Jel jsem teď s 530D 135kW Praha - Jindřichův Hradec tam a zpátky a spotřeba 6.1, většinou jsem tam měl ale tempomat na 90km/h, na dálnicích pak 110km/h
Couloo píše:No vidím že je tady spousta nechápajících lidí.Od samého začátku se tady přece řeší spotřeba a jen proto, že tady pár lidí nevěřilo že E60 530d jede 260 tak jsem jim pouze chtěl ukázat že nelžu a 260 to jede tak od té doby řešíte moji rychlost. Já se tady ničím nechlubím ale téma rychlost se řeší zbytečně tak proč se nedržíte téma SPOTŘEBA ???
tak se drž tématu a nepiš tady chujoviny jak lítáš s kámošema OV-HR s audinama 300+ za 6hod.apod.,a že ti to připadá naprosto normální a cool.To myslím taky nebylo zrovna k tématu
to že jezdíš s 530d 260km/h ti celkem věřím,tvůj výpis bodů tomu i celkem nasvědčuje že budeš hustokrutej drtič maximálek
Je fatk, že jebat bychom ho takhle furt nemuseli. A jeho reakce na negativní příspěvky vůči jeho osobě se drží slušnosti a nepoužívá žádné invektivy, takže to nebude vypatlanej honibrk ale normální chlap kerej se rád vozí rychle. Osobně taky nevěřím některým jeho číslům, ale co?
Killingman píše:Po 10.000 km spotreba 8.7l/100km. e39, 530D, kombi, automat, MPacket, zimni 17tky, letni 18tky. Je v tom i dovolena v Italii, dojizdeni Praha-HK, couracky po meste. Cekal bych min, ale asi je to Euro4 verzi (zasr. DPF) jinak palubak mi keca o cca 0.4l/100km, ukazuje samozrejme min hajzl...
E39 DPF nemá...
Ta moje ano, měla zelenou nálepku Euro4 a mám k tomu i papíry, že tam má DPF
Killingman píše:Po 10.000 km spotreba 8.7l/100km. e39, 530D, kombi, automat, MPacket, zimni 17tky, letni 18tky. Je v tom i dovolena v Italii, dojizdeni Praha-HK, couracky po meste. Cekal bych min, ale asi je to Euro4 verzi (zasr. DPF) jinak palubak mi keca o cca 0.4l/100km, ukazuje samozrejme min hajzl...
E39 DPF nemá...
Ta moje ano, měla zelenou nálepku Euro4 a mám k tomu i papíry, že tam má DPF
pár takovejch sem v Německu viděl, lidi si to nechávaji domontovat z důvodu nižší daně z auta (kromě povinného ručení se musí v německu platit něco jako ekologická daň, která je u dieslů cca. 2x vyšší než u benzínů, neměl by to být zase až takový problém to demontovat)
Schweden-pises mi z duse,mam stejny nazor.(mimochoden mas krasne kola)-jinak te kombinovane spotrebe kolem 8 litru bych aj veril,prece jenom 530d neni 1.9tdi
Ta moje ano, měla zelenou nálepku Euro4 a mám k tomu i papíry, že tam má DPF
pár takovejch sem v Německu viděl, lidi si to nechávaji domontovat z důvodu nižší daně z auta (kromě povinného ručení se musí v německu platit něco jako ekologická daň, která je u dieslů cca. 2x vyšší než u benzínů, neměl by to být zase až takový problém to demontovat)
Moc tomu nevěřím, není to jen namontovat DPF, musí u něj nějak probíhat regenerace, je tam několik čidel navíc, tzn jiný SW a jiná ECU motoru, jiné vstřikovače, TBD atd...
Ale podle mě největší problém by byla administrace s tím spojená a zaplatit měření motoru - je to defakto jiný motor.
To, co by se do toho vložilo za prostředky, se nemůže na úlevách nikdy vrátit.
Andre2 píše:
To, co by se do toho vložilo za prostředky, se nemůže na úlevách nikdy vrátit.
ale věř.. a smysl to má, ono jestli se nepletu, tak v některých případech (např. při koupi auta s Euro 5 máš kompletní odproštění od daně na několik let, a pak se to už v podstatě vyplatí, protože daň na 3,0D vychází na 400euro.
tady posílám ceník za kolik se to nechá dovybavit, nevím co to všechno obsahuje, osobně jsem viděl dřív nějakej jinej cenník kde se ceny pohybovali kolem 2 500 euro..
jinak má to i další smysl.. v německu tě bez zelený plakety nepustěji do centra města.. a pro některý lidi je pořád lepší investovat za dodatečnou montáž filtru, než kupovat nový auto..
já jsem včera jel z prah do olomouce.., palubák jsem vynuloval, dal na tempomat 160 a v olomouci jsem měl 8,9....můžu říct, že byl tak minimální provoz, že jsem tu rychlost rušit nemusel, čili celou cestu 160...a skoro 9l
To je celkem dost,jezdil jsem PE-OL celkem často a pod 8l jsem jel vždy,když jsem jel předpisově 130km/h na tempomat bez většího provozu tak 6,3l jsem měl bez problému
já jsem nad tím přemýšlel, taky je to tam samej kopec.., smazal jsem to před ex shellkou,..., tam ti to hned skočilo na 17 l.., pak to spadlo..., a pokaždé když jsme měl kopeček tak ro rostlo.., padat se tomu nechtělo.., jinak se ekonoměr normálně držel okolo 8l...ale palubák ukazoval toto..
já jsem nad tím přemýšlel, taky je to tam samej kopec.., smazal jsem to před ex shellkou,..., tam ti to hned skočilo na 17 l.., pak to spadlo..., a pokaždé když jsme měl kopeček tak ro rostlo.., padat se tomu nechtělo.., jinak se ekonoměr normálně držel okolo 8l...ale palubák ukazoval toto..
rooc píše:já jsem včera jel z prah do olomouce.., palubák jsem vynuloval, dal na tempomat 160 a v olomouci jsem měl 8,9....můžu říct, že byl tak minimální provoz, že jsem tu rychlost rušit nemusel, čili celou cestu 160...a skoro 9l
Rekl bych ze takhle mi to zere taky (8,5 az 9). E60 530d automat 160kW a najeto neco malo pres 200 s puvodnim DPF.
Jak vidim spotreby nekterych lidi,tak jsem z toho mirne zmateny.Mam 530dA 160kW.Nemam ji dlouho cca 2 mesice a jezdim vicemene po meste a prumer mam kolem 10-10,5 a to jezdim slusne celkem predpisove.Neverim tem co pisou po meste za 8 L,kdyz sam vyrobce udava kolem 10-11L.Meril jsem spotrebu od tankovani k tankovani a vyslo mi to stejne jako na BC 10,5 L.Nevim jak to teda meri nekteri ostatni ale je to dlouhodoby prumer za 2 mesice,kdy kolikrat jedu jen nekolik km a to se ani neohreje motor.
O tom to asi cele je.Jak se motor neohreje a ujedes par km,spotreba je brutalni.Me sice stoji bavor v garazi,nevyhrivane,i tak mi bezne po meste za studena bere 15l.pak to klesa,to je jasne.Mam jiny motor ale nez ty ale.Ne nadarmo maji temer vsechny naftaky v nemecku nezavisle topeni,motor je predehraty,hned to topi,nenici se studenym startem,a spotreba i po ranu neni tak desiva.Ja spotrebu merim jinak-natankuju v PL do plna,ted 85litru,ujedu stim 700km a vim ze spotreba je asi 12,1.Totez mi ale ukazuje BC.