Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e66 750Li - štítek s tlaky pneu
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2213
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: e66 750Li - štítek s tlaky pneu
Jaraxi a jsk bys nam tady shrnul vyhody a nevyhody runflat? Pro lidi, kteri nevedi co zvolit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: e66 750Li - štítek s tlaky pneu
Runflat ti podstatně líp ochrání ráfek, díky tuhé bočnici je auto jistější, přesnější (viz. Kurevtor) - ale jen na dobré cestě. Na dírách naopak víc odskakuje.
Nevýhody jsou hlavně snížení komfortu, je to jako o dva palce větší kolo s obyčejnou pneu, hmotnost a potom cena.
Nevýhody jsou hlavně snížení komfortu, je to jako o dva palce větší kolo s obyčejnou pneu, hmotnost a potom cena.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: e66 750Li - štítek s tlaky pneu
u té sedmičky jsem zvědavej co kdo řekne ale u 5er a 3er to lidi vyhazují a mění protože z 90procent na to každej nadává.
Výhody jsou jasné. Praskne či prorazí se pneu tak to auto jede ještě stovky km v pohodě např domů nějakou omezenou rychlostí do kila cca.
Ale stím že chce někdo pohodlí a měkkou limuzínu je to spíše na škodu.
Moc by mě zajímalo kolik lidí v 7er e65 nebo Fku jezdí na RTF cílevědomě a ne omylem nebo že to tak koupil.
Výhody jsou jasné. Praskne či prorazí se pneu tak to auto jede ještě stovky km v pohodě např domů nějakou omezenou rychlostí do kila cca.
Ale stím že chce někdo pohodlí a měkkou limuzínu je to spíše na škodu.
Moc by mě zajímalo kolik lidí v 7er e65 nebo Fku jezdí na RTF cílevědomě a ne omylem nebo že to tak koupil.
Re: e66 750Li - štítek s tlaky pneu
Na F ich bude nepomerne viacej kedze tam uz rezerva nebude..
Re: e66 750Li - štítek s tlaky pneu
Tanner: no ale porad odstakuje RF s EDC comfort mene nez non-RF s EDC sport
alespon to je moje zkusenost...
adam: rozhodni se podle kol.... mas-li nejaky co klidne nekde sedres o obrubnik tak je jedno co das, ale mas-li treba hezky nalakovany style 95 (jako ja
) tak tam ta hrana jde pres gumu a proste obrubnik ti to kolo zlikviduje, kdezto s RF jsi v pohode... ale jinak dej na zadek klidne non-RF, ta pretacivost sedmicky je na zadni naprave je zabavna a na sedmicce krasna...

adam: rozhodni se podle kol.... mas-li nejaky co klidne nekde sedres o obrubnik tak je jedno co das, ale mas-li treba hezky nalakovany style 95 (jako ja

- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2213
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: e66 750Li - štítek s tlaky pneu
Ja tam mam styling 149, mam je trochu odreny, ale zase jsem je chtel pres zimu opravit. Takze si dam runflaty jenom na pravou stranu kde to je k obrubniku a vyhral jsem.
Re: e66 750Li - štítek s tlaky pneu
jako vtip dobry, ale nemyslis to vazne, ze ne? 

- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: e66 750Li - štítek s tlaky pneu
Adam vtipkuje ....toto by nevymyslelo ani dítě ...




Re: e66 750Li - štítek s tlaky pneu
soukupadam: normalne obejdi auto a kde je odrenej disk, tak tam flakni runflat a mas vyreseno. Zase kdyz si vezmu, ze casto ma kazda pneu jinej tlak, od vyroby jinou vahu, kvuli vyvazeni pak taky, tlumice taky netlumi uplne stejne, tak uz je to jedno, ze budes mit nejakou gumu s RF. Ted se uplne cejtim jak filozof, co sem to vymyslel 

- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2213
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: e66 750Li - štítek s tlaky pneu
Tak to byl samozřejmě vtip. Ale to, že nam na předku runflat a vzadu obyč vtip nebyl. Chci koupit nové pneu před dovolenou, tak přemejšlim jestli všechny runflat nebo všechny obyč.