Stránka 8 z 10
Napsal: ned 05.07.2009 14:18
od smocek
ja dal za serizeni trysek 500:) demontaz a montaz provedena osobne
Napsal: ned 05.07.2009 14:21
od PetacekBE
njn někdo je hold profík

Napsal: stř 22.07.2009 15:19
od Diesel
Možná to tu někde je, ale já jsem nenašel, že by někdo měl stejný problém jako já. Mám E34 Touring 525 TDS a když ho nastartuju, tak chvilku O.K. a potom začne vynechávat. Začalo to v zimě, ale dělalo to jen při určitých otáčkách a rychlosti. Teď je to horší a dělá to i na volnoběh. Když jedu, tak je to dost nepříjemný, cuká to a je to jak pumpa na s*ač*y. Studený a teplý starty jsou perfektní, naskočí na vrknutí. Otáčky nekolísají, tak nevím co s tím. Palivový filtr je vyčištěnej a odvodněnej. Poradí mi někdo???
Napsal: čtv 23.07.2009 06:11
od gyrous
Diesel píše:Možná to tu někde je, ale já jsem nenašel, že by někdo měl stejný problém jako já. Mám E34 Touring 525 TDS a když ho nastartuju, tak chvilku O.K. a potom začne vynechávat. Začalo to v zimě, ale dělalo to jen při určitých otáčkách a rychlosti. Teď je to horší a dělá to i na volnoběh. Když jedu, tak je to dost nepříjemný, cuká to a je to jak pumpa na s*ač*y. Studený a teplý starty jsou perfektní, naskočí na vrknutí. Otáčky nekolísají, tak nevím co s tím. Palivový filtr je vyčištěnej a odvodněnej. Poradí mi někdo???
že by zanesený vstřiky? nebo vstřikovací čerpadlo.
Napsal: čtv 23.07.2009 08:35
od Diesel
S čerpadlem mě nestrašte. Kéž by to byla nějaká prokotina.
Napsal: čtv 23.07.2009 12:30
od tds
z 90% jsou problémy tohoto rázu čerpadlem, ať už nastavením nebo vyběhaným, v podstatě nic jiného se ti na tdesu nevysere.
Napsal: čtv 23.07.2009 12:54
od Diesel
Nééééééééé! To si mě moc nepotěšil

Jsem naštvanej, sklamanej, smutne.

Asi si něco udělám.....

Napsal: pát 24.07.2009 09:23
od PetacekBE
JJ - já mám taky obavy že mám čerpadlo už K.O. Ale auto zatím jezdí , zkusím seřídit vstřikovací trysky a projít to čidlo teploty a uvidíme jak to bude startovat..Jaká by měla být maximálka u TDeSa z automatem - já s něj dal max. 190...
Napsal: pát 24.07.2009 12:04
od tds
přesně nevím,ale bude to kolem 205-215.takže tachometrově to musí být cca.220+
Napsal: pát 24.07.2009 12:23
od Diesel
Jak můžu u tds rok 92 na čerpadle přidat naftu? Je tam nějakej seřizovací šroub?
Napsal: ned 26.07.2009 11:05
od PetacekBE
Ale něco Vám povím - když tak sem tam kolem mne projede TDS které je opravdu zdravý - kupříkladu včera. kolem mne projela nádherná e39tka a podle toho ševelícího zvuku bylo poznat hned ten motor - a popisek na jeho zádi mne potvrdil. Vím co jsem si koupil za auto že má některé věci v hajzlu ale už mi leží v srdíčku - ale kdyby ta oprava měla stát bůh ví kolik tak se jej jen tak nevzdám - je to prostě mazel

)))
Napsal: pon 27.07.2009 08:04
od gyrous
Nebo to může být čerpadlo v nádrži, třeba máš bublinky v hadičce mezi filtrem a čerpadlem, chce to malou prohlídku.
Napsal: pon 27.07.2009 08:12
od gyrous
PetacekBE píše:njn někdo je hold profík

Sundat dekly plastové, parohy sání pomocí klíče 12 nebo 13, nejlépe gola, sundat, hadici mezi sacím potrubím, odpojit hadičky v sání, zapamatovat kde jaké jsou a jeden konektor. Starší motor. Pak mít u sebe dlouhý gola 27 a vyšroubovat vstřiky, zajít s nimi do servisu.
Nechat to tam, ti s největší pravděpodobností mají přístroj, kterým natlačí vzduch a změří si kolik tím prochází, řeknou jestli neuniká odjinud má dobrou propustnost a jestli né tak výměna. Nevím jestli je na tom něco těžkýho...
Seřizovat? nevím co se tam dá...

Napsal: pon 27.07.2009 09:10
od PetacekBE
Ahoj takze pokud jsem to dobre pochopil tak sai ty vstriky mohu doma i sam vvymontovat,zanést do servisu na serizeni a i pak namontovat - predpokladam, ze ridici vstrik ma sve misto ale co ty ostatni - co kdyz se prehazej
Napsal: pon 27.07.2009 09:51
od tds
Není to 19ka klíč na povolení ale takový speciální otevřený ořech.dá se to samozřejmě vymontovat nějakou náhradou,ale nevidím důvod proč by jsi to vymontovával doma a potom sháněl někoho kdo tě hodí do servisu apod.,když v servisu si za vymontování vstřiků vezmou max.200,- a navíc pro namontování potřebuješ nové podložky a momentový klíč a jsem si skoro na 100% procent jistý že ten nemáš, v případě že to dotahuješ ,,od oka´´ tak ti hrozí přetáhnutí vstřiku nebo to málo datáhneš bude ti kolem vstřiku téct nafta,popř.tlak a zkurví se ti hlava.
Být tebou tak už se rozhoupu hodím na stůl 50 táců, zjistím si dobré mechaniky, tomu to zadám a uvidíš. v opačném případě budeš buďto jezdit se zkurveným autem a nebo ho prodej.ve finále ti možná ještě love zbydou, záleží co všechno bude k.o. každopádně do 50 se vlezeš vč.čerpadla.a nových vstřiků.
Napsal: pon 27.07.2009 11:33
od PetacekBE
jj pravda - ono mi to auto netáhne z nízkých otáček,než začne působit to turbo ale tak to snad to každý TDeSko - možná je to i těmi vstřiky.. uvidíme no...
Napsal: pon 27.07.2009 12:07
od gyrous
No já beru, že problém není, stačí sehnat ten dlouhý gola ořech (pardon jsem se sekl o slovo klíč, asi 10cm) ušetříš na tom dost, o 200,- si v servise můžem nechat jenom zdát, ti si berou hodinově 500,- a dle normohodin to naflákají tak jak se jim to zlíbí, nakonec dopadneš na 1500,- montáž demontáž, a za to je nářadí na další opravy. Já jsem to udělal tak, vymontoval jsem, zajel do servisu ukázal a servisák měl radost, a předtím mě nechtěl vzít, že má samý kšefty, pět aut venku. Byl rád, když měl ubranou práci jako je montáž demontáž, pak je nasraný bo je cosik zrezlýho cosik spadne, a zbytečně to brzdí atd., ale za tu snahu ještě pochválí a dobré.
Našel jsem ho v dílně, zvedl se zpod kapoty uviděl vstřiky v ruce, hned jsme šli a to jsem byl s ním takže to strčil do přístroje a fuk fuk, změřil řekl dobrý, nebo špatný a za pět minut všecko hotovo a cena co asi myslíš...
Tam se nic neseřizuje, jen se proměřuje jestli prská, nebo teče nebo je ucpanej, to se pak mění, většinou spodek...
Pokud to nejsou šrouby na hlavě nebo důležité malých průměrů s hlavou max.13 tak momentový klíč neberu, tam to dorvu rukou dle vlastního uvážení, mi nehrozí strhnutí závitu, zas tak silnou ruku nemám a jak vidím že to teče tak to přitáhnu...
Ty vložky jsou kovový, takže jsem je důkladně vyčistil, mno podle opotřebení, okolo vstřiků musí proběhnout vše naprosto v čistotě a po vymontování okamžitě ucpat díry do válce a všecko velice důkladně pročistit, závity, atd. a pak, já šrouby co jsou venku strkám do ředidla, nebo benzínu, co se najde...
Pak je malinký problémek s nastartováním a odvzdušněním, po kompletní montáži s hadicemi mírně a našroubovanými na vsřiku a případně startovat naprázdno a dokud z nich nejde nafta, až pak utáhnout a dorvat, teda si myslím, že tak jak jsem to dělal je dobře...
Napsal: pon 27.07.2009 12:23
od PetacekBE
nevím no - je to odborná práce dle mne - preferoval bych servis. To bych si klidně takto mohl i měnit common raily na modernějších dieselech

Napsal: pon 27.07.2009 12:41
od gyrous
Napsal: čtv 30.07.2009 06:43
od VlastikS
Též mi to začlo včera na volnoběhu vynechávat a zlobí při šlapání po pedálu, škube a kouří. Ozvu se jak to dám do kupy, ale mám už tip, mě totiž navíc bliká občas kontrolka vstřiku, vím kam se zaměřit. Sršna jsem trošku postříkal saponátem a pak vodou, abych to trošku vyčistil, hlavně čísla motoru atd.mno kvůli STK,...
Teda doufám, že to je jen jeden problém a to vadný spoj kabel u řídícího vstřiku. Jak to bude ještě zkrat u čerpadla nebo něco podobnýho tak se picnu.
Dotaz prosím, než se to stalo, na diagnostice nahlášená závada: - zkrat na regulaci ovládání rychlosti č.10
Nevíte co to může být?