Stránka 9 z 10

Napsal: pát 31.07.2009 06:22
od VlastikS
Řídící vstřik jsem poštrachal a chvíli to vypadalo, že to bylo tím, ale pak než jsem se pokusil si s tím hrát pořádně, tak se to vzpamatovalo samo od sebe. Škubání přestalo, kouření taky, padání otáček ještě jakžtakž, uvidíme po chvíli času.
Bohužel nevím kde vznikla příčina, i když by mě to moc zajímalo... 8O

Napsal: pát 31.07.2009 21:12
od Tompo
asi po půl hodině jsem se prokousal až na konec. Co se TDS
a týče - koupil jsem ho, dle Tvého vyprávění, v hodně podobném stavu. První, co jsem měnil, bylo vstřikovací čerpadlo - za tepla to nechytalo, pořádně to nejelo, zkrátka to bylo tak na ho... Čerpadlo mě nové Bosch i s výměnou vyšlo na 20tk. Po cca ujetých 4tis. km motor klekl, resp. praskla klika. Při téhle akci jsem to vzal z gruntu, sehnal jsem kalý motor, dělala se hardy spojka, komplet rozvody, olejová vana,co tam měla být, vodní pumpa, vodní chladič, zároveň chladič klimy, jelikož byl děravej. vyměnil se i altik, jelikož už nestal za moc, samozřejmě všechny žhaviče. měnil se i termostat, jelikož se to pořádně neohřálo, zkrátka na co vzpomeneš na tom motoru, se měnilo za nové. Výsledek? Auto jelo 230km/h, spotřeba do 8l MAX. v Létě jsem i po 2 hodinách stání nežhavil a chytal na drc. Možná jsem něco zapomněl, no ale to hlavní, celá tahle srandička vyšla asi na 60000,-. Když jsem jej prodával, pán nadšenej, že takhle TDSo ještě neviděl jet.... Tak ať se Ti daří.... Držím palce

Napsal: sob 01.08.2009 09:38
od PetacekBE
Ano,věřím že pokud je motor TDS v dobrém stavu - tak jede opravdu super - i když zátah z nízkých otáček má opravdu mizerný... Já včera šel auto po 14ti dnech nakopnout - mám jej bourané - to víte a chytlo na podruhé... Kámoš co v něm jel před tím mi řek že na to v jakém je to stavu jede super - a navíc v automatu - což je další investice... můj motor - jak jsem psal má hrubší a tvrdší chod - a lehce nepravidelný běh na volnoběh - kámoš mi řek - UDĚLEJ VSTŘIKY - PŘÍPADNĚ VYMĚŇ - a motor poběží jinak a lépe...
Jinak jak jsem se tady zmiňoval o tom,že mám odpojené teplotní čidlo - slyšel jsem někde že když je odpojené tak motor nemá plný výkon skrz to že ŘJ si myslí že není dostatečně prohřátý - co si o tom myslíte Vy ?

Napsal: stř 05.08.2009 22:03
od ardo
taky jeden problem TDS :cry: auto obcas nechce jet,nema vykon,spatne reaguje na pridani plynu a zacalo kourit a docela sla spotreba nahoru,volnobeh a starty super,filtry nove.....jak se pozna spatna vaha vzduchu :roll:

Napsal: čtv 06.08.2009 19:50
od Zdenal
Špatná váha vzduchu se projevuje přesně tak jak píšeš, takže máš dobrej tip. Zkus jí odpojit a uvidíš co to bude dělat nebo si půjč od někoho dobrou jestli máš možnost. :wink:

Napsal: čtv 06.08.2009 20:11
od ardo
dnes jsem ji odpojil a jede tak o 80%lepe

Napsal: stř 12.08.2009 11:46
od PetacekBE
Děkuji Vám za velice plodnou a obsáhlou diskusi ohledně mého TDS. Velice mi pomohla a některé chyby a vady vozu jsem si i odstranil svépomocí... Autíčko má drahá polovička rozflákala - otevřela se ta kapota při 160 km/h - usoudili jsme že auto nemá cenu opravovat tak jej dnes prodávám za 50 000 kč. Z pozdravem Honza. :cry:

Napsal: stř 12.08.2009 17:52
od pitris_1
Ahojte , tak mi praskla klika u TDS hned někde za rozvodovým kolem, nemáte tušení proč praskne klika?? motor je sice z bouračky, alechodil krásně 6500 KM!

Napsal: sob 15.08.2009 09:44
od Pakokun
Zdravim, nevim kam smerovat svuj dotaz, tak to napisi sem, prosim nekamenujte mne, pokud sem neco porusil:-P
Mam moznost koupit E39 r.97 525tds +-170tis. procital jsem si tuny recenzi na E39, spolehlivost.., taktez tady forum, ale popravde jsem z toho jelen. Z toho mi totiz vychazi, ze kazdemu kusu odejde rok co rok podvozek, ma praskly valce nebo ko turbo a jestli ne tak se tomu tak co nejdriv stane, vaha vzduchu, vodni pumpa.. z tohodle skoro, abych se tomu autu vyhybal obloukem. Mohl by sem nejaky fajnsmekr sepsat nejaky ty veci co tomu tedy odchazi a jak se to popripade pozna? realne zkusenosti atd, neco jak je v nejcastejsich dotazech o E36. Pravdepodobne pri prohlidce auta nebudu mit k dispozici BMW odbornika a dost nerad bych utratil vse co mam za tunu a pul problemu. Dekuju moc :roll:
jeste o kolik vic spolehlivejsi je benzin o proti ropakovi, jestli se ta spotreba vyplati. :idea:

Napsal: sob 15.08.2009 11:49
od PetacekBE
Nevím no já mé TDS doslova rozmazloval - neměl jsem s ním nějaké velké problémy krom těch studených startů a problémů z automatem ale ty se spravili..
Mé bávo mělo najeto 240 000 km ale tomu nevěřím - a turbo tlačilo a pískalo dobře - kámoš má opla omegu - má tam najeto 347000 km a uto chytá na drc bez žhavení když je motor vlažný.
TDS se musí pomalu zahříívat když je studené - já s ním třeba jel první tři kilometry třeba jen do 1800 ot a jen sem jej lechtal... TDS není pro závodníky - je to přeci jen nafťák a zastaralejší koncepce... Dlouho bych uvažoval zda bych do něj šel ale pokud ano tak jedině v manuálu

Napsal: sob 15.08.2009 21:17
od Pakokun
no urcite jsem pro manual, ja uz od mala chci BMW, takze bych se o nej staral jak o maly dite, jenze me desi predstava, ze si koupim krasny nalesteny bavo a po peti tisicich, nedej boze driv, zjistim, ze je kaput tolik veci, ze oprava bude stat jak pulka toho auta.

Napsal: sob 15.08.2009 23:42
od PetacekBE
musíš chodit a vybírat - TDS je opravdu dosti náchylný motor musíš nba něj opravdu jemně když je studený ale když je prohřátzý pořádně tak se můžeš občas zachovat i jako prasátko. Turbo se musí dochlazovat atd.... Po příjezdu z autem třeba minutku jej nechat brumlat na volnoběh - schladí se turbo a i komůrky do kterých je nafta vstřikována a kde tak nejčastěji dochází k praskání hlavy

Napsal: úte 18.08.2009 05:24
od PetacekBE
Jak se pozná vadná hlava vstřikovacího čerpadla ? A k čemu slouží ?

Napsal: úte 18.08.2009 09:33
od gyrous
PetacekBE píše:Jak se pozná vadná hlava vstřikovacího čerpadla ? A k čemu slouží ?


Pohledem?

Napsal: úte 18.08.2009 14:27
od PetacekBE
?????

Napsal: úte 18.08.2009 18:24
od gyrous
PetacekBE píše:?????


Se ptám na co to chceš vědět a jestli to chceš zjistit od oka, jinak na fóru zjistíš, že se to pozná tak a tak, můžou to být kolísající otáčky v neutrálu, špatné teplé starty, nakonec vůbec žádný nastartování, chcípání při podřazení, atd...

Napsal: úte 18.08.2009 20:11
od PetacekBE
Ano chci vědět jak se chová motor když je ta hlava špatná ale už jsi mi to popsal - díks

Napsal: pát 04.09.2009 19:39
od radokrno
Potřeboval bych foto nebo ilustrační obrázek motorového prostoru E-34 tds 525 1995 touring..
kdyby byl tak někdo hodnej a vložil to sem byl bych vděčný..děkuji

Napsal: úte 08.09.2009 18:52
od ardo
taky jeden problem TDS auto obcas nechce jet,nema vykon,spatne reaguje na pridani plynu a zacalo kourit a docela sla spotreba nahoru,volnobeh a starty super,filtry nove.....jak se pozna spatna vaha vzduchu
dnes jsem ji odpojil a jede tak o 80%lepe

Koupil jsem origo novou vahu vzduchu a je to uplne to same,ALE 8O po odpojeni cidla na teplotu chladici kapaliny auto jede normalne a necuka,kdyz se cidlo pripoji a necha se zapojena vaha vzduchu,tak auto cuka.....ma to nejakou souvislost :?: :?:

Napsal: úte 08.09.2009 22:55
od PetacekBE
Nevím co je na tom pravdy ale prej - teda co jsem slyšel - tak čidlo teploty když je špatný tak řj má v sobě nastálo uloženou teplotu vody 60 st - a prej omezuje výkon motoru na nějakých 60 % než se pořádně zahřeje - ale nevím možná je to fakt hovadina