Stránka 8 z 8
Napsal: ned 13.02.2011 15:16
od Tompo
Co se MB týče, tak máš pravdu, znal jsem jednu 300D, která měla 700000km a šla jak lusk...
S těmi čerpadly - hážeš tu pěkný cifry, ale nové se dá sehnat za cca 17000,-
Napsal: ned 13.02.2011 15:28
od oldaf
Tompo píše:Co se MB týče, tak máš pravdu, znal jsem jednu 300D, která měla 700000km a šla jak lusk...
S těmi čerpadly - hážeš tu pěkný cifry, ale nové se dá sehnat za cca 17000,-
To co každej nabízí za 20 jako nové tak to jsou repasované.
http://obchod.autokelly.cz/#PATH=376180 ... ST=0|LNG=0|
Napsal: ned 13.02.2011 15:29
od oldaf
Napsal: ned 13.02.2011 16:33
od beny-maser
za 7tis ti čerpadlo jen seřídí a přetěsní,ale na druhou stanu ho vždycky celé rozeberou a vymění všechna těsnění a pouzdra,pístek co dělá tlak tak mě stál kolem litru navíc,bavím se o cenách v BOSCH diesel servisu,když ti neodejde el.hlava tak se kolem sedmi tisíc pohybuješ bez problémů,
takže si myslím pokud netankuješ humus tak ti hlava ani jen tak neodejde
Napsal: ned 13.02.2011 16:43
od oldaf
beny-maser píše:za 7tis ti čerpadlo jen seřídí a přetěsní,ale na druhou stanu ho vždycky celé rozeberou a vymění všechna těsnění a pouzdra,pístek co dělá tlak tak mě stál kolem litru navíc,bavím se o cenách v BOSCH diesel servisu,když ti neodejde el.hlava tak se kolem sedmi tisíc pohybuješ bez problémů,
takže si myslím pokud netankuješ humus tak ti hlava ani jen tak neodejde
Pístek v rozdělovací hlavě se nedá samostatně vyměnit, mění se vždy celá rozdělovací hlava s pístkem. Pístek je vždy spárovaný s rozdělovací hlavou

A rozdělovací hlava pokud není z číny stojí 300Usd
Napsal: ned 13.02.2011 21:49
od beny-maser
oldaf píše:beny-maser píše:za 7tis ti čerpadlo jen seřídí a přetěsní,ale na druhou stanu ho vždycky celé rozeberou a vymění všechna těsnění a pouzdra,pístek co dělá tlak tak mě stál kolem litru navíc,bavím se o cenách v BOSCH diesel servisu,když ti neodejde el.hlava tak se kolem sedmi tisíc pohybuješ bez problémů,
takže si myslím pokud netankuješ humus tak ti hlava ani jen tak neodejde
Pístek v rozdělovací hlavě se nedá samostatně vyměnit, mění se vždy celá rozdělovací hlava s pístkem. Pístek je vždy spárovaný s rozdělovací hlavou

A rozdělovací hlava pokud není z číny stojí 300Usd
já měl za to, že se dá větší a díru pro něj vylapují podobně jako je to u válců,nebo to tak není?
Napsal: ned 13.02.2011 22:27
od oldaf
Mění se komplet, hlava s pístkem+převlečnej kroužek na pístku.
Napsal: pon 21.02.2011 13:45
od Ji-rka
takže od května jsme jezdil se žhavenim natvrdo přes spínač a sral jsem na celej pekáč.
minulej týden jsme přitáhnul domu TDS na díly a započal laboraci.už mi to žhaví a chytá jako dříve,na vinně žhavící relé,které nepustilo proud na žhavky a jeden kabílek co byl v pofidérním stavu a ve finále to dělalo takovej bordel,že nešlo přijít na to kde je chyba.takže jsem měnil kus za kus a povedlo se.
teď už jen rozhejbat abs,ale to je jinej topic a otevírání deklu vzadu.
BMW forever
