Takže spokojenost
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
spotřeba 530d
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
tak se drž tématu a nepiš tady chujoviny jak lítáš s kámošema OV-HR s audinama 300+ za 6hod.apod.,a že ti to připadá naprosto normální a cool.To myslím taky nebylo zrovna k tématuCouloo píše:No vidím že je tady spousta nechápajících lidí.Od samého začátku se tady přece řeší spotřeba a jen proto, že tady pár lidí nevěřilo že E60 530d jede 260 tak jsem jim pouze chtěl ukázat že nelžu a 260 to jede tak od té doby řešíte moji rychlost. Já se tady ničím nechlubím ale téma rychlost se řeší zbytečně tak proč se nedržíte téma SPOTŘEBA ???
to že jezdíš s 530d 260km/h ti celkem věřím,tvůj výpis bodů tomu i celkem nasvědčuje že budeš hustokrutej drtič maximálek
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
Dettektorr
- Registrovaný
- Příspěvky: 461
- Registrován: pát 12.11.2010 01:00
- Bydliště: Kladno
-
Killingman
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Ta moje ano, měla zelenou nálepku Euro4 a mám k tomu i papíry, že tam má DPFAndre2 píše:E39 DPF nemá...Killingman píše:Po 10.000 km spotreba 8.7l/100km. e39, 530D, kombi, automat, MPacket, zimni 17tky, letni 18tky. Je v tom i dovolena v Italii, dojizdeni Praha-HK, couracky po meste. Cekal bych min, ale asi je to Euro4 verzi (zasr. DPF)jinak palubak mi keca o cca 0.4l/100km, ukazuje samozrejme min hajzl...
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
pár takovejch sem v Německu viděl, lidi si to nechávaji domontovat z důvodu nižší daně z auta (kromě povinného ručení se musí v německu platit něco jako ekologická daň, která je u dieslů cca. 2x vyšší než u benzínů, neměl by to být zase až takový problém to demontovat)Killingman píše:Ta moje ano, měla zelenou nálepku Euro4 a mám k tomu i papíry, že tam má DPFAndre2 píše:E39 DPF nemá...Killingman píše:Po 10.000 km spotreba 8.7l/100km. e39, 530D, kombi, automat, MPacket, zimni 17tky, letni 18tky. Je v tom i dovolena v Italii, dojizdeni Praha-HK, couracky po meste. Cekal bych min, ale asi je to Euro4 verzi (zasr. DPF)jinak palubak mi keca o cca 0.4l/100km, ukazuje samozrejme min hajzl...
Moc tomu nevěřím, není to jen namontovat DPF, musí u něj nějak probíhat regenerace, je tam několik čidel navíc, tzn jiný SW a jiná ECU motoru, jiné vstřikovače, TBD atd...Jendix píše:pár takovejch sem v Německu viděl, lidi si to nechávaji domontovat z důvodu nižší daně z auta (kromě povinného ručení se musí v německu platit něco jako ekologická daň, která je u dieslů cca. 2x vyšší než u benzínů, neměl by to být zase až takový problém to demontovat)Killingman píše:Ta moje ano, měla zelenou nálepku Euro4 a mám k tomu i papíry, že tam má DPFAndre2 píše: E39 DPF nemá...
Ale podle mě největší problém by byla administrace s tím spojená a zaplatit měření motoru - je to defakto jiný motor.
To, co by se do toho vložilo za prostředky, se nemůže na úlevách nikdy vrátit.
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
ale věř.. a smysl to má, ono jestli se nepletu, tak v některých případech (např. při koupi auta s Euro 5 máš kompletní odproštění od daně na několik let, a pak se to už v podstatě vyplatí, protože daň na 3,0D vychází na 400euro.Andre2 píše: To, co by se do toho vložilo za prostředky, se nemůže na úlevách nikdy vrátit.
tady posílám ceník za kolik se to nechá dovybavit, nevím co to všechno obsahuje, osobně jsem viděl dřív nějakej jinej cenník kde se ceny pohybovali kolem 2 500 euro..
jinak má to i další smysl.. v německu tě bez zelený plakety nepustěji do centra města.. a pro některý lidi je pořád lepší investovat za dodatečnou montáž filtru, než kupovat nový auto..
http://www.dieselpartikelfilter.net/pkw ... teller=BMW
-
bbeavis
- Registrovaný
- Příspěvky: 112
- Registrován: pon 16.06.2008 00:00
- Bydliště: Marianske Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Rekl bych ze takhle mi to zere taky (8,5 az 9). E60 530d automat 160kW a najeto neco malo pres 200 s puvodnim DPF.rooc píše:já jsem včera jel z prah do olomouce.., palubák jsem vynuloval, dal na tempomat 160 a v olomouci jsem měl 8,9....můžu říct, že byl tak minimální provoz, že jsem tu rychlost rušit nemusel, čili celou cestu 160...a skoro 9l
-
fanda1
- Registrovaný
- Příspěvky: 202
- Registrován: ned 12.10.2008 00:00
- Bydliště: Hodonín
- Klubové ID: 2367
Vy to zkoušíte jen na pětku nebo jak? A do Prahy jsem jel v klidu těch 140-150 většinou s tempomatem za 6,3.cmelak píše:Tak kdyz tam svihnete 6q tak se pak nedivim:)fanda1 píše:já jel tak měsíc zpět s e91 3.0D v jednu ráno z Prahy do Břeclavi předemnou jela X6 celou cestu 150 až 190 a spotřeba 6,7
-
TOMI
Jak vidim spotreby nekterych lidi,tak jsem z toho mirne zmateny.Mam 530dA 160kW.Nemam ji dlouho cca 2 mesice a jezdim vicemene po meste a prumer mam kolem 10-10,5 a to jezdim slusne celkem predpisove.Neverim tem co pisou po meste za 8 L,kdyz sam vyrobce udava kolem 10-11L.Meril jsem spotrebu od tankovani k tankovani a vyslo mi to stejne jako na BC 10,5 L.Nevim jak to teda meri nekteri ostatni ale je to dlouhodoby prumer za 2 mesice,kdy kolikrat jedu jen nekolik km a to se ani neohreje motor.
O tom to asi cele je.Jak se motor neohreje a ujedes par km,spotreba je brutalni.Me sice stoji bavor v garazi,nevyhrivane,i tak mi bezne po meste za studena bere 15l.pak to klesa,to je jasne.Mam jiny motor ale nez ty ale.Ne nadarmo maji temer vsechny naftaky v nemecku nezavisle topeni,motor je predehraty,hned to topi,nenici se studenym startem,a spotreba i po ranu neni tak desiva.Ja spotrebu merim jinak-natankuju v PL do plna,ted 85litru,ujedu stim 700km a vim ze spotreba je asi 12,1.Totez mi ale ukazuje BC.
