Stránka 2 z 2
Re: BMW 760LI E65 CHIP
Napsal: pon 04.03.2019 15:13
od Arnie_one
Ne W12 D3 je ohne turbolader, já teda nevím, musí se tomu povolit omezovač, nacož nevím, jak se na to dívá DE orgán, který hloupí není, tam bych si to nelajznul. Neb jet se může max konstrukční rychlostí. Hlavně jak se to chová v těhle rychlostech to musí být hrůza, si myslím, že optimum je fakt tak max 250, poté už asi kulhá aerod. Paradox je, ze ten motor neni vysokotlak, cili to asi pudje dat na LPG

Re: BMW 760LI E65 CHIP
Napsal: pon 04.03.2019 15:15
od tommee
Tak speed limiter off to je jina. To je ale zalezitost jednoduchyho kodovani. Souhlasim s tim, ze u aut, co dosahujou 250km/h snadno, se to hodi. Filozof vi prd, jezdi predpisove kolem baraku, ale neni nic horsiho, nez kdyz na nemecky dalnici narazite na omezovac rychlosti a predjede vas jiny auto

Re: BMW 760LI E65 CHIP
Napsal: pon 04.03.2019 16:39
od EMIK-BMW-B12
tomme mas recht

,jinak audi a8 d3 je atmosfera zadny snekous
Re: BMW 760LI E65 CHIP
Napsal: pon 04.03.2019 17:27
od Stepan1
Arnie: Ale no tak, pochopil jsem, že se v automotive pohybuješ. Ty motory musí mít nějakou životnost, kecá do toho i marketing. Že má každej solidní motor výkonovou rezervu je snad jasné.
Re: BMW 760LI E65 CHIP
Napsal: pon 04.03.2019 19:42
od Arnie_one
Myslis 1,2 TSI nebo 1,5TSI vykonovou rezervu. Uz nejakej ten patek ty auta delam ale to jecfuk

Marketing do niceho nekeca do vseho kecaj penize

Re: BMW 760LI E65 CHIP
Napsal: pon 04.03.2019 20:35
od Stepan1
Řekl jsem solidní

Ale i ta 1,2TSI se prodávala s různými výkony. vzhledem k tomu s kolika různými výkony dokáže zrovna koncern prodávat jeden a ten samý motor, třeba EA888 postupně od 220 do 310 koní je hezkým příkladem, tak tam nějaká rezervička většinou bude
Marketing ne? Kdo by kupoval V12, když by měla "jen" o 30 koní víc než výrazně levnější V8? Proč měla Cupra na začátku 280, pak šla na 290 a 300, zatímco Rgolf měl vždycky 300? Proč "nové" 2.0TDI v Passatu se 140kw stojí v přímém porovnání se 135kw v Golfu chováním uplně za hovno (dynamiku neřeším, byla by ovlivněná kilama navíc), ačkoliv je o 5kw na papíře silnější?
Re: BMW 760LI E65 CHIP
Napsal: pon 04.03.2019 20:40
od Arnie_one
Ja nejsem na motorwch jsem na globalnich projektech

jinak 1,2 vydrzi ale to tubo udelas 3x za 100kkm, ale samo v ramci zaruky. Aby sis koupil v12, v8, musis vyrobit tuny Citigo a Upu abys plnil normy co, jina pisnicka. Nekdy u pivka

Re: BMW 760LI E65 CHIP
Napsal: stř 06.03.2019 07:31
od Stepan1
na E53 si měl Jčkový značky ne? To budu mít kousek

Re: BMW 760LI E65 CHIP
Napsal: stř 06.03.2019 09:42
od Arnie_one
JJ Vysočina
Re: BMW 760LI E65 CHIP
Napsal: pát 08.03.2019 09:08
od kurevtor
chipovat sedum sede? Jirko dej mi nitrak. Jede to malo jo?
Ale nejvetsi spek je ta A8 D3

Hezky si to nachipujte at vam to lita 320, ale pak nezapomente, ze je potreba pred zatackou obcas brzdit kilometr a pul, abyste nepokracovali dal skrz svodidla jak na sanich...
jinak na audiklubu byl typek co se zaregistroval a hned cau mam A6 s kitem za sto tisic a jezdim s tim pres 300, jak se vede?

Mel tusim 3.0 TFSI. Ale predpokladam, ze turbo uz je davno na tisic kusu.
A to s tim omezovacem je pravda. Jezdil jsem americkou verzi mazdy 6, bylo to to nejsilnejsi co se delalo, nesklopny zrcatka apod. protoze USA, ale omezovac to melo na 120 MPH... cili na nejakejch 192 kmh mi to vzdy neprijemne koplo... tak sem jezdil tempomat 190... Praha-Plzen za pul hodky...

Re: BMW 760LI E65 CHIP
Napsal: pát 08.03.2019 17:52
od EMIK-BMW-B12
kdo byrzdi prohrava
