Stránka 8 z 9

Napsal: ned 12.02.2012 19:11
od sxko
Ja jsem z jiznich cech a nejblizsi BMW je asi v praze co?Nebo zavolat a jestli mi to poslou ale to pochybuju...

Napsal: ned 12.02.2012 22:38
od Jendix
sxko píše:Ja jsem z jiznich cech a nejblizsi BMW je asi v praze co?Nebo zavolat a jestli mi to poslou ale to pochybuju...



BMW je přece i v budějovicích.. ACR Auto nebo jak set to jmenuje.. v Borku..

Napsal: pon 13.02.2012 13:27
od Pavel525
sxko píše:Ja jsem z jiznich cech a nejblizsi BMW je asi v praze co?Nebo zavolat a jestli mi to poslou ale to pochybuju...

Jasně v ČB je ACR auto na Borku, nebo Autoimport MACH na Suchomelské mezi OBI a Ternem.

Napsal: pon 13.02.2012 19:07
od sxko
Panove dekuji moc.Jen podotknu ted se oteplilo na nejakych -7 pres den a auto je ohrate na provozce... :D

Napsal: úte 14.02.2012 14:14
od Pavel525
Tak jsem vyměnil hlavní termostat a nic - nepomohlo to. Teplota je dokonce ještě nižší než předtím, ale dávám to za vinu tomu, že jsem se nechtěně podíval do toho termostatu pro EGR prostě se mi rozlít. Tak jdu objednat ještě ten pro EGR a uvidím. :roll:

Napsal: úte 14.02.2012 17:45
od Pavel525
Tak vyměněn i ten druhý a zatím to vypadá dobře. Snad už bude pokoj a bude krásně teplo. :lol:

Napsal: stř 15.02.2012 12:52
od Killingman
Tak po výměně hlavního termostatu u mě vše naběhlo do normálu, během 2km teplo, teploměr drží ve své polovině i při jízdě na dálnici.
Měl jsem ten hlavní termostat dokonce uvnitř ulomený, jedna pacička na straně chyběla, takže vnitřek byl na stranu a proto to tam asi tekla voda jen napůl. Hurá :-)

Napsal: stř 15.02.2012 20:41
od sxko
Panove muzu se zeptat jak dlouho vam trvalo vyenit ten hlavni termostat?Nebo kolik hodin to delali v servisu?Ja mam fakturu na 6hodin prace je to normal ze je to tak pracne???

Napsal: stř 15.02.2012 21:34
od peligro
prosim ta po kolkych kilometroch a pri akej vonkajsej teplote ti teplomer drzi v polovici (80st.)

Napsal: stř 15.02.2012 22:07
od Killingman
Cas vymeny byl cca 4hod, nejvetsi voser je sundat tu vrtuli :-(

Cca po 3km ve meste je pri -4st teplota na polovine, ale mel jsem na 15min predtim rano naprogramovamy webasto, jaky vliv ma na teplotu vsak nevim...

Jinak pomerne dulezite info, klesla mi spotreba priblizne o litr na sto, jsem na 7.6 po dalnici Praha-HK-Praha s dojezdem 25km po Praze :-)

EDIT: 16.2 cesta HK-Praha, dálnice tempomat na 130, spotřeba 7.0/100. Jestli na to má vliv vyšší teplota okolí, opravený termostat a nebo aplikace TEC2000 před týdnem ale nevím :-)

Napsal: čtv 16.02.2012 17:41
od Pavel525
sxko píše:Panove muzu se zeptat jak dlouho vam trvalo vyenit ten hlavni termostat?Nebo kolik hodin to delali v servisu?Ja mam fakturu na 6hodin prace je to normal ze je to tak pracne???

Já jsem to dělal u kamaráda v dílně a výměna mi trvala cca 3h. Nesundaval jsem saharu, ale vyndal jsem ten chladič pro EGR co je ten druhý termostat a může se k tomu docela fajn ze shora. :wink:

Napsal: čtv 16.02.2012 17:52
od Pavel525
peligro píše:prosim ta po kolkych kilometroch a pri akej vonkajsej teplote ti teplomer drzi v polovici (80st.)

Po výměně termostatů to mám teď v mrazech ohřáté po cca 10km mimo městskou jízdou.

Napsal: čtv 16.02.2012 19:25
od peligro
no ja mam zohriate po cca 15km, ale niekedy sa stava, ze mi teplota klesa od polovice naspat po prvu palicku a naspat tak pravdepodobne bude tiez drapnuty nejaky termostat.

Napsal: čtv 16.02.2012 20:34
od Killingman
Mel jsem uplne to same, egr termostat vymena nepomohl, hlavni termostat a je po problemu!

Napsal: pát 17.02.2012 11:16
od Dosty87
Táák, mně dneska konečně dorazil termostat na EGR - 572Kč vč. DPH, orig, výrobce Behr Thermot-tronik :). Po práci ho jdu namontovat, tak uvidíme :)

Napsal: pát 17.02.2012 17:05
od AWA
...sice už to máte asi vyřešený,ale mě například (M52 - 2.8i) nezahřátí motoru zbůsobovala viska na vrtuly,taky jsem vyměnil termostat atd... a ta vrtule to vyřešila ;)

Napsal: ned 11.03.2012 16:45
od tweety
taky mam problém s nemožností ohřát motor na provozní teplotu .Hlavní termostat mi pustí vodu do chladiče ve chvíli, kdy je ručička teploměru na třičtvrtě cesty k provozní teplotě . Termostat se má otevřít až když je ručička na stojáka nebo je toto chování normální ?
Druhý dotaz je k výměně hlavního termostatu u e39 530dA 135kW . Jak mám vypustit chladící kapalinu když to přes vypoušťák u chladiče všechno nevyteče ? Pro výměnu je nutno demontovat trubku od sběrného potrubí k sání, aby se dal povolit čtvrtý šroub u termostatu . Je to tak ?

díky za odpověď

Napsal: ned 11.03.2012 18:37
od Jindriseek1
Auto se mě pomalu ohřeje. asi po 15 km. ještě není rafička teplota kolmo nahoru.A to ještě pořád někdy i po 20 km valí bufík. :( Po přečtení tohoto tématu a vyzkoušení ohřívání hadic jsem zjistil že:
-spodní hadice je studená,když mám teplotu nad modrým čtverečkem těsně.
-slabá hadice od termostatu k egr je ale v ten stejnej okamžik teplá!
Může mě někdo fundovaně vysvětlit k čemu tam ten termostat k egr kua je???
Mám egr odpojenej,co zaslepit,resp.zavřít napevno ten malej termostat??? (když bude k.o.) :idea: Zkoušel to někdo?

Napsal: ned 11.03.2012 18:38
od Jindriseek1
Auto se mě pomalu ohřeje. asi po 15 km. ještě není rafička teplota kolmo nahoru.A to ještě pořád někdy i po 20 km valí bufík. :( Po přečtení tohoto tématu a vyzkoušení ohřívání hadic jsem zjistil že:
-spodní hadice je studená,když mám teplotu nad modrým čtverečkem těsně.
-slabá hadice od termostatu k egr je ale v ten stejnej okamžik teplá!
Může mě někdo fundovaně vysvětlit k čemu tam ten termostat k egr kua je???
Mám egr odpojenej,co zaslepit,resp.zavřít napevno ten malej termostat??? (když bude k.o.) :idea: Zkoušel to někdo?

Napsal: ned 11.03.2012 18:38
od Jindriseek1
Auto se mě pomalu ohřeje. asi po 15 km. ještě není rafička teplota kolmo nahoru.A to ještě pořád někdy i po 20 km valí bufík. :( Po přečtení tohoto tématu a vyzkoušení ohřívání hadic jsem zjistil že:
-spodní hadice je studená,když mám teplotu nad modrým čtverečkem těsně.
-slabá hadice od termostatu k egr je ale v ten stejnej okamžik teplá!
Může mě někdo fundovaně vysvětlit k čemu tam ten termostat k egr kua je???
Mám egr odpojenej,co zaslepit,resp.zavřít napevno ten malej termostat??? (když bude k.o.) :idea: Zkoušel to někdo?