Stránka 9 z 9

Napsal: ned 11.03.2012 19:51
od tweety
po přečtení všech 11 stránek, je ve tvém případě nejrozumější, nejrychlejší a nejméně nákladné vyměnit termostat u EGR ventilu . Co tu kluci píšou tak cena do 1000,- a montáž je fakt na chvilku a jsou tu i odkazy na youtube kde to uvidíš názorně .

Napsal: ned 11.03.2012 19:53
od tweety
ještě k mému dotazu výše, přes test budíků se mi podařilo zjistit, že ten zmetek termostat začíná otevírat při 65stupních . To asi není moc normální což ?

Napsal: pon 12.03.2012 20:18
od tweety
tweety píše:taky mam problém s nemožností ohřát motor na provozní teplotu .Hlavní termostat mi pustí vodu do chladiče ve chvíli, kdy je ručička teploměru na třičtvrtě cesty k provozní teplotě . Termostat se má otevřít až když je ručička na stojáka nebo je toto chování normální ?
Druhý dotaz je k výměně hlavního termostatu u e39 530dA 135kW . Jak mám vypustit chladící kapalinu když to přes vypoušťák u chladiče všechno nevyteče ? Pro výměnu je nutno demontovat trubku od sběrného potrubí k sání, aby se dal povolit čtvrtý šroub u termostatu . Je to tak ?

díky za odpověď


nevyteče na mě veškerá zbylá kapalina z expanzky, když vyndám hlavní termostat ? kapalina z chladiče bude vypuštěná .