Stránka 10 z 10
Napsal: stř 09.09.2009 15:44
od tds
Diagnostika, odpojovat/zapojovat konektory, tím se nikam nedostaneš. diag by tě vyšla na 500, a takhle jsi zaplatil novou váhu k ničemu.teda jestli jsi nekoupil z vrakálu a není taky vadná.
Napsal: stř 09.09.2009 20:25
od ardo
Vaha je nova origo z BMW a diag.nic nenapsala

Napsal: stř 16.09.2009 10:08
od PetacekBE
Kámoš byl s mým TDS na diagnostice a zjistili že má vadnou váhu vzduchu a čidlo teploty motoru. To čidlo bylo jasné - žhaví za tepla a ta váha - no někdy sem tomu šlápl na zem a v podstatě se nic nedělo a při půlce plynu to zase někdy vystřelilo jak kráva střelená do prdele
Napsal: sob 10.10.2009 10:20
od dms4
Zdravim všechny příznivce BMW. Měl bych takový dotaz, zda je možné do e34 525 tds, r.v.96 dat motor z e39 525 tds r.v.96. Dík za odpovědˇ.
Napsal: ned 11.10.2009 21:15
od brumlae34
Motor jako takovej je stejnej, ale je tam jiny cerpadlo, vana, turbo, sani a setrvak - spojka.
Napsal: úte 13.10.2009 08:41
od radokrno
mám jeden dotaz a nevim kam bych ho šoupnul ,tak to zkusim sem..
dnes ráno ,,,3 stupně nad nulou.auto v garáží ,ale provzdušněný,nevytápěny...nezamčené auto..
sednu otočím klíčkem do první polohy a ozve se mi takový upozornění..(tink) ale nevim co to znamená,,zkusim eště jedno uto samý a zas (tink) ..je to normální ohlašování zapnutí první polohy ve spínačce ,tudíž hláška sedíš a připravuješ se ke startu...??? nebo je to nějaký upozornění na něco,, a nemělo by to dělat??
samozřejmě mi moc do karet nenahrává ani mmt všude přítomný déšt,tudíž nevim zda-li to tak má být a já mám špatný kontaktík ..někde

nebo to nemá být a upozornuje mne to na něco..??????????
Napsal: úte 13.10.2009 09:03
od bmwfil
To je gong, že je tuším 3°C - upozornění kvuli námraze...
Napsal: úte 13.10.2009 09:10
od radokrno
ahaaaa je to možný poněvadž to pak neudělalo a bylo 4 stupně a 4,5 stupně nad nulou..díky ti..

a dodatek- při tomto upozornění se automaticky ,,asi,,přepne ukazatel na BC-z ukazatele času do ukazatele stupně ,,
určitě protože já tam mám většinou hodiny abych nemusel přečumovat a pouštět volant kvůli hodinkám...a ted tam najednou jak to tinklo rozhlížím a vidím 3 stupně ...a eště je možný ,,to si ,ale nejsem jist že ta trojka bliká

Napsal: úte 13.10.2009 10:00
od PetacekBE
Takže k tomnu občasnému nepravidelnému běhu a kolíšání otáček na volnoběh jak jsem o tom psal u mého TDS mohl špatný třetí válec - prej vůbec neměl tlaky - kua - co já to koupil za fenu auto. Čerpadlo a vstřiky prej byli ok.
Napsal: úte 13.10.2009 18:19
od troutny
PetacekBE píše:Takže k tomnu občasnému nepravidelnému běhu a kolíšání otáček na volnoběh jak jsem o tom psal u mého TDS mohl špatný třetí válec - prej vůbec neměl tlaky - kua - co já to koupil za fenu auto. Čerpadlo a vstřiky prej byli ok.
To jako občas tlaky měl a občas zas né?Tak to jedině hydroštel.
Napsal: úte 13.10.2009 22:21
od PetacekBE
Nevím no jako houpavý až tak moc nebyl ale prej to kámoš měřil na stolici a třetí válec má malý tlaky
proto to rej nechělo moc jet ... Když jsem se do toho zvuku více zaposlouchal tak to bylo slyšet jkakoby jeden válec vynechával
Napsal: stř 14.10.2009 06:20
od marek_b
ahojte, mam menší problém. Občas mi pri radení vypne motor (DDE). Podla BMW je to cerpadlo teda ten vrchný časť, ale cele čerpadlo sa mi meniť nechce. Čerpadlo je suche, štarty su bezproblemové. Da sa nejako opraviť alebo kupiť vrchny diel čerpadla?