paveld píše:To číslo 2 je ke klíči na svíčky, kola se s tím fakt nenasazují

.
Ale kde že. Je to páka na otočení svíčky ale zároveň ten plastovej konec můžeš strčit do dirky na šroub kola a pomocí toho pak nasadit kolo, protože je těžký ho nasadit tak aby jsi se trefil přímo na dirky.
http://bimmertips.com/oem-bmw-wheel-ali ... -tool-kit/
https://www.youtube.com/watch?v=WYk9GMDL0Ro
Ale asi protože je to součásti taky na svíčky tak to do dieslů nedávali. Doufám že se mi podaří to najít v nějakým vraku, hodilo by se to.
paveld píše:Vyměň to za E36, ta je v tomhle dál a podobně nevychytaný věci nemá, víčko nádrže funguje, tlačítka jsou také ok a žárovky bez problému... těch pár let zpátky si s tím dali asi ještě víc záležet

.
Mně e46 stačí já jen tak nadávám na prkotiny který se už nedají změnit.

Jsem s tím spokojenej, není rezavý a mám ho opravený a odzkoušený, kupovat starýho zajíce v pytli a začínat zase od 0 se mi nechce. Prodal bych ho jenom kdybych chtěl koupit pořádej benzínovej motor, jenže já nikam nejezdím na to abych potřeboval živit nějakej 3 litr.

A oproti druhým autům je to ještě super, díly jsou levný a skoro všechno si opravíš v podstatě sám golou. V takovým VW Passatu ze stejnýho roku jak tady bylo řečeno je tolik problémů že o tom ani nebudu začínat mluvit.

No a použitý škodovky stojí stejně jako taková e46, díly na to stojí stejně, nemá to ani motor, ani vzhled, ani výbavu a plno věcí se tam opravuje složitěji než na BMW. Tak že zlatý e46, já si ho nechám ještě hooodně dlouho.
