Stránka 10 z 13
Napsal: pon 05.03.2012 19:19
od Ondrsa
oba měchy jsou ko.. jde o to že to chci snížit a vzduch je až ta druhá varianta, prvě bych chtěl zkusit štelovák..

Napsal: úte 06.03.2012 21:40
od maxmin
to bibikuba:
Ahoj, při prodeji jsem ti říkal, že je třeba udělat geometrii. Na zadní nápravě mi tehdy něco měnili, ale už jsem nestihl udělat geometrii. Podle mě pak nějaké rameno nebylo přesně seřízené a to muselo mít vliv i na pozici té páčky na čidle od niva... Ta páčka na čidle niva je malinká, možná 1mm na té páčce udělá i 1cm rozdíl ve výšce. Mimochodem levé čidlo niva už bylo na autě měněné.
Napsal: stř 07.03.2012 22:32
od jurasis
Geometrie nestačí, je třeba znovu seřídit nastavení čidel niva...
Napsal: čtv 08.03.2012 02:22
od rooc
To se musi kalibrovat? A ja si rikal ze mi to sem tam hodi chybu a pritom je vsechno cajk
Napsal: čtv 08.03.2012 17:42
od Dan td
Ne vždy je třeba kalibrace, vím o několika autech, kde se po prasknutí měchu jen dali měchy nové, nechalo se dofoukat a bylo to. Dokonce i kontrolní diagnostika ukázalo, že je to správně. Naproti tomu u jiného auta to zaso stálo všelijak a bez kalibrace to nešlo. Jaká je v tom logika nevím.
Napsal: čtv 08.03.2012 21:19
od rooc
U e61 pocitam ze ro bude stejny princip akorat necim kdo to dEla s tim budu muset do bmw
Napsal: stř 21.03.2012 21:42
od Ondrsa
nikdo mi neporadí kde koupit nejaký sportovní podvozek na toura? Nekde jsem nasel štelovací pouze predek, ale snad to nejak předelat jde.. to místo měchu nahodím pruziny a hotovo?
Napsal: pon 23.04.2012 12:53
od Hotomo
Chlapy tak už mě to taky potkalo. Utíká mi LZ měch tak sháním nové. Samozřejmě vyměním hned oba, ale chci se zeptat jestli nemáte náhodou nějaký tip kde je sehnat za co nejnižší cenu. Koukal jsem po netu a zatím mi nejlíp vychází Voton. Neřešil jste to ted někdo? Díky moc
Napsal: úte 24.04.2012 22:10
od suchos
Dával jsem nové měchy před 2 týdny, taky mi začal utikat PZ měch. Vyměnil jsem oba dva, koupil v bmw, cca 9500kč za oba.
Kontrolka niva na přístrojovce mi stále svítí a v BMW chtějí za odstranění chyby od 3600kč výš. (1800kč/hod. paráda)
Takže sháním někoho, kdo mi to udělá levněji.
Napsal: úte 24.04.2012 23:10
od bibikuba
suchos píše:Dával jsem nové měchy před 2 týdny, taky mi začal utikat PZ měch. Vyměnil jsem oba dva, koupil v bmw, cca 9500kč za oba.
Kontrolka niva na přístrojovce mi stále svítí a v BMW chtějí za odstranění chyby od 3600kč výš. (1800kč/hod. paráda)
Takže sháním někoho, kdo mi to udělá levněji.
zdejší člen Snejk-Praha,mě to dělal a super....cena oproti BMW jak píšeš směšná

můžu jen doporučit...
Napsal: stř 25.04.2012 06:23
od flexa
Mam dotaz nesviti mi kontrolka auto drzi vysku ale diag.ukazala chybu ze nekde utika vzduch,kompresor dofukuje mam strach aby se nespalil. Nema nekdo s tim zkusenost? Cim by to mohlo byt?
Diky
Napsal: ned 21.10.2012 19:54
od JanV
Ahoj Všem, tak čtu a čtu, je tu toho hodně.
jedno čidlo mě nereaguje a to druhé zvedá obě strany auta. je to normální ?
Poraďte jak změřit zda je čislo ok? Měřím odpor a ten se nemění. Tak bud měřím blbě, a nebo je čidlo kaput.
Napsal: čtv 29.11.2012 14:11
od Foster
jurasis píše:Držím Ti palce...
Dneska jsem otestoval moji teorii o vyřazení systému. Pokud se načte na BC chyba a vím, že potřebuju dojet domů, okamžitě vytahuju poj. 49 a 50 a vyřazuju NIVO z provozu. Měchy zůstanou nafouknuty na poslední hodnoty, což mi dává několik dní na řešení situace...
Poznatky budu doplňovat. Vůbec by mi nevadilo to manuální ovládání a ještě vývod pro hadici na huštění (když už tam ten kompresor je

)
Někdo další do party?

Jsem asi jelito, ale vpravo v kufru žádné pojistky nevidím. Sundám kryt, je tam takový černý bazmek, který je na pantu, dá se odšroubovat... ale pojistky nikde žádné...?
Kde bych je měl hledat?

Napsal: sob 01.12.2012 00:41
od jurasis
Černý bazmek na pantu je subwoofer...
A za ním v horní části lze odklopit obdélník té krycí textilie a za ním je jedna řada pojistek... Když se to odklopí celé, je tam ještě jednotka PDC...

Napsal: úte 05.03.2013 01:29
od BaDDog
Zdravím, ak sa demontuju vankuše a nahradia tymi pružinami..., bude vypisovat BC hlašku o vadnom NIVO?
Je to možne nejak komfortnu jednotu či tak prekodovat NCS expert... pripadne vypnut tuto funkciu?
Ďakujem.

Napsal: úte 05.03.2013 08:15
od pindour
BaDDog píše:Zdravím, ak sa demontuju vankuše a nahradia tymi pružinami..., bude vypisovat BC hlašku o vadnom NIVO?
Je to možne nejak komfortnu jednotu či tak prekodovat NCS expert... pripadne vypnut tuto funkciu?
Ďakujem.

Po odstranění, bude hlásit chybu, nechá se odstranit z výbavy a pak vše ok.
Napsal: pon 01.04.2013 22:25
od xxmenn
Takže nivo se mě taky nevyhnulo.
Mám následující problém. Z ničeho nic se mi občas rozsvítila kontrolka niva po cestě 30km občas i zhasla kompresor po zhasnutí normálně šel, ale teď už svítí pořád a kompresor už nereaguje, ať je auto zatížené nebo ne. Auto pořád drží stejnou výšku cca 14dní.
Mohlo odejít jen čidlo, když kontrolka občas zhasla? Nebo odešel kompresor? nějaké nápady co vyzkoušet ať vím?
Mám se bát že mě to náhodou celý systém vypustí nebo mohu dočasně jezdit?
Díky
Napsal: úte 07.05.2013 18:11
od xxmenn
Byl jsem na diag a kromě toho že to vyhodilo:
- Levý snímač hladiny
Tak i:
- Chyba regulační doby, jednostranná
Chci se zeptat ta druhá chyba je tam kvůli tomu čidlu nebo je problém ještě jinde díky.
Napsal: čtv 12.09.2013 21:35
od Andre2
Poradí někdo jak nakalibrovat výšku aby byly obě strany stejně vysoko?
Mám Inpu, dnes jsem si s tím hrál, bude to tedy nejspíš přes záložku tuning, ale nějak nechápu logiku toho kalibrování.
Díky
Napsal: čtv 12.09.2013 22:10
od bibikuba
mě to nastavoval zdejší člen který to má fakt zmáklé,je to borec přes diagnostiku a elektro na BMW ale měl s tím docela problém...Dělalo si to co chtělo.Měl jsem jednu stranu jako ty níž.Nakonec to úspěšně zvládl ale dalo to zabrat.Taky mám Inpu ale na tohle bych si asi netroufl.Pak písni jak jsi dopadl,docela mě zajímá jestli uspěješ a zadaří se ti s Inpou....
