Stránka 8 z 10

Napsal: čtv 30.03.2006 16:00
od yard
skautik píše:
yard píše:
skautik píše: na kolik te to teda prislo? :)
no kupodivu to zas tak drahé nebylo materiálově cca 6tis(ale máme jako firma slevu v kelly a mám to i bez DPH) a práci neplatím.... ale jinak myslím že by to celkem vyšlo tak na 13 tis.... to myslím , kdyby to někdo platil bez slev, s dph, s prací mechanika, s geometrií prostě sakum prdum...dokonce mi zbyly koruny na ten faceliftovej předek, koupil jsem ho ...byl za 2t a to se mi zdá docela gut... pokud už ho někdo dělal chci se zeptat jestli musí světla ven když se to mění a taky jestli někdo nebude mít zájem o ten starý předek, v každém případě ho nafotím a dám to na prodej na fóru...
svetla musi ven, je to k nim prisroubovany, samo si to prvne vyzkousej jestli vsechno pasuje nez s tim pujdes na lak, treba celu z elitu se musely predelavat drzaky, jinak vypada pekne...
mám to vyzkoušet ?? ajaj tak to bude prekérka tak to musím ještě stihnout během zítřka....protože v sobotu ráno to jde na lak..sakra :cry: jak dlouho to trvá ???musí dolu nárazník ?? kolik to zabere cca času ???please...

Napsal: čtv 30.03.2006 23:11
od skautik
yard píše:
skautik píše:
yard píše: no kupodivu to zas tak drahé nebylo materiálově cca 6tis(ale máme jako firma slevu v kelly a mám to i bez DPH) a práci neplatím.... ale jinak myslím že by to celkem vyšlo tak na 13 tis.... to myslím , kdyby to někdo platil bez slev, s dph, s prací mechanika, s geometrií prostě sakum prdum...dokonce mi zbyly koruny na ten facelitovej předek, koupil jsem ho ...byl za 2t a to se mi zdá docela gut... pokud už ho někdo dělal chci se zeptat jestli musí světla ven když se to mění a taky jestli někdo nebude mít zájem o ten starý předek, v každém případě ho nafotím a dám to na prodej na fóru...


svetla musi ven, je to k nim prisroubovany, samo si to prvne vyzkousej jestli vsechno pasuje nez s tim pujdes na lak, treba celu z elitu se musely predelavat drzaky, jinak vypada pekne...
mám to vyzkoušet ?? ajaj tak to bude prekérka tak to musím ještě stihnout během zítřka....protože v sobotu ráno to jde na lak..sakra :cry: jak dlouho to trvá ???musí dolu nárazník ?? kolik to zabere cca času ???please...
kolem 30minut, jde to celkem rychle, problem je v chladici kapaliny do posilovace, je tim celem provleknuty a musi se odmontovat :(

Napsal: čtv 30.03.2006 23:54
od Speedy
Taky mi to auto plavalo a ty misky jsme měnil a byl pokoj.

A ted trochu si přihodím do kamínek, je to OT: Tyhle horní misky prodám origo + mám jedny na M3 3,2, tedy ty posunuté. Kdyžtak SZ :-)

Napsal: pát 31.03.2006 07:05
od Toydolls
2 yard: Ja se jen zpetne divim cece,ze ty dva mechanici Xlet v oboru,ti nejdrive nerekli at si tam das predepsany rozmer (ne 18 ktery tï jeste nekde drou pri zataceni) a az pak budou resit kde je zrada

A je to tak jak psal Skautik

Cim sirsi guma, tim to vic taha v kolejich (coz ja neberu jako plavani) a zaroven na nasich silnicich proste Sirsi guma kopiruje vozovku,tim to "pomyslne" plave a necitis se dobre. Je jasne,ze to proste neznamena,ze litas ze strany na stranu apod.. a nebo ze to tak bude platit na kazdem aute. Ale mimojine to znamena to,ze ten servis nastivis drive na sirocinach.

Taky neznamena,ze kdyz nekdo ma napr. 225,235 atd a pise tady,ze mu to neplave- ze mu to OPRAVDU neplave! Sedne do toho nekdo jiny a utece :P Zalezi preci na ridicovi, jeho aute, kde jezdi, gumy atd.Zkusenej ridic to proste pozna (plave/neplave) nebo si vyzkousi 2rozmery. Bavim se o autech zanovnich,nebouranych na kvalitnich gumach. Je taky rozdil,kdyz 235 dam na 3ku a na 5tku,ale pokud me to plave na uzsich trebas 195/205 apod.. na sirsich se to projevi mnohem vic!

Proste bludnej kruh a kazdej si z toho veme to svy a s tim autem si bude jezdit SAM :wink:
Ja v tech sirokych vidim vic negativ:

- laka sirka(vypada to lip),ale na bezne jezdeni, navic v CR v dnesmim provozu na spatnych silnicich je stejne nevyuziju (az na brzdeni), auto vic trpy (kdyz mam nizkoprofilaky tak i JA) a guma je neumerne drazsi (pokud chci kvalitni a novou,aby to melo vyznam).No a cim sirsi,tim vetsi valivovy odpor a auto pak "min" jede a vic zere :idea:

Napsal: pát 31.03.2006 07:38
od yard
kolem 30minut, jde to celkem rychle, problem je v chladici kapaliny do posilovace, je tim celem provleknuty a musi se odmontovat :([/quote]

tak to stíháme, určitě to tedy vyzkouším a´t to pak nalakované nemusím nějak upravovat...předělávat apod. :wink:

Napsal: pát 31.03.2006 07:51
od yard
Toydolls píše:2 yard: Ja se jen zpetne divim cece,ze ty dva mechanici Xlet v oboru,ti nejdrive nerekli at si tam das predepsany rozmer (ne 18 ktery tï jeste nekde drou pri zataceni) a az pak budou resit kde je zrada
no protože na zimákách na 15" to bylo naprosto v pohodě, ale jezdit chci na těch 18"přez léto tak jsme to řešili na nich , ony dřou v plném rejdu trošku o podběh a to je hold otázka ET a těch širokých gum, je mi jasné že tyhle kola a gumy nejsou vůbec předepsané pro 323i, ale prostě jsem do nich i přesto šel, byly tak pěkné a za dobré peníze, že jsem je koupil...no a když už je člověk má tak to je pak těžké je nedat na auto... :wink:

A je to tak jak psal Skautik

Cim sirsi guma, tim to vic taha v kolejich (coz ja neberu jako plavani) a zaroven na nasich silnicich proste Sirsi guma kopiruje vozovku,tim to "pomyslne" plave a necitis se dobre. Je jasne,ze to proste neznamena,ze litas ze strany na stranu apod.. a nebo ze to tak bude platit na kazdem aute. Ale mimojine to znamena to,ze ten servis nastivis drive na sirocinach.

Taky neznamena,ze kdyz nekdo ma napr. 225,235 atd a pise tady,ze mu to neplave- ze mu to OPRAVDU neplave! Sedne do toho nekdo jiny a utece :P Zalezi preci na ridicovi, jeho aute, kde jezdi, gumy atd.Zkusenej ridic to proste pozna (plave/neplave) nebo si vyzkousi 2rozmery. Bavim se o autech zanovnich,nebouranych na kvalitnich gumach. Je taky rozdil,kdyz 235 dam na 3ku a na 5tku,ale pokud me to plave na uzsich trebas 195/205 apod.. na sirsich se to projevi mnohem vic!

Proste bludnej kruh a kazdej si z toho veme to svy a s tim autem si bude jezdit SAM :wink:
Ja v tech sirokych vidim vic negativ:

- laka sirka(vypada to lip),ale na bezne jezdeni, navic v CR v dnesmim provozu na spatnych silnicich je stejne nevyuziju (az na brzdeni), auto vic trpy (kdyz mam nizkoprofilaky tak i JA) a guma je neumerne drazsi (pokud chci kvalitni a novou,aby to melo vyznam).No a cim sirsi,tim vetsi valivovy odpor a auto pak "min" jede a vic zere :idea:
,

pravdu díž....

Napsal: pát 31.03.2006 08:40
od krakatit
Toydolls píše:2 yard: Ja se jen zpetne divim cece,ze ty dva mechanici Xlet v oboru,ti nejdrive nerekli at si tam das predepsany rozmer (ne 18 ktery tï jeste nekde drou pri zataceni) a az pak budou resit kde je zrada

A je to tak jak psal Skautik

Cim sirsi guma, tim to vic taha v kolejich (coz ja neberu jako plavani) a zaroven na nasich silnicich proste Sirsi guma kopiruje vozovku,tim to "pomyslne" plave a necitis se dobre. Je jasne,ze to proste neznamena,ze litas ze strany na stranu apod.. a nebo ze to tak bude platit na kazdem aute. Ale mimojine to znamena to,ze ten servis nastivis drive na sirocinach.

Taky neznamena,ze kdyz nekdo ma napr. 225,235 atd a pise tady,ze mu to neplave- ze mu to OPRAVDU neplave! Sedne do toho nekdo jiny a utece :P Zalezi preci na ridicovi, jeho aute, kde jezdi, gumy atd.Zkusenej ridic to proste pozna (plave/neplave) nebo si vyzkousi 2rozmery. Bavim se o autech zanovnich,nebouranych na kvalitnich gumach. Je taky rozdil,kdyz 235 dam na 3ku a na 5tku,ale pokud me to plave na uzsich trebas 195/205 apod.. na sirsich se to projevi mnohem vic!

Proste bludnej kruh a kazdej si z toho veme to svy a s tim autem si bude jezdit SAM :wink:
Ja v tech sirokych vidim vic negativ:

- laka sirka(vypada to lip),ale na bezne jezdeni, navic v CR v dnesmim provozu na spatnych silnicich je stejne nevyuziju (az na brzdeni), auto vic trpy (kdyz mam nizkoprofilaky tak i JA) a guma je neumerne drazsi (pokud chci kvalitni a novou,aby to melo vyznam).No a cim sirsi,tim vetsi valivovy odpor a auto pak "min" jede a vic zere :idea:
PRESNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Napsal: pát 31.03.2006 08:45
od krakatit
takze je potreba rozlisovat pojmy tahani a plavani :lol:

Napsal: pát 31.03.2006 10:38
od Hanz
taky muzes prozit celej zivot na kolenou abys treba neupadl z velke vysky :wink: :oops: :lol:

Napsal: pát 31.03.2006 10:57
od yard
krakatit píše:takze je potreba rozlisovat pojmy tahani a plavani :lol:
no zkus si do té vrchní misky navrtat díru o 7mm větší, namontovat to tam, jezdit s tím týden po všemoižnejch cestách a pak definovat tahání a plavání...je to čistě o výkladu toho pojmu a specifikovat ho naprosto přesně by zabralo hafo času a písání... :cry:

Napsal: pát 31.03.2006 11:00
od yard
Hanz píše:taky muzes prozit celej zivot na kolenou abys treba neupadl z velke vysky :wink: :oops: :lol:
tak tomuhle nerozumím... :oops: jak to myslíš ???

Napsal: pát 31.03.2006 11:15
od castro
jj, mam na iSu vpředu i vzadu 235/45/17 a jede to o poznání hůř než na těch zimákách 195. V kolejích to docela tahá, na to už jsem si ale zvyk, za to na rovný silnici je to bomba a v zatáčce je to k neutržení (bohužel). Akorát na ten motor je to moc, takže půjde dopředu 215 a zadek 225.

Napsal: pát 31.03.2006 11:34
od Hanz
davat na auto uzky (185-205) gumy (jedno z jakych pohnutek) je prizdisrani, 215-235 je uplne v klidu a nema na nic vliv (koleje, spotreba, dynamika a pod)
Castro- jenze to je z vetsi casti tim, ze ty pneu maji vetsi OBVOD...

problem se vyresen, kazdej si na auto cpete co chcete :lol:

Napsal: pát 31.03.2006 11:42
od yard
problem se vyresen, kazdej si na auto cpete co chcete :lol:[/quote]

přesně tak... hlavně že to mám už v OKlandu....vrhnu se teď na ten facelit, zadek do laku a potom bych rád nechal někde vyčistit interiér mám tam na sedačkách nějaký hnusný mapy jak když tam v tom někdo přede mnou párkrát neudržel moč...o)))...

Napsal: pát 31.03.2006 11:48
od castro
2 HANZ: Myslíš že obvodem? Podle mě je to taky tou šířkou - prostě větší valivý odpor. Na eMku to asi nepoznáš ale tomu iSu to dá docela zabrat.
Proč myslíš že to je obvodem? přece to zas tak větší obvod neni oproti zimním. To sou sice 15 ale zase větší profil...

Myslíš že to může být taky sjetostí gum. Ty vzadu jsou tak 2mm (místy -1mm). To bude asi ono,ne? Abych nebyl za burana - už plánuju přezutí. ale zase jak jsou sjetý tak se tomu iSu někdy zadaří i bokem a na mokru jsou bez problémů (na dálnici bych s tim asi nejel)

Napsal: pát 31.03.2006 11:51
od castro
yard píše:
mám tam na sedačkách nějaký hnusný mapy jak když tam v tom někdo přede mnou párkrát neudržel moč...o)))...
OT: zkus někdy před tim retardérem přibrzdit... :lol:

Napsal: pát 31.03.2006 12:02
od yard
castro píše:
yard píše:
mám tam na sedačkách nějaký hnusný mapy jak když tam v tom někdo přede mnou párkrát neudržel moč...o)))...
OT: zkus někdy před tim retardérem přibrzdit... :lol:
já jezdím zásadně s plenou...o))))

Napsal: pát 31.03.2006 12:35
od krakatit
na cernejch kozenejch sedackach neni zadnej flek videt.... 8)

Napsal: pát 31.03.2006 12:50
od Speedy
krakatit píše:na cernejch kozenejch sedackach neni zadnej flek videt.... 8)
Ale když to neudržíš, tak si celou cestou v tom macháš ři? jak v nočníku :-)

Napsal: pát 31.03.2006 13:01
od yard
Speedy píše:
krakatit píše:na cernejch kozenejch sedackach neni zadnej flek videt.... 8)
Ale když to neudržíš, tak si celou cestou v tom macháš ři? jak v nočníku :-)
no jo kůže ..o)))jenže já mám takovej ten celočernej interiér a tam je vidět každý smítko, natož jiné věci...o))))ale zase na druhou stranu vypadá super, takové ty béžové a šedé interiery moc nemusím...i když každý má jiný vkus