 3927
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
Moje vydržela 2 roky a měsíc.. asi jsem měl smůlu
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
však tebe jsem počítal, stejně tak Wizardeada,
origo baterka je zbytečně předražená, stejně jako origo ramena atd.
samozřejmě jsou díly které jen origo, ale nemužeš dávat vše jen origo. to pak chápu jak všude PetoK píše jak je E65 drahá na servis
origo baterka je zbytečně předražená, stejně jako origo ramena atd.
samozřejmě jsou díly které jen origo, ale nemužeš dávat vše jen origo. to pak chápu jak všude PetoK píše jak je E65 drahá na servis
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
Kde to ja pisem ??? Kazde BMW, a zvlast 7er je drahe na servis, ked ti nestaci odpad, a pouzivas riadne diely, nie shity, ktore ledva vydrzia zaruku...
A nemusis mi vysvetlovat, co a ako pouzit, nie jeden clovek sa presvedcil, ze kupa nonOEM dielu aj tak iba oddiali kupu OEM.
A nemusis mi vysvetlovat, co a ako pouzit, nie jeden clovek sa presvedcil, ze kupa nonOEM dielu aj tak iba oddiali kupu OEM.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
jako všecko dáváš OEM?
když teče vakuovka, tak místo sady o-kroužku za 500kč dáš novou vakuovku za 8k?
když je vůle v řízení tak místo repasu za 10k dáš nové za 50k? ramena dáváš origo?
kdybych dával vše origo tak nemám polovinu zákazníků, protože by to prostě neuživili.
sorry. ale nemám na to nervy. hádejte se tu sami, takový samí zkušení borci, PetoK a filozof
když teče vakuovka, tak místo sady o-kroužku za 500kč dáš novou vakuovku za 8k?
když je vůle v řízení tak místo repasu za 10k dáš nové za 50k? ramena dáváš origo?
kdybych dával vše origo tak nemám polovinu zákazníků, protože by to prostě neuživili.
sorry. ale nemám na to nervy. hádejte se tu sami, takový samí zkušení borci, PetoK a filozof

Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
Nie, ale kriticke, problemove, namahane diely vzdy OEM. Z nahrad som sa davno vyliecil
A neviem ci necitas, Filozofa som uz viackrát navrhol poslat dpc, akurát modi to akosi ignoruju
A neviem ci necitas, Filozofa som uz viackrát navrhol poslat dpc, akurát modi to akosi ignoruju