Stránka 8 z 10
Napsal: ned 24.05.2015 15:56
od matiz
JaraX píše:spíš byla naftova ta E65

samozřejmě že nespravuju zadarmo, ale prostě ELV na sedmě spravuju zadarmo protože sedma ELV nemá.
Tak to je velmi originalni, toto bych nevymyslel. Evidentne dobry matros

Napsal: pon 25.05.2015 16:33
od kurevtor
JaraX píše:spíš byla naftova ta E65

samozřejmě že nespravuju zadarmo, ale prostě ELV na sedmě spravuju zadarmo protože sedma ELV nemá.
kdybys měl pod čepicí jako v autorizovaných servisech tak si naopak za opravu ELV na sedmičce naúčtuješ příplatek

+ samozřejmě diagnostika ELV alespoň 80 časových jednotek

Napsal: pon 25.05.2015 17:19
od JaraX
to je dost možny
Napsal: úte 26.05.2015 00:16
od hungar
To že si odborník na auta neznamená, že nejsi lidsky mimo, jak tu předvádíš! takže statistiky závad aut jsou mimo, protože to dělají na STKa nikoliv odborníci jako ty ze servisu, atd. atd. atd.! a srovnávat páte dveře kombajnu a sedanu, to už vyžaduje notnou dávku trapnosti! ale jinak nic proti tobě jako odborníkovi, jen se vyhýbej argumentacím a raději se soustřeď na odborné věci, tam jsi určitě pro všechny lidi z této komunity velký přínos a super člověk, ale ve zbytku se chováš trapně mimo a uboze, což je velká škoda a mě samotného to dosti mrzí!
Napsal: úte 26.05.2015 02:05
od TANN3R
Mě zas přijde jako největší fail tady, ohánět se statistikou poruchovosti. Je snad logické, že to není objektivní. Na seznamu se vyceméně projevý jen závady vynucující odtah, případně opravu v autor. servisu nebo asistenčkou. Zda se jedná o defekt, nebo potkaný motor už vidět není.
Taky asi nebude majitel 5 let staré 7er řešit opravu odtahem na laně k frantovi do prasečáku na lowcost opravu, ale odtahem asistenční službou = záznam do statistiky. Zatímco 5 let starej pežot má hodnotu 100tis, takže ho radši odtáhnu tomu frantovy na laně

, ten ale do žádné statistiky svoje opravy uvádět nebude = pežot je podle statistiky pezporuchový...
Napsal: úte 26.05.2015 09:18
od Teddy
Tak v jednom má JaraX pravdu.... ta statistika je z stk. Takže podle mě je to o závadách se kterýma lidi přijedou na stk.
Asi obdobně jako u nás. Takže potkaný motory tam fakt nebudou.

Ostatně motory jsou stejný v obou řadách. Budou tam věci jako vytlučený podvozky, brzdy, olejničky, tlumiče, koroze atd. K tomu samozřejmě stejnym dílem to nejzávažnější, jako třeba prasklá žárovka, prošlá lékárna atd. atd.
No a jestli je pažout (nebo jiný podobný auto) spolehlivější? Možná, že i je.

Kolo je taky spolehlivější, než auto a přesto lidi jezdí autama a ne na kole. Prostě co v autě není, to se nemůže rozbít. Nicméně objektivně by se určitě našla řada věcí, který jsou v Pažoutech udělaný poctivějš a stejně tak naopak.
Napsal: úte 26.05.2015 09:41
od kurevtor

Teddy, ty vtipálku, jmenuj jednu z té řady věcí, které jsou na pežotech poctivější

Napsal: úte 26.05.2015 10:43
od Teddy
Tak třeba sedačky jsou lepší, nesere se v něm rádio (i když to ani mě v bavu), nenapršelo mi do jednotky dálkovačky k centrálu, nerozpadá se kabeláž, nemá IBS, netrpí na vybíjení baterie atd. atd.

Zahoď zbytečnou nabubřelost a přiznej si to taky, že je hromada věcí, který chlapi v BMW prostě posrali. Jinak je samozřejmě jasný, že v globálu je bavo o x tříd lepší.... psal jsem o ojedinělých věcech.
Napsal: úte 26.05.2015 10:54
od kurevtor
nejsem vůbec nabubřelý, naopak - co je na bmw špatně nemám problém si přiznat

Ale ten pažout si podle mě netrefil. V rodině s nimi máme zkušenosti a nejsou to poctivá auta. Že jsou v pežotu lepší sedačky beru jako vtip, každopádně pažout má taky dost svých bolestí...
Napsal: úte 26.05.2015 14:41
od Teddy
sedačky jsou čistě věcí výbavy a vkusu. Nicméně vidim, že s ostatním taky souhlasíš.
P.S. nemyslel jsem, že seš nabubřelej. Obecně majitelé "prémiových" značek neradi slyší, že už ty značky minimálně v oblasti kvality dávno nejsou prémiový.
Napsal: úte 26.05.2015 15:19
od kurevtor
ohledně těch sedaček - šlo mi o tu kvalitu pěžoťáckých semišových sedaček / opěrek rukou
Co se týče prémiovosti značky, hodně lidí si jede svý hogo-fogo iluze o tom, že mají prémiové auto, přitom opravdu prémiových aut na silnici člověk moc nepotká. Navíc značka je jedna věc a typ/stav/reálná cena našich vraků je věc druhá

Napsal: úte 26.05.2015 15:34
od Filozof
no poctivé auta mizí ...a jsou to snad jen nějaké skládačky co si člověk z 80procent sám poskládá nebo to nej jako je RR a Bentley. Ale i tam se už dneska šetří.
Napsal: úte 26.05.2015 16:02
od kurevtor
no a pak je otázkou co to znamená "poctivé"...
Napsal: úte 26.05.2015 16:36
od horan
Kurevtor: tak zrovna ta nechutna plys/semis.... Co je v peugeotech neni alespon pro me vyhoda. Je neprijemna na dotek. Kdyz to mam jit projet, tak jsem nasranej. Tak hnusne to "vrze", mam z toho husi kuzi a boli me zuby.
Navic nevim kam dat ruce, kdyz mam kratky tricko, protoze tim humusem je polepeny vsechno.
Ale kazdej ma jinej vkus.

Napsal: úte 26.05.2015 16:45
od kurevtor
horan: asi jsme si nerozumněli - podle mého názoru je to s kvalitou pažoutů dost na kundu a ten semiš je podle mě na kundu též...

nezmiňoval jsem to jako výhodu

prostě pěžoty shodit ze skály, a čus.
(mimochodem ale na to, že jsou to sračky jsou v určitým ohledu držáky

před x lety měla matka pažouta 205 s dvoulitrem v automatu. Strejdovi se během jízdy podařilo zařadit zpátečku.. ozvaly se hrozný zvuky... ale pak jsme nastartovali a auto žilo dál yks let

)
Napsal: úte 26.05.2015 16:53
od Teddy
já mam 307cc. Plyšový sedačky tam naštěstí nejsou, to bych si ani nekoupil. Spíš jsem měl na mysli kvalitu výplně a to jak se v tom sedí, než potahy.
Jinak je auto držák. Ani na fóru jsem nezaznamenal tolik problémů, jako tady. Jak jsem psal, co v autě není, to se nemůže posrat.

Nicméně jsou věci, který jsou v bavu tak nějak překombinovaný. Např. ručka. Nevim, co je vedlo k tomu dát desky i pakny. U jiných aut jsou jen desky a funguje to. Navíc už moje Honda z r. 82 měla samonastavovací pakny. V bavu k tomu ještě asi nedospěli, tak se to šteluje šroubem.

Napsal: úte 26.05.2015 16:57
od kurevtor
a jak často ti na 307 praskají žárovky?

Předpokládám, že máš manuál...? Automat je u 307 ta největší (nefunkční) 3.14čovina!!! Hele asi je to jedno, nebudem tu zasírat pežotama

Napsal: úte 26.05.2015 17:18
od Teddy
Souhlas. Taky bych to tu nezasíral. Tady je potřeba nechat dostatečnej prostor na řešení technických problémů.
Jen odpovim. Žárovky jsem u Pažouta ještě neměnil. Najel jsem (teda manželka) ale zatím jen cca 60 tis. Vlastně krom pneu a destiček je tak, jak jsem ho koupil. Zrovna dneska první diagnostika před létem a kromě výfuku vše OK.

Nějak se nemusim srát s hromadou píčovin. Třeba jako jsou dečky v sedačkách, vyplavenym centrálem, paticema světel, kabeláží, atd. atd. Možná by klucí z bmw měli jít něco okoukat.

Jinak jasně, když sednu za volant, tak je to gumový a líný, ale to už jsem psal, že nic se neřídí tak dobře, jako bavo.
P.S. Výbojky jsem měnil jen na bavu.

Napsal: stř 27.05.2015 16:19
od tommee
Tenle topic je kouzelnej. Frajer chce poradit s nakupem 5ky, nacez se dozvi, ze e60 je shit a e39 nesezene ve stavu jakou by ji chtel. Vysledkem je sedmicka e65, ale jeste jsou tu Audi a hlavne Pazouti:))
Berme to s nadsazkou, ale ja se zeptam na 6er e63/64, treba 650i. Je to natolik auto vychazejici z e60, ze trpi stejnejma poruchama, nebo se preci jen soudruzi u BMW snazili u tohoto modelu vic? Mate s tim nekdo nejakou zkusenost?
Napsal: stř 27.05.2015 16:34
od JaraX
to je pravě to vtipné že E63/e64 nemá skoro žádné z těch problémů co má E60 i když z ní vychází,
nelámou se tomu kabely, neteče do kufru ani do světel, pouze občas vytopená SMC jednotka dynamic světla, celkově celkem spohelivé auto, proti E60 nabízí mnohem sportovnější svezení, bohužel je taky nejméně komfortní.