Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e66 750Li - štítek s tlaky pneu

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2213
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

Re: e66 750Li - štítek s tlaky pneu

#21 Příspěvek od soukupadam »

Jaraxi a jsk bys nam tady shrnul vyhody a nevyhody runflat? Pro lidi, kteri nevedi co zvolit.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 3633

Re: e66 750Li - štítek s tlaky pneu

#22 Příspěvek od TANN3R »

Runflat ti podstatně líp ochrání ráfek, díky tuhé bočnici je auto jistější, přesnější (viz. Kurevtor) - ale jen na dobré cestě. Na dírách naopak víc odskakuje.
Nevýhody jsou hlavně snížení komfortu, je to jako o dva palce větší kolo s obyčejnou pneu, hmotnost a potom cena.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

Re: e66 750Li - štítek s tlaky pneu

#23 Příspěvek od Filozof »

u té sedmičky jsem zvědavej co kdo řekne ale u 5er a 3er to lidi vyhazují a mění protože z 90procent na to každej nadává.

Výhody jsou jasné. Praskne či prorazí se pneu tak to auto jede ještě stovky km v pohodě např domů nějakou omezenou rychlostí do kila cca.
Ale stím že chce někdo pohodlí a měkkou limuzínu je to spíše na škodu.

Moc by mě zajímalo kolik lidí v 7er e65 nebo Fku jezdí na RTF cílevědomě a ne omylem nebo že to tak koupil.
Michal595
Registrovaný
Příspěvky: 1071
Registrován: úte 24.01.2017 23:04

Re: e66 750Li - štítek s tlaky pneu

#24 Příspěvek od Michal595 »

Na F ich bude nepomerne viacej kedze tam uz rezerva nebude..
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: e66 750Li - štítek s tlaky pneu

#25 Příspěvek od kurevtor »

Tanner: no ale porad odstakuje RF s EDC comfort mene nez non-RF s EDC sport :D alespon to je moje zkusenost...

adam: rozhodni se podle kol.... mas-li nejaky co klidne nekde sedres o obrubnik tak je jedno co das, ale mas-li treba hezky nalakovany style 95 (jako ja :D) tak tam ta hrana jde pres gumu a proste obrubnik ti to kolo zlikviduje, kdezto s RF jsi v pohode... ale jinak dej na zadek klidne non-RF, ta pretacivost sedmicky je na zadni naprave je zabavna a na sedmicce krasna...
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2213
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

Re: e66 750Li - štítek s tlaky pneu

#26 Příspěvek od soukupadam »

Ja tam mam styling 149, mam je trochu odreny, ale zase jsem je chtel pres zimu opravit. Takze si dam runflaty jenom na pravou stranu kde to je k obrubniku a vyhral jsem.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: e66 750Li - štítek s tlaky pneu

#27 Příspěvek od kurevtor »

jako vtip dobry, ale nemyslis to vazne, ze ne? :D
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

Re: e66 750Li - štítek s tlaky pneu

#28 Příspěvek od Filozof »

Adam vtipkuje ....toto by nevymyslelo ani dítě ... :smich2: 8-O :driver:
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

Re: e66 750Li - štítek s tlaky pneu

#29 Příspěvek od zzeli »

soukupadam: normalne obejdi auto a kde je odrenej disk, tak tam flakni runflat a mas vyreseno. Zase kdyz si vezmu, ze casto ma kazda pneu jinej tlak, od vyroby jinou vahu, kvuli vyvazeni pak taky, tlumice taky netlumi uplne stejne, tak uz je to jedno, ze budes mit nejakou gumu s RF. Ted se uplne cejtim jak filozof, co sem to vymyslel :lol:
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2213
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

Re: e66 750Li - štítek s tlaky pneu

#30 Příspěvek od soukupadam »

Tak to byl samozřejmě vtip. Ale to, že nam na předku runflat a vzadu obyč vtip nebyl. Chci koupit nové pneu před dovolenou, tak přemejšlim jestli všechny runflat nebo všechny obyč.
Odpovědět